От скоро съм собственик на въпросния мотор.Днес реших да го запаля да поработи и след извесно време,след като беше загрял достатъчно,започна да тече антифриз от отдушника на капачката.Пуснах постоянно перката и като че ли изчезна проблема.Мотора съм го карал малко на кратки разтояния и то в студено време и не съм забелязал някакви проблеми.Направи ми впечатление че след последното палене маслото смени цвета падна нивото.Мотора се съхранява под навес и това че е студено тези дни може ли да му окаже влияние.И нормално ли е като работи на място да завира толкова бързо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с KTM 530 exc
Свий
X
-
От: Проблем с KTM 530 exc
Може проблема да е в капачката , може антифриза да е повече , но може да имаш и сериозен проблем с двигателя. На място загрява по-бързо отколкото в движение. Като загрее , го изчакай да изстине така , че да отвориш капачката без проблеми , и погледни за мазни петна по капачката и в антифриза. Маслото какъв цвят придоби?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
От: Проблем с KTM 530 exc
КТМ си е австрийски чайник. Ако нямат вентилатори и цялата гора започва да мирише на антифриз, даже някои с вентилатори и кипват.
Това, че е изхвърлил охладителната течност на място е съвсем нормално, особено ако на студено си го напълнил до горе.
Маслото е нормално да стане черно, дори и на първото каране. Това е ако го гледаш на прозорчето, ако го гледаш на пръчка ще изглежда много по бистро.EXC TPI 2019
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар