Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 520 exc helpp!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM 520 exc helpp!

    Здравейте моторът ми е ктм 520 ехц.Както карах един ден стартера отказа.. закарах го на ремонт и там ми смениха четките на стартера и той проработи,ноо сега мотора пали само на бутане.. нито на стартер нито на ритач Някой има ли някакви идеи какво се случва? Ще съм много благодарен ако някой ми помогне )

  • #2
    От: KTM 520 exc helpp!

    Еми колега щом стартера е ок то тогава виж колелото което се задвижва от стартера може там да е проблема.Аз поне там бих търсил защото стартера върти двигатела посредством колело и ако там има износване то стартера не задвижва двигатела и за това мотора пали ссамо на бутане.
    0878424143
    0887424150

    Коментар


    • #3
      От: KTM 520 exc helpp!

      Разбирам ти логиката но и на ритач не пали Вече мисля че разбрах от каде идва проблема.. Не знам поради каква причина свещта беше отвъртяна наполовина.. не ми е ясно даже как въобще е палил.Извадих свещта и по нея имаше много нагар сега я почистих ии мисля че сега като я сложа всичко ще си е ок ) все пак мерси за помощта.

      Коментар


      • #4
        От: KTM 520 exc helpp!

        Целия мотор ли кара на ремонт или само стартера ? Ако си го карал целия, може майстора да е отвъртял свеща за да може да изпуска компресия (демек стартера да върти лесно). После като е направил стартера е забравил да я завие. Но как е палел с развита свещ ми е чудно.
        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

        Коментар


        • #5
          От: KTM 520 exc helpp!

          Ако продължава да не пали,или стартера върти на едно място без да зацепва погледни еднопосочния лагер(FREE-WHEEL ) може да е износен или имаш нужда от реглаж на клапаните.Първо това си погледни преди да правиш нещо друго.
          KTM 640 LC4 Prestige Supermoto;YAMAHA WR450F/08

          Коментар


          • #6
            От: KTM 520 exc helpp!

            Колега провери луфта на клапаните

            Коментар


            • #7
              От: KTM 520 exc helpp!

              Открих проблема каде е сега въпроса е да открия как да го оправя.. Не дава достатачно ток на свеща.Понеже не съм толкова запознат с устройството някой може ли да ми каже как се проверяват най лесно лула кабел бобина и тн.

              Коментар


              • #8
                От: KTM 520 exc helpp!

                Първоначално публикуван от bwhite94 Преглед на мнение
                Открих проблема каде е сега въпроса е да открия как да го оправя.. Не дава достатачно ток на свеща.Понеже не съм толкова запознат с устройството някой може ли да ми каже как се проверяват най лесно лула кабел бобина и тн.
                Оказа се че и от тях не остана само намотката.. До колкото разбрах никой не може да ги прави като хората аа нови са около 600 лв.Някой все пак да ме опъти като цена на нова или втора употреба ии от каде може да се закупи ?

                Коментар


                • #9
                  От: KTM 520 exc helpp!

                  Статора ти е около 300лв. Може да се купи от представителствата в Пазарджик и София.
                  Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                  Коментар


                  • #10
                    От: KTM 520 exc helpp!

                    Първоначално публикуван от bwhite94 Преглед на мнение
                    Разбирам ти логиката но и на ритач не пали Вече мисля че разбрах от каде идва проблема.. Не знам поради каква причина свещта беше отвъртяна наполовина.. не ми е ясно даже как въобще е палил.Извадих свещта и по нея имаше много нагар сега я почистих ии мисля че сега като я сложа всичко ще си е ок ) все пак мерси за помощта.
                    Хрумнало ли ти е да я смениш тази свещ и да не се занимаваш с чистене и прочие?!
                    SUZUKI DRZ SuperMoto

                    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                    Коментар


                    • #11
                      От: KTM 520 exc helpp!

                      Също добър вариант е покупка от ибей.
                      0878424143
                      0887424150

                      Коментар


                      • #12
                        От: KTM 520 exc helpp!

                        Намерих си стартор за около 100 лв въпроса е че не съм напълно сигурен че е от него ии сега не знам как да го проверя.А от австрия е 387 лв чисто нов..

                        Коментар


                        • #13
                          От: KTM 520 exc helpp!

                          Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                          Хрумнало ли ти е да я смениш тази свещ и да не се занимаваш с чистене и прочие?!
                          Това ми беше първата работа да я сменя.. но пак няма искра

                          Коментар


                          • #14
                            От: KTM 520 exc helpp!

                            Колега, дръпни си един менюал за модела. Вътре е описано къде, как и какво се мери по ел.системата.
                            Мога да ти помогна със статора ако решиш да купуваш (приятел имаше проблем с тоците и си купи чисто нов - разбира се, оказа се че не е от него. Сега има един за продаване)
                            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                            Коментар


                            • #15
                              Re: KTM 520 exc helpp!

                              описано къде, как и какво се мери по ел.системата

                              "Resistance checks:
                              Ignition Coil
                              Measure Cable colours Resistance
                              primary coil blue/white ? ground 0.30 O ?15%
                              secondary coil blue/white ? ignition wire 6.30 kO ?20%

                              Stator
                              Ignition Measure cable colours Resistance
                              Pulser coil red ? green 100 O? 20 O

                              4K-3B (2004 model but yours will be similar?)
                              Exciter black/red ? red/white 15 O? 3 O
                              Charge coil ground ? yellow 0.65 O ? 0.15 O
                              white ? yellow 0.16 O ? 0.03 O

                              Voltage checks
                              Measuring conditions:
                              ? cold engine
                              ? seat and tank removed
                              ? all connectors and the ground connection in a non-corroding condition, connectors tightly connected
                              ? battery loaded (if installed) and light switch turned off
                              ? the gap between the rotor and pulse generator must be set to 0.75 mm
                              ? compression release lever pulled
                              ? kick the kick starter forcefully at least 5 times for each measurement

                              Check the pulse generator for an output signal ? two-pin connector
                              with green and red cable colors:
                              ? Apply the red measuring lead to the green cable and the black measuring lead to the red cable, disconnect the CDI unit
                              Multimeter display: 4.5 volts +/- 0.5 volt
                              ? Same measurement with CDI unit connected
                              Multimeter display: 3 volts +/- 0.5 volt

                              Check the generator charging coil for ignition capacitor charge ? two-pin
                              connector with black/red and red/white cable colors :
                              ? Apply the red measuring lead to the black/red cable and the black measuring lead to the red/white cable, disconnect the CDI unit
                              Multimeter display: 30 volts (35 volts for 400 SX) +/- 5 volts
                              ? Same measurement with CDI unit connected
                              Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts

                              Check the primary voltage output for ignition coil control for output voltage (blue/white cable color):
                              ? Apply the red measuring lead to the black/white cable (ground) and the black measuring lead to the blue/white cable, CDI unit and ignition coil connected
                              Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts

                              Yellow wire feeds ac to the lights, white wire charges battery (via regulator/rectifier)

                              Checking the generator output
                              Measuring conditions:
                              ? cold engine
                              ? seat and tank removed
                              ? all connectors and the ground connection in a non-corroding condition, connectors tightly connected
                              ? battery loaded (if installed) and light switch turned off
                              ? compression release lever pulled
                              ? kick the kick starter forcefully at least 5 times for each measurement
                              Check the generator output for voltage between the following cable colors:
                              ? between yellow and brown (ground), loom disconnected
                              Multimeter display: 15 volts +/- 1 volt
                              ? same measurement with loom connected
                              Multimeter display: 12 volts +/- 1 volt
                              ? between white and brown (ground), loom disconnected
                              Multimeter display: 19 volts +/- 1 volt
                              ? same measurement with loom connected
                              Multimeter display: 14 volts +/- 1 volt
                              NOTE: The black measuring lead of the peak voltage adapter must be
                              applied to the ground.
                              Check regulator rectifier output voltage cable colors yellow/red, regulator rectifier bk connected,
                              capacitor disconnected (if installed) and fuse bm removed:
                              ? between yellow/red and brown (ground)
                              Multimeter display: 14 volts +/- 1 volt
                              NOTE:
                              ? The black measuring lead of the peak voltage adapter must be
                              applied to the ground.
                              ? For facilitation of work, the regulator rectifier bk can be detached from
                              the frame.



                              Checking the voltage regulator-rectifier
                              A defect voltage regulator can cause different kinds of trouble:
                              ? No voltage in the circuit
                              In this case, the voltage regulator must be disconnected at idle speed.
                              The voltage regulator is defect if the power consumers now work
                              properly.
                              If the power consumers are still not supplied with power, the switch,
                              the wiring harness or the ignition system must be checked for defects.
                              ? Excessive voltage in the circuit
                              The bulbs burn out. In this case the voltage regulator must be
                              replaced.
                              Checking the charging voltage
                              NOTE: The values stated below only apply to fully charged batteries
                              (minimum charging level 90%).
                              ? Start the engine and switch on the low beam.
                              ? Connect a voltmeter to both battery connections.
                              ? Accelerate the engine to a speed of 5000 rpm and read the voltage.
                              Nominal value: 14.0 - 15.0 V
                              In the case of a significant deviation from the nominal value:
                              ? Check the connector between the stator and the voltage regulatorrectifier
                              and the connector between the voltage regulator-rectifier and
                              the cable tree.
                              ? Check the stator.
                              ? Replace the voltage regulator-rectifier"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X