Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

    Здравейте колеги , ще си кажете ли мнението относно зачервяването на кривката на ауспуфа на "Kawsaki KL250 super sherpa" днес припалих мотоциклета и след около 2/3 мин. работа на смукач забелязах че кривката на ауспуфа се зачерви доста , до сега не съм я виждал така , двигатела дори не беше загрял достатъчно , като като върнах смукача угасна ,а иначе като си загрее на смукач оборотите започват да падат и като го върна напълно си работи нормално. Това ме озадачи и за това питам тук имал ли е някой такъв проблем и как да се справя , възможно ли е да е от горивото - от есента е , или е от нещо друго , къде да търсе проблема ? Да кажа още нещо : обикновено когато не е пален доста време много трудно го паля , налага се да развия напълно болта за празен ход и тогава на смукач запалва , иначе се дави ако не е развит този болт , това е винаги през зимният период , пролет ,лято есен не е имало проблем. Ще съм благодарен да изкажете мнение .

  • #2
    От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

    Според мен е добре да си провериш центровката и хлабините на клапаните. Иначе на моя KLX300 като го запаля и мотора стои на място повече от 3-4 минути кривката му се зачервява, но и най лекия полъх а вятъра я охлажда достатъчно за да не червенее.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

      Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
      Според мен е добре да си провериш центровката и хлабините на клапаните. Иначе на моя KLX300 като го запаля и мотора стои на място повече от 3-4 минути кривката му се зачервява, но и най лекия полъх а вятъра я охлажда достатъчно за да не червенее.
      Я малко да ми обясниш какво значи проверка на центровка,просто ми стана любопитно и искам да науча.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

        При двутактовите двигатели това зачервяване се получава при бедна горивна смес, когато е повече кислорода, тогава температурата на горене е по-голяма и кривката става дори лилава, сигурно и при четиритактовите двигатели е същото.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

          Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
          Я малко да ми обясниш какво значи проверка на центровка,просто ми стана любопитно и искам да науча.
          Е де това не знам как да го приема .
          Е какво да му пояснява човек ? Сваля капака на клапаните, докарва коляновия вал на белег и гледа дали разпределителния вал е на белег. Ако всичко е наред си проверява хлабините на клапаните с луфтомерни пластини.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

            Problema e v dekompresora .

            p.p. Sori za latinitsata.
            По добре късно от колкото никога .
            Нула89781нула019

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

              Първоначално публикуван от kinko Преглед на мнение
              Да кажа още нещо : обикновено когато не е пален доста време много трудно го паля , налага се да развия напълно болта за празен ход и тогава на смукач запалва , иначе се дави.... .
              Не ми се вярва причината да е от декомпресор, колегата и без това е писал, че пипа карбуратора и най-вероятно е проблема му да си го е създал сам като е въртял болта регулиращ притока на въздух с който се регулира горивната смес, а бедната горивна смес гори с по-висока температура от нормалната, нали така ?

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

                Зачервяването на кривката/кривките/ е напълно нормално при работа на смукач в комбинация със студен и много влажен въздух. В цилиндъра постъпва смес от много гориво и влажен въздух , тя не изгаря напълно и се получава горене в ауспуха , затова кривката се зачервява. Най-често се наблюдава при студено и мъгливо време , когато има най-висока влажност.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос - зачервяване на кривката на ауспуфа

                  Потвърждавам. Наблюдавал съм го на няколко мотора в пълна изправност и с идеални настройки.
                  Най-забележимо е вечер

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X