Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

    А нещо по въпроса за рециновот масло ?
    Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009

    Коментар


    • #17
      От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

      Ако имаш желание да глезиш двигатела няма лошо да сипваш масло в горивото, на 50 л бензин литър масло но по добре да е масло за двутактови двигатели понеже има по добро изгаряне и ще отлага по малко нагари , за дизелов двигател даже е препоръчително да се слага
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #18
        От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

        Масло има смисъл единствено ако мериш компресия на двигател. Сипва се през отвора за свещта преди да завиеш компресомера, по този начин може да се определи дали са клапани/сегменти/гарнитура.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #19
          От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
          Ако имаш желание да глезиш двигатела няма лошо да сипваш масло в горивото, на 50 л бензин литър масло но по добре да е масло за двутактови двигатели понеже има по добро изгаряне и ще отлага по малко нагари , за дизелов двигател даже е препоръчително да се слага
          С това масло няма никакво глезене. Хонинга си е направен за това, той е нещото което глези сегмента....
          Също така няма двигател който да не гори масло.
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • #20
            От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

            Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
            С това масло няма никакво глезене. Хонинга си е направен за това, той е нещото което глези сегмента....
            Също така няма двигател който да не гори масло.
            Колега , хонинговането не е с цел създаване на маслени депа по стените на цилиндъра. Хонингът е машината , която шлайфа отвора на цилиндъра на точен размер спрямо буталото. А по темата за рициновото масло- ми навремето се правеха някави "гърмящи" смеси за двутактовите машини , но много не издържаха главите
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #21
              От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Колега , хонинговането не е с цел създаване на маслени депа по стените на цилиндъра. Хонингът е машината , която шлайфа отвора на цилиндъра на точен размер спрямо буталото. А по темата за рициновото масло- ми навремето се правеха някави "гърмящи" смеси за двутактовите машини , но много не издържаха главите
              Аз знам,че хонинга е точно за това за което си написал ,че не е.Това докарване на точен размер на цилиндъра спрямо буталото не си ли го прави шлайф машината.?

              Коментар


              • #22
                От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                Нали тази машина се казва така И шлайфането на цилиндрични отвори се нарича хонинговане. За пример- виж някоя биела без черупки на лагера и ще видиш същите следи от шлайфането. За ефекта , който имаш предвид се подбират четки с различна едрина на диамантите. Та , ако хонинговането е с цел маслени депа-защо ли го има и на биелата , нали се слага лагер.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #23
                  От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Нали тази машина се казва така И шлайфането на цилиндрични отвори се нарича хонинговане. За пример- виж някоя биела без черупки на лагера и ще видиш същите следи от шлайфането. За ефекта , който имаш предвид се подбират четки с различна едрина на диамантите. Та , ако хонинговането е с цел маслени депа-защо ли го има и на биелата , нали се слага лагер.
                  Грешна ти е логиката относно биелата
                  EXC TPI 2019

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                    Точно за да се отлага маслото по стените на цилиндъра той не се прави "огледален", а с тези "резки" или хонинг...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                      За мотоциклетите не знам, там може да има допълнителна хитрина. Но в леки коли съм усвоил доста двутактов бензин. Не съм наблюдавал нито пушене, нито зацапване на свещи, нито проблем с ламбдата или катализатора, нито затлачване на гърнетата, нито забележима разлика в работата на двигателя. Все пак, един 2Т двигател не може да изгори повече масло от 2-та процента, сипани в бензина. А един 4Т двигател не само че може, ами и твърде често се наблюдава. Примерно Малкия Румба има сега една жигула, която на 50л бензин изгаря не един, а поне два литра масло. Ама той долива и си се вози.

                      Допълнителни ползи от бензина с масло - проявяват се невидими малки утечки от бензина. Самият бензин бързо се изпарява, но маслото остава и се вижда.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                        Ще отклониме темата , но http://www.referati.org/tehnologichn...a/24930/ref/p2. А за биелата-ми понаправил съм някой и друг основен ремонт на двигател.Просто Някой от вас не е гледал добре
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                          Някои - повечето - масла отравят катализаторите, ако не са отровени от нещо друго. Намалява се октановото число и отделно от това се променя малко скоростта на горенето към по-бързо. Според случая да се пресмята кога е в полза и кога вреда.
                          Рициновото масло е химически нестабилно. Може да се превърне в бакелит или желе. Или да реагира с нещо. Също имаше особености при разтварянето, ако не греша. Май беше полярно за разлика от неполярния бензин.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                            Ще отклониме темата , но http://www.referati.org/tehnologichn...a/24930/ref/p2. А за биелата-ми понаправил съм някой и друг основен ремонт на двигател.Просто Някой от вас не е гледал добре
                            Линка който си дал не съм го отварял и нямам намерение да го отварям. Само ще ти кажа, че има клас на точност. Това е нещото което може да се постигне при различни машини....... Та шлайфа е преди хонига. Демек първо го шлайфаш за да достигнеш някаква точност и след това се прави хонинг за да достигнеш до следващо ниво на точност От там следва, че шлайф и хонинг са две съвсем различни неща, демек шлайфането на цилиндър не е хонинг.
                            Хайде сега помисли защо имаш същите драскотини по биелата.
                            Иначе всеки сам си решава какво да си сипва в резервоара. 2Т масло при 4Т двигател с нищо не помага. Освен да прави нагар ако не е качествено и още разни други неща.
                            При дизел съм съгласен, там горивната уредба се смазва от горивото и масло е + когато е добавено към горивото.
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • #29
                              От: Масло в бензина на 4-тактов мотор ???

                              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                              Нали тази машина се казва така И шлайфането на цилиндрични отвори се нарича хонинговане. За пример- виж някоя биела без черупки на лагера и ще видиш същите следи от шлайфането. За ефекта , който имаш предвид се подбират четки с различна едрина на диамантите. Та , ако хонинговането е с цел маслени депа-защо ли го има и на биелата , нали се слага лагер.
                              Шлайфането и хонинговането нещо си ги пообъркал малко... До точен размер и клас се използва шлайф машина , хонинг машината е следващата операция и нарязва едни едва забележими канали под определен ъгъл-кръстосващи се , по цялата повърхност на цилиндъра ( или поне по цялата работна поврх.) ,целта на каналчетата е да задържат минимално количество масло което да смазва преминаващите от там сегменти и бутало . Хонинг се прави на 2т и 4т двигатели и когато се разглоби за преглед , ако хонинга си стои значи цилиндъра е ОК , надлъжни бразди и огледална повърхност не са ОК .
                              Та по темата - 4т ДВГ е конструиран да работи с чист бензин , но може и да се сложи малко масълце или рициново масълце , колкото да осигури по безшумна работа на мотора за да може по-лесно да се продаде !! Инъче системната употреба на масълце прави чудесни нагари по клапани , бутала...абе за дърти машини приключващи експлоатационния си живот ,става .
                              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X