От както застудя,имам следният проблем.Миналата седмица опитах да запаля,нъц въртя хайвана,та му падна акумулотора.Закачих един 100 а/ч позамисли се запали. След това си повъртях из града,пали на четвърт. Вчера пак се опитах да го запаля,пак НЪЦ. Смених му свеща с нова,иридиева,нов капачка НЖК, силиконов високоволтов кабел нов.Искра дава да те убие,пипам с пръста пръска бензин колкото си иска,слагам ръката на филтъра,смуче като за световно,но няма даже чатлак,че иска да запали.Някакви идеи ?
 
п.с. и още един въпрос,има един цилиндър,прилича на високоволтова бобина за кола и с един болт регулатор като сочи S - H ,но май масло минава през него,кво е тва чудо ?
					п.с. и още един въпрос,има един цилиндър,прилича на високоволтова бобина за кола и с един болт регулатор като сочи S - H ,но май масло минава през него,кво е тва чудо ?




 Тоест за настройка на задното окачване според килограмите ти или терена за деня.
 Тоест за настройка на задното окачване според килограмите ти или терена за деня.
							
						 Егати умните японци,аз верно като закуся и ставам с 10 кила по тежък.
Егати умните японци,аз верно като закуся и ставам с 10 кила по тежък.


 даже извиках на помощ един квартален гаражен майстор и той се чуди,вика трябва да му загреем цилиндъра,и ако запали тогава ще ти кажа
даже извиках на помощ един квартален гаражен майстор и той се чуди,вика трябва да му загреем цилиндъра,и ако запали тогава ще ти кажа ама така и неразбрах за какво ще го нагряваме/
ама така и неразбрах за какво ще го нагряваме/

 
							
						
 
							
						
Коментар