Здравейте колеги , ще си кажете ли мнението относно зачервяването на кривката на ауспуфа на "Kawsaki KL250 super sherpa" днес припалих мотоциклета и след около 2/3 мин. работа на смукач забелязах че кривката на ауспуфа се зачерви доста , до сега не съм я виждал така , двигатела дори не беше загрял достатъчно , като като върнах смукача угасна ,а иначе като си загрее на смукач оборотите започват да падат и като го върна напълно си работи нормално. Това ме озадачи и за това питам тук имал ли е някой такъв проблем и как да се справя , възможно ли е да е от горивото - от есента е , или е от нещо друго , къде да търсе проблема ? Да кажа още нещо : обикновено когато не е пален доста време много трудно го паля , налага се да развия напълно болта за празен ход и тогава на смукач запалва , иначе се дави ако не е развит този болт , това е винаги през зимният период , пролет ,лято есен не е имало проблем. Ще съм благодарен да изкажете мнение .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Свий
X
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Според мен е добре да си провериш центровката и хлабините на клапаните. Иначе на моя KLX300 като го запаля и мотора стои на място повече от 3-4 минути кривката му се зачервява, но и най лекия полъх а вятъра я охлажда достатъчно за да не червенее.
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениеСпоред мен е добре да си провериш центровката и хлабините на клапаните. Иначе на моя KLX300 като го запаля и мотора стои на място повече от 3-4 минути кривката му се зачервява, но и най лекия полъх а вятъра я охлажда достатъчно за да не червенее.
Коментар
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
При двутактовите двигатели това зачервяване се получава при бедна горивна смес, когато е повече кислорода, тогава температурата на горене е по-голяма и кривката става дори лилава, сигурно и при четиритактовите двигатели е същото.
Коментар
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнениеЯ малко да ми обясниш какво значи проверка на центровка,просто ми стана любопитно и искам да науча.
Е какво да му пояснява човек ? Сваля капака на клапаните, докарва коляновия вал на белег и гледа дали разпределителния вал е на белег. Ако всичко е наред си проверява хлабините на клапаните с луфтомерни пластини.
Коментар
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Първоначално публикуван от kinko Преглед на мнениеДа кажа още нещо : обикновено когато не е пален доста време много трудно го паля , налага се да развия напълно болта за празен ход и тогава на смукач запалва , иначе се дави.... .
Коментар
-
От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа
Зачервяването на кривката/кривките/ е напълно нормално при работа на смукач в комбинация със студен и много влажен въздух. В цилиндъра постъпва смес от много гориво и влажен въздух , тя не изгаря напълно и се получава горене в ауспуха , затова кривката се зачервява. Най-често се наблюдава при студено и мъгливо време , когато има най-висока влажност.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар