Някой може ли да ми каже колко е работната темперетура на Honda crf 250R 2005г.Сложих си електронен термометър на радиатора специален за такива работи.Четох някой даже писаха 110-130градуса и според мен това си е доста.В момента повече от 75 градуса трудно му давам да минава тази граница.Колко трябва да се държи за максимален живот на буталото и цилиндъра и общо взето?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Работна темперетура?
Свий
X
-
От: Работна темперетура?
Колега такава опциа максимален живот на буталото и цилиндъра нама. Още повече че от антифриза и неговата температура не зависи чак толкова живота на двигатела.Хубавото масло и неговата редовна смана може да удължат ресурса на двигатела.А относно работната темп. много зависи от начина ти на каране ако караш на писта нама да загрее много. Ама ако се завреш в накое дере то тогава със сигурност тези 75градуса ще ги подмине доста и може и да кипне.0878424143
0887424150
-
От: Работна темперетура?
Тази Хонда предполагам няма термостат. Ако е така то тогава температурата зависи от това как го караш, къде, каква е околната температура..... от там би следвало диапазона на работната температура да е много голям. За да пазиш цилиндър и бутало е важно когато е студен да не го "ребриш" защото бензина влиза на капки и отмива маслото от цилиндъра. Когато пък е много висока температурата е възможно да задере буталото и да замине цилиндър, сегменти....EXC TPI 2019
Коментар
-
От: Работна темперетура?
Датчика съм го монтирал с лепило за платки, не знам как точно се казва, но пропуска топлината и отгоре с една метална лепенка от тези за тръби и всичко това върху вътрешната част на радиатора.
Последно мисля, да го държа в диапазона на 85-90градуса както е при автомобилите.
Коментар
-
От: Работна темперетура?
Монтиран по този начин,термометъра няма да отчита коректно.За да отчита както трябва измервателната част на датчика да е потопена в потока от охлаждаща течност.А относно температурата на двигателя/охладителната течност,това е величина която зависи от много фактори.Както казах колегите,по-горе,зависи какъв е мотора,къде се кара,не малко влияние оказва и околната температура,как се кара и все такива работи.Не знам колко може да се увеличи живота на състезателен кросов мотоциклет като ЦРФ-а,та тази машина е направена да се кара ''със сичката газ'',така че тези термометри и максимален живот на бутало/цилиндър си е ''вятър работа''.Студен не го форсирай,докато загрее,и след това само газ.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Работна темперетура?
Случвало ми се е да карам по половин час, слабо ендуро из полето. Като спра и мога да пипна двигателя с ръка, даже мога да си държа и ръката върху него не определен период от време. Тия двигатели са направени да се карат , е не да им се наблюдават температурите постоянно. Слад като няма термостат двигателя се преохлажда, а това е вредно за него. Обаче на писта или на ендуро двигателя загрява достатъчно, а да не кажем че и доста пъти хвърля водата.
Коментар
-
От: Работна темперетура?
CRF-a е направен да го караш, а не да го пазиш! Т'ва е машина, за жопки,жопки и само жопки. От до колкото тия датчици, матчици - това според мен си е жива глупост. Поне, за този мотор не му трябват такива датчици. Както казват колегите по - горе, този мотор е направен да се кара със всичката газ, все пак е състезателен. А, не е някой си пътешественик.
Коментар
-
От: Работна темперетура?
Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнениеКакво е "жопка"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар