Здравейте колеги!
От скоро имам една нова занимавка, а именно "Хъски" 410 кубика 1996 г,, но след почистване на карбуратора и смяна на свеща (NGK CR7E), много трудно пали(почти невъзможно да кажа) без значение студен или топъл. Отделно оборотите и смесообразуването са в г....а, абе с две думи настройките на карбуратора са си отишли. Карбуратора странно не е като по-каталог Дел-Орто ами е Микуни Т36 50В (срещнах го като HS 40) и въпреки че изчетох ръководството и направих каквото пише освен малко подобрение на смесообразуването(нямам толкова черен пушек, но свеща си е черна) и някакви полу обороти на празен ход, друго не успях да постигна.
Някакви идеи и съвети как да го оправя или някой около Габрово( от Габрово съм).
Благодаря в аванс на отзовалите се!

От скоро имам една нова занимавка, а именно "Хъски" 410 кубика 1996 г,, но след почистване на карбуратора и смяна на свеща (NGK CR7E), много трудно пали(почти невъзможно да кажа) без значение студен или топъл. Отделно оборотите и смесообразуването са в г....а, абе с две думи настройките на карбуратора са си отишли. Карбуратора странно не е като по-каталог Дел-Орто ами е Микуни Т36 50В (срещнах го като HS 40) и въпреки че изчетох ръководството и направих каквото пише освен малко подобрение на смесообразуването(нямам толкова черен пушек, но свеща си е черна) и някакви полу обороти на празен ход, друго не успях да постигна.
Някакви идеи и съвети как да го оправя или някой около Габрово( от Габрово съм).
Благодаря в аванс на отзовалите се!

Коментар