Колеги, писал съм за настройка на карбуратор, но нека напиша цялата история.
Ако мотора се остави за месец без да се пали, просто няма палене, мислех, че карбуратора пресушава, като го наклоня тече бензин от маркуча отдолу от приливника.Карбуратора не съм го пипал, така и не намерих винтчетата за регулиране.
Като го оставя за месец дърпаш смукача и може и 15 минути да риташ няма да запали(за разлика от другите ми два мотора), бутам го до склона до нас засилвам го слагам първа и или ще запали или на следващия път ще запали.Запали ли няма грешка.
Оставих го събота последно да е пален, днес се качвам и ритам и се изненадвам, че пали от първото ритане.Звънях на майстора и ми вика, че това не са клапани, ако са те пали трудно постоянно.
Къде да търся проблема?Аз ли не го паля като хората или някъде е проблема, като е първо палене от месец да кажем и дръпна смукача, след 4-5 ритания го затварям, защото се дави.Ръчката горе върху съединителя не я ползвам, разбрах първо, че е декомпресор, сега чета че е "топъл" смукач, ако загасне на пистата и е топъл с него се пали, като не се пуска.Можете ли да ми разясните тези неща?
Ако мотора се остави за месец без да се пали, просто няма палене, мислех, че карбуратора пресушава, като го наклоня тече бензин от маркуча отдолу от приливника.Карбуратора не съм го пипал, така и не намерих винтчетата за регулиране.
Като го оставя за месец дърпаш смукача и може и 15 минути да риташ няма да запали(за разлика от другите ми два мотора), бутам го до склона до нас засилвам го слагам първа и или ще запали или на следващия път ще запали.Запали ли няма грешка.
Оставих го събота последно да е пален, днес се качвам и ритам и се изненадвам, че пали от първото ритане.Звънях на майстора и ми вика, че това не са клапани, ако са те пали трудно постоянно.
Къде да търся проблема?Аз ли не го паля като хората или някъде е проблема, като е първо палене от месец да кажем и дръпна смукача, след 4-5 ритания го затварям, защото се дави.Ръчката горе върху съединителя не я ползвам, разбрах първо, че е декомпресор, сега чета че е "топъл" смукач, ако загасне на пистата и е топъл с него се пали, като не се пуска.Можете ли да ми разясните тези неща?
Коментар