Може ли да ме посъветвате каде в Пловдив и околията мога да си закарам мотора за да баде прегледан,поради странен шум в двигателя?Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с honda xr600
Свий
X
-
От: honda xr600
Първоначално публикуван от resum Преглед на мнениеА в София къде може да се закара при читав мотомонтьор!
Да е запознат с XR и да работи коректно!Honda XR600
Kawasaki KLX650
Honda XL600V Transalp
+359 888 6З5 9З4
Коментар
-
honda xr 600 проблем с 3-та скорост ПОМОГНЕТЕ!!!
Здравейте колеги !!!
От 3 месеца сам собствени на хр 600, значи проблема е че при натоварване( на байр или по рязко подаване на газ) като сам на 3-та скорост и се изключва и един вид двигателя се изфорцирва се едно е на свободна, като върна газта и паднат оборотите и си зацепва пак, значи аз намерих други скорости комплект двете оси с запчатките сглобих и пак същото и вече не знам какво да правя, моля дайте съвет ако някой е имал подобен проблем. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!
Коментар
-
От: Проблеми с honda xr600
Основните неща са: барабана, вилките, палците на зъбните колела. Сменяме износените зъбни колела с други пак износени (може би малко по малко), останалите части са си старите... Нормално е да няма кой знае каква разлика.
Аз като имах подобен проблем, проверих барабана и фиксатора за износване, купих чисто нови вилки, смених повредените зъбни колелета.
Изключване от скорост може да се причинява и от увеличена аксиална хлабина на един от валовете.A Lone Rider
Коментар
-
От: Проблеми с honda xr600
Галине, човекът е "сам", освен това е и "собствени" на хр 600 (до тук спрях...), ти му говориш за аксиална хлабина. Що тормозиш хората бре?
Сори за спама, не се сдържах. Колегата да ме прощава, без лоши мисли съм.
По темата - от износени зъбни колела няма да е такъв ефекта, от изронени - да, но те се виждат, така че едва ли си сложил такива. Галин е много прав за барабана (избирач) и най-вероятно е той. От вилките може да изключва, но после сам да включи... едва ли. Явно има проблем само при голям товар, та ако трябва да гадаем по пост в форума - помисли кое държи зъбните колела фиксирани в точно определена позиция. После - ако по някаква причина се получава някъде луфт и изключва - кое ги връща обратно в същата позиция при падане на оборотите. И тук пак Галин според мен е точен - виж за луфт на валовете, въпреки че според мен ако имаше - щеше да "изхърка" като го натовариш, а не направо да изключи.
Успех!
п.с. И да вземеш да драснеш като го оправиш, та следващия (може да съм аз) да знае как се решава такъв проблем.Honda XR600
Kawasaki KLX650
Honda XL600V Transalp
+359 888 6З5 9З4
Коментар
-
От: Проблеми с honda xr600
Такам... Ако са изронени зъбите, само няколко, ще ручи, ще треска но няма да изключва. Превключването на скоростите става чрез странично преместване и зацепване на едно зъбно колело към съседното му по вала. Едното е на шлици към вала а другото свободно въртящо се към същия.
Груба скица на чарковете:
Тук зацепването е направено с муфи но принципа е същия. На единия чарк (на картинката муфата) има палци които влизат в дупките на съседния чарк (зъбното колело). Палците са с много малък наклон към муфата, отворите имат същия наклон. Чрез тези наклоннени повърхнини муфата се "заключва" към зъбното колело. Самото натоварване държи зъбните колела заедно.
На тази картинка май се виждат добре:
Проблемите започват когато тези критични повърности се износят. Най силно е износването във върховете им. При включване на скорост, първо в тези точки се срещат въртящите се с различна скорост детайли. С течение на времето малките наклони изчезват, износват се, ръбовете се закръглят.
При натоварване зъбните колела не могат да се "заключат" а се стремят да се разделят, да изключи от скорост. Ако досега ролята на барабана, фиксатора и вилката беше само да набутат единия чарк в другия и да ги държи на позиция при променливи натоварвания, то сега тази група се опитва да задържи зъбните колела зацепени. Задача за която не са проектирани. Тези сили износват и кривят вилката, също така и барабана. Може да се стигне и до недовключване. Износения водещ канал на барабана, износената и крива вилка не могат да преместят едното колело плътно до другото. Това в комбинация с износените палци задълбочава проблема.
Ето затова при изключващи скорости трябва да се подхожда с повече мисъл за причинно-следствената връзка.
Износват се зъбните колела но вилките ги държат. Вилките се изкривяват и износват, започва недовключване. Стремежа на колелата да се отцепят е все по силно, износват палците още. Този натиск се предава през вилките към барабана и започва да износва водещия канал. Барабана накрая се предава и чак сега имаме изключващи скорости. Да, ама е късно.
Според мен ,при колегата, когато скоростите изключат, барабана се завърта "на калъч" и засяда. Като се променят оборотите фиксатора го връща обратно в позиция и "на скорост".A Lone Rider
Коментар
-
От: Проблеми с honda xr600
Предполагах, че проблема ми е в иглата! Взех си игла от карбуратор от Keihin с 3 мм по малка от магазина за карбуратори на козлодуй 88! Увери ме автомонтьорът от магазина, че ще падне нивото на гориво. Но май точно обратното стана. Мотора запали след като 5 пъти ритнах на смукач и от раз запалих! Покарах около 800 метра загасих го и после след 5 мин го палнах и го изфорсирах на 2 ра припука 3 пъти и загасти! И го разглобих целият лиген като го разглобих беше в бензин, а преди нивото беше малко по малко! Също така се пробвах да обеня сместа с винчето за гориво но без резултат! Преди това попитах в един магазин за мотори там попитах за игла и ми казаха, че иглата вървяла с попламъка и струвала 80 лв. имали някъде на по примерна цена да си взема съвместима с оригиналната!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар