Здравейте колеги,
днес до като си приготвях екипировката за едно леко каране, реших за запаля машината да позагрее минута две. Дръпнах смукача и я запалих, след около 3 минути угасна сама.
Реших пак да го запаля и така и не успях ритане ,ритане и нищо. Помислих че е задавен, източих пробката за бензина, но нищо. После ме бутнаха по един наклон 2-3 пъти и пак нищо, после ме тръпнаха с едно АТВ и пак абсолютно нищо. Все едно мотора беше на изключен контакт, даже не се опита да заработи. Решихме да погледнем свеща, ритнахме не даде искра, сменихме с нова ритахме и пак нищо нито искра нито помен. След около 40 мин. борба решихме, че няма смисъл. Така сега да попитам, явно нещата са зле , като най лошия вариянт е CDI-то. От къде да тръгна да търся проблема, явно е че може да е то, може и да е бобината, може и да е звездата. По какъв начин мога да проверя , всяко едно от тея неща дали е читаво, знам че може да се направи замерване с мултицет , но как става това. Ако в крайна сметка се окаже CDI-то, от къде може да се закупи и подлежи ли на ремонт, защото се поразрових и ми настръхнаха топките , като видях колко струва това кутишле
ps /при ритане зелените светлини на неутрала и късите присветват, ако това има някакво значение/
Благодаря на отзовалите се!
днес до като си приготвях екипировката за едно леко каране, реших за запаля машината да позагрее минута две. Дръпнах смукача и я запалих, след около 3 минути угасна сама.
Реших пак да го запаля и така и не успях ритане ,ритане и нищо. Помислих че е задавен, източих пробката за бензина, но нищо. После ме бутнаха по един наклон 2-3 пъти и пак нищо, после ме тръпнаха с едно АТВ и пак абсолютно нищо. Все едно мотора беше на изключен контакт, даже не се опита да заработи. Решихме да погледнем свеща, ритнахме не даде искра, сменихме с нова ритахме и пак нищо нито искра нито помен. След около 40 мин. борба решихме, че няма смисъл. Така сега да попитам, явно нещата са зле , като най лошия вариянт е CDI-то. От къде да тръгна да търся проблема, явно е че може да е то, може и да е бобината, може и да е звездата. По какъв начин мога да проверя , всяко едно от тея неща дали е читаво, знам че може да се направи замерване с мултицет , но как става това. Ако в крайна сметка се окаже CDI-то, от къде може да се закупи и подлежи ли на ремонт, защото се поразрових и ми настръхнаха топките , като видях колко струва това кутишле

ps /при ритане зелените светлини на неутрала и късите присветват, ако това има някакво значение/
Благодаря на отзовалите се!
Коментар