Здравейте Колеги.
Моля за съвет.Преди месец отворих двигателя на ямахата и понеже беше превъртял един от болтовте на главата,аз реших че може да стане по голям проблем. За да го сменя отворих двигателя за да видя в какво състояние е след ремонта от миналата година.До тогава мотора работеше перфектно.След като затворих двигатела започнаха проблемите.Три пъти правих центровка и не иска да запали и това е.Пак отворих главата и тогава разбрах, че белезите за центровката не отговарят на положението на буталото.Беше се скъсала шпонката на коляновия вал и магнета.След като не успях да намеря оргинална, реших да си направя сам.След няколко опита за палене пак се скъса шпонката.Вече пробвах и с други стомани,но пак къса шпонките,общо вече станаха 5 броя.Няма и никакви признаци да запали.Последната шпонка която направих за сега държи фронта, но мотора не иска да запали.
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем.
Моля за съвет.Преди месец отворих двигателя на ямахата и понеже беше превъртял един от болтовте на главата,аз реших че може да стане по голям проблем. За да го сменя отворих двигателя за да видя в какво състояние е след ремонта от миналата година.До тогава мотора работеше перфектно.След като затворих двигатела започнаха проблемите.Три пъти правих центровка и не иска да запали и това е.Пак отворих главата и тогава разбрах, че белезите за центровката не отговарят на положението на буталото.Беше се скъсала шпонката на коляновия вал и магнета.След като не успях да намеря оргинална, реших да си направя сам.След няколко опита за палене пак се скъса шпонката.Вече пробвах и с други стомани,но пак къса шпонките,общо вече станаха 5 броя.Няма и никакви признаци да запали.Последната шпонка която направих за сега държи фронта, но мотора не иска да запали.
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем.
Коментар