Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене Honda CRF

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене Honda CRF

    Колеги, писал съм за настройка на карбуратор, но нека напиша цялата история.
    Ако мотора се остави за месец без да се пали, просто няма палене, мислех, че карбуратора пресушава, като го наклоня тече бензин от маркуча отдолу от приливника.Карбуратора не съм го пипал, така и не намерих винтчетата за регулиране.
    Като го оставя за месец дърпаш смукача и може и 15 минути да риташ няма да запали(за разлика от другите ми два мотора), бутам го до склона до нас засилвам го слагам първа и или ще запали или на следващия път ще запали.Запали ли няма грешка.
    Оставих го събота последно да е пален, днес се качвам и ритам и се изненадвам, че пали от първото ритане.Звънях на майстора и ми вика, че това не са клапани, ако са те пали трудно постоянно.
    Къде да търся проблема?Аз ли не го паля като хората или някъде е проблема, като е първо палене от месец да кажем и дръпна смукача, след 4-5 ритания го затварям, защото се дави.Ръчката горе върху съединителя не я ползвам, разбрах първо, че е декомпресор, сега чета че е "топъл" смукач, ако загасне на пистата и е топъл с него се пали, като не се пуска.Можете ли да ми разясните тези неща?

  • #2
    От: Трудно палене Honda CRF

    И аз като теб не можех да го паля моя. Не знам доколко ще ти обесня тук, но трябва сам да го усетиш. Първо натискаш леко манивелата и усещаш, че компресията намалява връщаш я догоре и риташ. Това го правиш докато не запали. При мен доста ритане трябваше докато не се научих да го паля от 2-3тия път студен. Всичко е въпрос на свикване може да повикаш някой, който може да ги пали тези мотори да си сигурен, че проблема не е в теб

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палене Honda CRF

      Ръчката горе до съединителя си е баш декомпресор.Топлия смукач е ЧЕРВЕН и се намира точно под Черния.
      Като съвет:
      Следващия път,когато го оставиш за по-дълго без да го палиш пробвай следното:
      1-во:наклони мотора както вече знаеш,докато не протече бензин.
      2-ро:навий 3-4 пъти газта
      3-то:започни да риташ/"помпиш" със СТИСНАТ ДЕКОМПРЕСОР (6-7 пъти)
      4-то:нагласи манивелата на "компресия" и ритай здраво.Мотора трябва да запали-тогава веднага му опъни черния смукач за малко и си готов.


      През цялото време не опъвай нито единия,нито другия смукач.

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палене Honda CRF

        Само имам един въпрос към теб Валентине. Защо трябва да е на компресия манивелата? Смисъл така е много по-трудно не е ли по-лесно да не е на компресия и да рита по този начин?

        Коментар


        • #5
          От: Трудно палене Honda CRF

          Така пиша,защото така мой приятел си пали неговия кхф 250,който е със същия карб като на колегата црф-ката.
          Просто предлагам на колегата вместо смукача да използва навиване на масура,малко да припомпи на декомпресор и да рита.Мотора тогава запалва за 2-3 секунди-тогава веднага му дърпаш смукача за малко и вече работата е ясна.

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палене Honda CRF

            Не знам на мен ми е по-удобно без компресия и комшията с кх250ф и той го пали така не знам въпрос на свикване явно

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палене Honda CRF

              Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
              Не знам на мен ми е по-удобно без компресия и комшията с кх250ф и той го пали така не знам въпрос на свикване явно
              Разгледай какво има мотора на комшията преди цилиндъра и какво има твоя и тогава може и да си отговориш дали е само "въпрос на свикване"
              П.С.Към Слваи1234:Сори за спама-не се сдържах.

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палене Honda CRF

                Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
                Само имам един въпрос към теб Валентине. Защо трябва да е на компресия манивелата? Смисъл така е много по-трудно не е ли по-лесно да не е на компресия и да рита по този начин?
                Ако си изучил принципа на работа при 4-тактовите двигатели , щеше да знаеш , че само при един от тактовете има сгъстяване/компресия/ в края на който се получава запалване.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палене Honda CRF

                  Аз го паля без проблеми след като научих, че си има чалъм

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палене Honda CRF

                    motor_men е обяснил за какво става дума,ама ти си знаеш твоята-чалъм......ще ти дам един ХР400 или пък 600 и да видим как ще го запалиш с твоя чалъм ако манивелата ''не е на компресия''.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палене Honda CRF

                      Колеги, а някой може ли да каже манивелата, отгоре до долу колко оборота прави на коляновия вал?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X