Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

    След мняна на оригиналното гърне с алуминиево напълно свободно и премахване на ламбда сондата се появиха следните проблеми:
    Само след смяната на оригиналното гърне мотора гаснеше докато е студен, за това инсталирах карта Акрапович и след това ЕВО1 без особени подобрения.
    След премахване на ламбда с кара ЕВО1 мотора работи едно каране плавно и прилично докато не започна да "сеца". С равномерна газ около 2000 оборота се появи амплитуда около 500 оборта нагоре/надолу която няма оправяне, при по продължително спускане на скорост мотора гасне.
    Черешката на тортата беше като предишния собственик го подкара вчера по познад екстрим и каза ,че мотора е загубил значително мощност.
    Аз също усетих голяма загуба особено в ниските, на втора не мога да излияза и на по стръмни пътеки при предавка 14/50.
    Имам софтует и кабел за мотора, не записва никаква грешка, "живите данни" от датчиците са правилни. Регулирал съм двата TPS датчика е перфектни граници без резултат. Днес преинсталирах картата и намалих отвора на генерацията на 30мм, както на оригиналната, без резултат.

    Ако някой има акъл да дава, че така машината не се кара.

  • #2
    От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

    Не, че им разбирам, но защо само за опит не върнеш оригиналната карта на запалването, оригиналното гърне и ламбдата, да видиш дали ще е както преди?
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

      Оригиналното съм го харизал отдавна, придърпването се появи май от както почна да се затопля времето.
      Изчел съм къде какво има по чужди форуми, даже и с увеличаването на съпротивлението на гърнето резултата е нулев.
      Днес ще пробвам с оригиналната карта, ламбда сонда и 30мм леща.
      Работата е, че може да се прави по една проба на ден понеже адаптирането на картата се прави на напълно студен двигател.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

        А къде стои ламбдата на този мотор? и къде отива? При премахване на ламбдата като вариант пробвай да сложиш някой ламбда емулатор /от газовите уредби/, кеф обикновен, кеф програмируем, каквото намериш, щом така и така експериментираш.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

          Любимият ми мотор за донор. Понеже с ауспуси си правя доста експерименти , ще ти кажа , че проблема не е в гърнето. Мисля , че си пропуснал това:

          http://www.ebay.de/itm/O2-Eliminator...item258a698df6
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

            Седи на кривката на генерацията и отива в блока на инжекциона. Няма нужда от емулатор понеже "по-перформанс" картите са за генерации без изобщо резба за сонда и не я четат, изключвасе софтуерно.
            Не е от нея проблема, работеше перфектно, от както се затопли времето (над 0c) нещата се влошиха.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

              А свеща как е , суха , мокра? Достига ли достатачно гориво , в резервоара има филтър който лесно се замърсява. Моят резервоар беше пълен с пластмасови стружки , останали при производството.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                Ще погледна свеща. Гориво как да преценя дали стига достатъчно?
                Какви мислиш ще са признаците на задръстен горивен филтър.
                На високи обороти няма проблеми, на ниски с равномерна газ около 1800-2000 оборота (на първа или втора) усилва и забива.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                  Я първо смени горивото в резервоара и свеща.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                    "Пикаеща дюза"? Ако имаш под ръка втора такава за проба, ако не помогне свещта и проверката на налягането на помпата.


                    п.п. Отделно на една ямаха имах подобни проблеми /придърпване при каране на еднакви обороти, малко по-малки от средните/, които се оказаха съвсем прости - омаслен до безобразие с някакво гъсто масло въздушен филтър, което при теб предполагам няма как да стане.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                      Това е помпата и филтъра , в долната част на резервоара. В предната част е клапана за налягането , там от където излиза маркуча за горивото.





                      Това е клапана , аэ съм сложил тапа , защото съм с карбуратори.



                      Мисля , че си заредил някъде гадно гориво и свеща трябва да се смени , затова започни с гориво и свещ.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                        Свеща е просто перфектна. Не е работил на бедно, въздушния филтър е сух и чист. Мап сензора и температурния датчик отчитат идеално.
                        Ремапнах го още веднъж с работещата конфигурация белким дано-ама-на-дали и съм го оставил да се адаприта 15мин, ако не стане ще свалям резервоара за оглед.
                        Мисля че не е от гориво. Мотора не е оставян повече от 5-6 дена и километрите са му сравнително малко 4100км.
                        Ако имаще вода в горивото или филтъра беше здал, проблемите щяха да са при пълна газ.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                          След преинсталация на EVO1 (най "богатата" фабрична карта за свободен филтър и генерация) придърпването изчерна, мотора тегли много чисто, при рязко подаване на газта не глъхне, единствено остана гасненето при спускане на скорост при доста високи обороти и натискане на съединител.
                          Празния ход на първа стана като на TDI, пускаш съединителя плавно и мотора движи даже и по доста стръмно без грам подаване на газ и излишни колебания.
                          На 99% съм сигурен че проблема идва от карта. Май без настройка на дино няма да станат нещата.
                          Резервоара смятам да го отворя превантивно за филтрите заедно със следващото масло.

                          Мерси за отделеното време! Веско какъв ще е следващия проект който спомена някъде по темите?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                            Чудовището от пустинята. Ще помагаш с инжекциона , че дюзите ще са доста на брой.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с инжекциона на КТМ 690 Ендуро

                              Ножа се оказа дървен.
                              Лсед инсталиране на карта от финадския гуру на 690ките проблема с гаснетненто при връщане на газта на високи обороти и натискане на съединител остана.
                              След още доста разбишления, четете на ел.схеми и нецензурни думи проблема се оказа самонанесен.
                              Датчика за съединителя отива директно в блока на инжекциона, от там последния знае кога да променя смес/предварение/конпенсира оборити.
                              На кратко, инсталирах го обратно (с малко спойки, че беше изкубан набързо) и мотора заспа.

                              Поука: на големи КТМ инжекциони 690/990/1190 НЕ СЕ МАХА датчика на съединителя!
                              Както на други японски инжекции, жизнено важен е за работата на матора.

                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                              Чудовището от пустинята. Ще помагаш с инжекциона , че дюзите ще са доста на брой.
                              Кажи на коя база? Снимки ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X