Днес като запалих мотора сутринта,започна да се чува едно метално чукане,след залягане се стигна дотук


Там където се събират двете изпускателни тръби,сакс или там както му се вика,вътре в тръбата има една ламарина ,която се е скъсала от заварките и хлопа здраво,на долната снимка се вижда,далеч съм от мисълта че е излишна ,та да питам какво губя ако я изтръгна,няма проблем и да я заваря,отпред мога да бръкна с цо-то,отзад ще отворя два 10 мм отвора и ще прикапя и от двата края ламарината,проблема ми е че незнам точно как е била ,ламарината вътре е усукана и се чудя как да я позиционирам,от вибрациите всичко вътре лъщи и не се разбира как е била.Предложения за и против да остане ?На 4 пръста по назад е ламбда сондата,вероятно тая пластина завихря отработените газове, за да стане хомогенен състава на отработените газове и на двата цилиндъра ,и така ламбда сондата да дава осреднени стойности.

Това било от неръждавейка ?Така и така е свалено,го изчистих
Там където се събират двете изпускателни тръби,сакс или там както му се вика,вътре в тръбата има една ламарина ,която се е скъсала от заварките и хлопа здраво,на долната снимка се вижда,далеч съм от мисълта че е излишна ,та да питам какво губя ако я изтръгна,няма проблем и да я заваря,отпред мога да бръкна с цо-то,отзад ще отворя два 10 мм отвора и ще прикапя и от двата края ламарината,проблема ми е че незнам точно как е била ,ламарината вътре е усукана и се чудя как да я позиционирам,от вибрациите всичко вътре лъщи и не се разбира как е била.Предложения за и против да остане ?На 4 пръста по назад е ламбда сондата,вероятно тая пластина завихря отработените газове, за да стане хомогенен състава на отработените газове и на двата цилиндъра ,и така ламбда сондата да дава осреднени стойности.
Това било от неръждавейка ?Така и така е свалено,го изчистих
Коментар