Като загрее мотора просто няма палене,а като е студен пали от първото ритане.Направи ми впечатление че мотора пали студен без смукач, съм смукач не иска а и като загрее със топлия смукач паленето е невъзможно докато без него пали много трудно но все пак пали.Искам да добавя за ориентир че всмукателния вал е от узф426 но според мен не би трябвало да е проблем понеже съм срещал доста вр-и със валове от уз и палят без особенни проблеми
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със паленето на ямаха вр-426
Свий
X
-
От: проблем със паленето на ямаха вр-426
Не е ли по лесно да се започне от карбуратора, въздушен филтър и т.н... Ама всъщност ако тези неща дето ги изредиха колегите ако не си ги проверил ги провери, щото това така или иначе трябва да се прави през известно време.Кольо Динев
Коментар
-
От: проблем със паленето на ямаха вр-426
Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеВсичко е проверено,филтър, карбуратор,свещ,зацепване на ангренаж,клапани.
На топло да получава някакви други аномалии докато работи, нещо от сорта на загуба на мощност, гърмене в гърнето и т.н.
Лично аз бих проверил свещта, къде прескача искрата, кога се подава искрата, луфт на клапаните на топло, сместа на карбуратора.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: проблем със паленето на ямаха вр-426
Колеги извинявам се ,че малко така ще се изкажа ама е срамота е след ровичкане и търсене на проблема да се окаже ,че е разтегната ангренжаната верига и не са регулирани клапаните. Вземете свалете си по-един мануал четете вижте кое как е как трябва да е , ангренажната верига е желателно всеки сезон да се сменя ,ако мотора се кара разбира се клапаните и те има си норми който трябва да се спазват ,но никой от нас не спазва и затова в България моторите са на това положение.Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !
Коментар
-
От: проблем със паленето на ямаха вр-426
Не ми се вярва да е от разтегната верига. Миналата седмица правих един YZ426 веригата толкова се беше разтегнала, че ако я бях презацепил и белезите щяха да дойдат. На всичкото отгоре имаше два клапана без луфт и мотора си палеше без никакъв проблем. Макар, че при всеки си е различно. Една 250-ка само от това, че смукателните клапаните бяха станали на 0.10 и на топло палеше много трудно. Затова си иска проверка на всичко и закарване в нормите.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: Проблем със паленето на ямаха вр-426
Добре де, ако пали без смукач на студено не е ли логично да е богата сместа за празня ход и затова да пали без проблем. Когато двигатела е топъл не му трябва обогатена смес (каквато е функцията на смукача) и затова не иска да пали. Според мен трябва да се търси проблема в карба. Нова свещ също ще изключи някои чудения.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар