Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трака ангренажната верига на KLX-a

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Трака ангренажната верига на KLX-a

    Верига....сигурен да си! Същия проблем както го описваш ми се случи и на мен. Силно, отчетливо чукане горе в главата. На моя мотор(сузуки) декомпресора е на самия разпределителен вал и няма как да чука. Веригата я смених с "ТЦУБАКИ"-японска, скъпа, но досущ като оригиналната даже надписите по нея бяха същите. Отваряй смело, купи си хубава верига и внимавай със зацепването!!!

    Коментар


    • #17
      До: Трака ангренажната верига на KLX-a

      Когато свалиш капака на главата и при положение че оптегача си е на мястото виш дали веригата стои опъната върху колелата на разспределителните валове , също така прегледаи как стои когато превърташ мотора т.е превърташ малко проверяваш и така поне един оборот на мотора . Понякога веригата се износва неравномерно и за това те карам да въртиш мотора задължително на ръка отвии свеща и тогова . На един приятел му смених веригата с такава от нико мотор и искара не повече от 10 хиляди приди да се износи тотално така че моя съвет е купи си хубава скъпа верига за да не ти се налага да я меняш пак

      Коментар


      • #18
        До: Трака ангренажната верига на KLX-a

        Павле е прав, задължително трябва да въртиш двигателя, защото на места стои обтегната и може да те подведе, че не е тя....

        Коментар


        • #19
          До: Трака ангренажната верига на KLX-a

          На моя ХР се чува леко драскане заради разтегнатата ангренажна верига.. нека ако някой знае от къде може да се намери на сносна цена някаква читава верига да каже..
          Оригинално на ХР 250 Р до колкото знам е ДИД или поне моята е такава, но не вярвам и да е сменяна
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #20
            До: Трака ангренажната верига на KLX-a

            Мом4ета Споко и аз имамам КЛХ 650 са6тата работа,отварях го и е от декомпресора.Един познат има са6тия махна декомпресора и мотора званти като доминатор.Ако може от някаде да си купя декомпресор 6те си взема нов,но о6те немога да намеря.

            Коментар


            • #21
              До: Трака ангренажната верига на KLX-a

              Нямах няколко дни интернет. Отворен е моторът и трака 100% от декомпресорът, който си играе с огромен луфт в нитовете. Веригата е зверски опъната и няма никакъв ход. С този декомпресор обаче изпаднахме в дилема. Бих го махнал, но едната му част е заварена към единия от валовете и не мога да си представя точно как се маха. 1. Може би просто с рязане на нитовете и махане на мърдащите части? Ако някой знае, нека подскаже. Другият вариант е да си поръчам нов декомпреср, но е 130$. Не е непосилно, но е мъъъничко скъпо. Освен горният въпрос имам още два: 2. Ако махна декомпресора, има ли реална опастност да си потрошим краката ако ритне мотора и толкова ли е невъзможно паленето? 3. Има ли риск да се кара мотора така както си трака и хлопа, при положение, че е ясно, че го прави декомпресорът? Мислех си дори нещо друго. Не махам декомпресора, а му залепям мърдащите части с онова епоксидното нещо, дето си залепих главата с него Така хем няма да режа и кормя, хем няма да трака. Все едно на мястото на пружинката се фиксира и край. Не мога обаче да си представя съвсем точно как функционира и не знам дали така ще има компресия.

              Коментар


              • #22
                До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                Не съм разглеждал подробно конструкцията на декомпресора, ама не става ли да се разнити и занити отново с по плътни нитове? Или да се направи нещо друго та да се оберат луфтовете? Иначе недей да слагаш никакви допълнителни материали, защото едно че може да се наруши по някакъв начин баланса на разпределителния вал, а и второ че ако се откърти нещо, може да попадне където не трябва и да си отвориш по-голяма беля!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                  Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
                  2. Ако махна декомпресора, има ли реална опастност да си потрошим краката ако ритне мотора и толкова ли е невъзможно паленето?
                  На вторият ти въпрос:

                  Можеш да си го палиш и без декомпресор, никакъв проблем не е това(а и до колкото си спомням твоя беше 250сс). Просто буташ манивелата докато сгъсти хубаво, след този момент сваляш манивелата още около два пръста(ето в този момент ти помага декомпресора, просто чрез него по-лесно сваляш манивелата когато е на компресия, но става и без декомпресор - ще го правиш с по-бавен и плавен натиск), пускаш я обратно до горе и риташ смело - от първия път трябва да запали и никога няма да те ритне.
                  НО функцията на декомпресора не се изчерпва само с едното палене. Много е полезен когато задавиш мотора, с него го "продухваш" много по-лесно. Има и други моменти, в които е полезен, но не са фатални.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                    На моита ямаха също съм махнал декомпресора не че има проблем в него но просто забравих да го монтирам , без него малко по трудно се рита но си пали без проблем а моита ямаха е 350 така че ако може да се отстрани безболезнено го махаи и нимаи грижи повече

                    Коментар


                    • #25
                      До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                      Не трака вече!!

                      Голяма одисея. Отворихме, махнахме напълно декомпресора. Беше доста раздрънкан, та хубаво че го махнахме.
                      Затворихме, запалихме - същото тракане. Доста вбесяващо. Вече през главата ми минаха всички черни варианти за тракане на бутални болтове, колянни валове и т.н., но си викам, я да отвием пружинката на автоматичния обтегач на веригата и да го цъкнем с още едно зъбче навътре с една отверка. Цъкнахме го с две зъбчета, и моторът заспа. Няма тракане, няма нищо. Просто пружинката, която бута палчето на автоматичният обтегач се е поуморила и веригата си е тракала.

                      Извод - ако на някой му се разтрака кавазакито, първото нещо, което трябва да пробва е това - отнема половин минута. Нито се източва масло, нито нищо. Отвива се едно болтче, вади се една пружинка, натиска се вътре докато щракне и се поставя обратно пружинката и болтчето. Това е.

                      Благодаря на всички за ценните съвети, след които вече знам повече за този мотор. На пролет ще му сменя и веригата, за да ми е мирна главата. Дотогава ще изкара.



                      П.С. Между другото, махането на декомпресора не се отрази по никакъв начин на мотора. Пали по същия начин, със същото усилие - все едно че никога не е имало декомпресор. Може и неговата пружинка да е била вече толкова разхлабена, че практически да не е работил. Не мисля, че ще ми липсва обаче.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                        Човече смени си веригата, натегнал си ръчно и докрай обтегача, а той е автоматичен Играеш си с огъня...100-те и няколко лева за верига ще ти се сторят нищо в сравнение с това , което може да стане ако прескочи...недай Боже!
                        Декомпресора не и ти е работил и преди, да.
                        Успех!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                          Благподаря ти. Не е толкова страшно - не съм го щракнал до край. В момента е малко след средата. Просто пружинката му е отслабнала. Верига ще си поръчам утре така или иначе. В момента обаче няма опастност да прескача.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                            Четох, четох... и пак твърдя: НЕ е верига! - Щом си сигурен, че не прескара, още 1 +
                            Смени веригата пък ще видим... бих ти препоръчал едно момче да ти погледне мотора, ама той със сигурност няма да иска така че ...
                            KTM Fen

                            Коментар


                            • #29
                              До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                              Искаш да ми кажеш че със затягането на веригата обирам луфт в коляновия вал ли??? Защото друго не можах да се сетя. Това е абсурд.

                              Проблемът по звук е от веригата. Освен това както вече написах, проблемът изчезна вече. Не мога да те разбера.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Трака ангренажната верига на KLX-a

                                Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
                                Искаш да ми кажеш че със затягането на веригата обирам луфт в коляновия вал ли??? Защото друго не можах да се сетя. Това е абсурд.

                                Проблемът по звук е от веригата. Освен това както вече написах, проблемът изчезна вече. Не мога да те разбера.
                                Глупости! Не съм казал това, нали каза, че си махнал декомпресора и е продължило да чука, а веригата ти била стегната... тогава... аз това разбрах
                                Явно не съм прочел добре (което говори лоше за мене - "не разбира кво чете"), съжалявам ако е така.
                                Последно редактирано от Daniel Gyorev; 15-11-07, 16:33.
                                KTM Fen

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X