Здравейте моторът ми е ктм 520 ехц.Както карах един ден стартера отказа.. закарах го на ремонт и там ми смениха четките на стартера и той проработи,ноо сега мотора пали само на бутане.. нито на стартер нито на ритач Някой има ли някакви идеи какво се случва? Ще съм много благодарен ако някой ми помогне )
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
KTM 520 exc helpp!
Свий
X
-
От: KTM 520 exc helpp!
Еми колега щом стартера е ок то тогава виж колелото което се задвижва от стартера може там да е проблема.Аз поне там бих търсил защото стартера върти двигатела посредством колело и ако там има износване то стартера не задвижва двигатела и за това мотора пали ссамо на бутане.0878424143
0887424150
-
От: KTM 520 exc helpp!
Разбирам ти логиката но и на ритач не пали Вече мисля че разбрах от каде идва проблема.. Не знам поради каква причина свещта беше отвъртяна наполовина.. не ми е ясно даже как въобще е палил.Извадих свещта и по нея имаше много нагар сега я почистих ии мисля че сега като я сложа всичко ще си е ок ) все пак мерси за помощта.
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Целия мотор ли кара на ремонт или само стартера ? Ако си го карал целия, може майстора да е отвъртял свеща за да може да изпуска компресия (демек стартера да върти лесно). После като е направил стартера е забравил да я завие. Но как е палел с развита свещ ми е чудно.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Ако продължава да не пали,или стартера върти на едно място без да зацепва погледни еднопосочния лагер(FREE-WHEEL ) може да е износен или имаш нужда от реглаж на клапаните.Първо това си погледни преди да правиш нещо друго.KTM 640 LC4 Prestige Supermoto;YAMAHA WR450F/08
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Открих проблема каде е сега въпроса е да открия как да го оправя.. Не дава достатачно ток на свеща.Понеже не съм толкова запознат с устройството някой може ли да ми каже как се проверяват най лесно лула кабел бобина и тн.
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Първоначално публикуван от bwhite94 Преглед на мнениеОткрих проблема каде е сега въпроса е да открия как да го оправя.. Не дава достатачно ток на свеща.Понеже не съм толкова запознат с устройството някой може ли да ми каже как се проверяват най лесно лула кабел бобина и тн.
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Първоначално публикуван от bwhite94 Преглед на мнениеРазбирам ти логиката но и на ритач не пали Вече мисля че разбрах от каде идва проблема.. Не знам поради каква причина свещта беше отвъртяна наполовина.. не ми е ясно даже как въобще е палил.Извадих свещта и по нея имаше много нагар сега я почистих ии мисля че сега като я сложа всичко ще си е ок ) все пак мерси за помощта.SUZUKI DRZ SuperMoto
Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнениеХрумнало ли ти е да я смениш тази свещ и да не се занимаваш с чистене и прочие?!
Коментар
-
От: KTM 520 exc helpp!
Колега, дръпни си един менюал за модела. Вътре е описано къде, как и какво се мери по ел.системата.
Мога да ти помогна със статора ако решиш да купуваш (приятел имаше проблем с тоците и си купи чисто нов - разбира се, оказа се че не е от него. Сега има един за продаване)Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
Re: KTM 520 exc helpp!
описано къде, как и какво се мери по ел.системата
"Resistance checks:
Ignition Coil
Measure Cable colours Resistance
primary coil blue/white ? ground 0.30 O ?15%
secondary coil blue/white ? ignition wire 6.30 kO ?20%
Stator
Ignition Measure cable colours Resistance
Pulser coil red ? green 100 O? 20 O
4K-3B (2004 model but yours will be similar?)
Exciter black/red ? red/white 15 O? 3 O
Charge coil ground ? yellow 0.65 O ? 0.15 O
white ? yellow 0.16 O ? 0.03 O
Voltage checks
Measuring conditions:
? cold engine
? seat and tank removed
? all connectors and the ground connection in a non-corroding condition, connectors tightly connected
? battery loaded (if installed) and light switch turned off
? the gap between the rotor and pulse generator must be set to 0.75 mm
? compression release lever pulled
? kick the kick starter forcefully at least 5 times for each measurement
Check the pulse generator for an output signal ? two-pin connector
with green and red cable colors:
? Apply the red measuring lead to the green cable and the black measuring lead to the red cable, disconnect the CDI unit
Multimeter display: 4.5 volts +/- 0.5 volt
? Same measurement with CDI unit connected
Multimeter display: 3 volts +/- 0.5 volt
Check the generator charging coil for ignition capacitor charge ? two-pin
connector with black/red and red/white cable colors :
? Apply the red measuring lead to the black/red cable and the black measuring lead to the red/white cable, disconnect the CDI unit
Multimeter display: 30 volts (35 volts for 400 SX) +/- 5 volts
? Same measurement with CDI unit connected
Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts
Check the primary voltage output for ignition coil control for output voltage (blue/white cable color):
? Apply the red measuring lead to the black/white cable (ground) and the black measuring lead to the blue/white cable, CDI unit and ignition coil connected
Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts
Yellow wire feeds ac to the lights, white wire charges battery (via regulator/rectifier)
Checking the generator output
Measuring conditions:
? cold engine
? seat and tank removed
? all connectors and the ground connection in a non-corroding condition, connectors tightly connected
? battery loaded (if installed) and light switch turned off
? compression release lever pulled
? kick the kick starter forcefully at least 5 times for each measurement
Check the generator output for voltage between the following cable colors:
? between yellow and brown (ground), loom disconnected
Multimeter display: 15 volts +/- 1 volt
? same measurement with loom connected
Multimeter display: 12 volts +/- 1 volt
? between white and brown (ground), loom disconnected
Multimeter display: 19 volts +/- 1 volt
? same measurement with loom connected
Multimeter display: 14 volts +/- 1 volt
NOTE: The black measuring lead of the peak voltage adapter must be
applied to the ground.
Check regulator rectifier output voltage cable colors yellow/red, regulator rectifier bk connected,
capacitor disconnected (if installed) and fuse bm removed:
? between yellow/red and brown (ground)
Multimeter display: 14 volts +/- 1 volt
NOTE:
? The black measuring lead of the peak voltage adapter must be
applied to the ground.
? For facilitation of work, the regulator rectifier bk can be detached from
the frame.
Checking the voltage regulator-rectifier
A defect voltage regulator can cause different kinds of trouble:
? No voltage in the circuit
In this case, the voltage regulator must be disconnected at idle speed.
The voltage regulator is defect if the power consumers now work
properly.
If the power consumers are still not supplied with power, the switch,
the wiring harness or the ignition system must be checked for defects.
? Excessive voltage in the circuit
The bulbs burn out. In this case the voltage regulator must be
replaced.
Checking the charging voltage
NOTE: The values stated below only apply to fully charged batteries
(minimum charging level 90%).
? Start the engine and switch on the low beam.
? Connect a voltmeter to both battery connections.
? Accelerate the engine to a speed of 5000 rpm and read the voltage.
Nominal value: 14.0 - 15.0 V
In the case of a significant deviation from the nominal value:
? Check the connector between the stator and the voltage regulatorrectifier
and the connector between the voltage regulator-rectifier and
the cable tree.
? Check the stator.
? Replace the voltage regulator-rectifier"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар