Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТТР 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТТР 250

    Здравейте колеги. Скоро ще ми се наложи да сменям ангренажната верига, тъй като започна да издава шум но има още живот в нея. Та въпроса ми е как точно се зацепва веригата. И също така оптегачите, сменят ли се заедно с нея или ?
    Мотора е 96г. Поздрави

  • #2
    От: ТТР 250

    Колеги излезна един проблем, даже не знам дали е проблем. Нормално ли е капана на съединителя да напича, че чак ботуша ми беше почернял. Качвам снимка за да се види въпросната зона.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20060617-1150539422093-1999-Yamaha-TTR250.jpg
Прегледи:1
Размер:66.7 КБ
ID:5481432

    Коментар


    • #3
      От: ТТР 250

      Първоначално публикуван от Endless Night Преглед на мнение
      Колеги излезна един проблем, даже не знам дали е проблем. Нормално ли е капана на съединителя да напича, че чак ботуша ми беше почернял. Качвам снимка за да се види въпросната зона.
      [ATTACH=CONFIG]582233[/ATTACH]
      Нормално е да е топъл, черното може да е от боята.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #4
        От: ТТР 250

        За черното по ботуша си викам, че е нещо масло или боя както казваш но не е. Все едно съм взел ботуша и съм започнал да го горя. Опитах се да го изтрия но не става. А и веднъж го карах с маратонки, няколко пъти се изгорих. Чак пък толкова да се напича, защото като го покарам повече време, не е топъл, а горещ.

        Коментар


        • #5
          От: ТТР 250

          Мисля че е нормално и моя ХР е същата работа, като го взех, първите 2-3 пъти го карах с кубинки с Gore-tex мембрана, които са на 2 години и не пропускаха капка вода, но след като карах с тях точно на тоя капак бях опирал дясната и побеля от топлината, сега се мокрят от 2 капки вода.

          Коментар


          • #6
            От: ТТР 250

            Здравейте, колеги. ИзлезЕ ми нов проблем, този път с карбУратора. Та както си карах и на едно баИрче моторът угасна, опитах се да го запаля, но не можа. Пуснах го на скорост и запали, след което мотора не искаше да задържи ниските обороти и като стисна съединителя, моторът веднага угасваше и трябваше само с газ да го карам. Стигнах някакси до гаража и се започна с ремонта. Целият карбУратор беше разглобен и почистен, при което мотора запали. Но само едно не разбрах, за какво служи тази джaджа, може би в нея е проблема понеже е износена. До колкото разбрах се нарича диафрагма.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:diaphragm-assy_medium4GY1494000-01_adac.jpg
Прегледи:1
Размер:11.6 КБ
ID:5500984

            Бележка от модератор: Моля, внимавайте с правописа!

            Коментар


            • #7
              От: ТТР 250

              Тая джаджа най-прилича на мембраната на ускорителната помпа. Би трябвало да е около 30мм в диаметър. Служи да впръска принудително повечко бензин при рязко навиване на газта. Ако е спукана ще обърка доста работата на мотора.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #8
                От: ТТР 250

                Гуменото уплътнение е износено точно по средата и явно ще се подмени.
                А този жигльор има ли нещо общо с тази помпа или с ниските обороти, понеже само него не можах да го махна.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:320567_499998236700319_1515583139_n.jpg
Прегледи:1
Размер:59.4 КБ
ID:5501027

                Коментар


                • #9
                  От: ТТР 250

                  Има. От там минава бензина за тихите. Като не можеш - него махай Прокарай го с тънка телчица и го продухай хубаво.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТТР 250

                    Благодаря за помощта и се извинявам за тъпите въпроси, просто съм още начинаещ и не разбирам много много, очаквайте ме скоро с още от този тип въпроси . Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТТР 250

                      Здравейте отново. Този път стартера ми не зацепва. Оказа се, че еднопосочният лагер е за смяна. Въпроса ми е дали този лагер ще стане от Яманаха Маджести, понеже ми се вижда сходен, а в няколко магазина пише, че нали си е за Маджестито и още няколко други модела но не посочват дали става и на ТТР.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТТР 250

                        Провери в каталог на Ямаха. Ако съвпадат парт-номерата за двата мотора значи са еднакви. Това им е хубавото на Ямаха. Идентичните части от разни модели са с идентични номера и не е нужно да се чудиш.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТТР 250

                          Оказа се, че двата лагера на ТТР-а и на Маджестито по размери са еднакви, НО на Маджестито е малко по-голям и се наложи да се преработи на струг. Също така и движението е в друга посока и се наложи камъните и пластините който ги придържат да се прехвърлят към гривната на стария лагер.
                          Ето го и желаният резултат.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка465.jpg
Прегледи:1
Размер:111.5 КБ
ID:5523720

                          Мисля че се разбира кой е здравият.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТТР 250

                            От скоро не съм писал и май е време да се включа. Преди 2-3 месеца си купих акумулатор Unibat, понеже стария се наду и се спука и започна да мирише много, а по-лошото беше че го направи в едно деренце, едвам изкарах мотора но както и да е проблема е друг. Вчера като карах спирам аз за да почина и пак ми замириса на същата миризма, свалих страничния панел и какво да видя, акумулатора на практика нов, пушеше и беше така загрял, че не можех да си задържа ръката на него. Прибрах го веднага в гаража, че стана късно и днес реших да ида да видя както става. Меря акумулатор с мултицет на запален двигател да не би да презарежда, показва 14.0V. При форсиране на празен ход с и без фар пак толкова. След което покарах мотора около 1 час и акумулатора вместо да се зарежда при каране стана обратното, изтощи се напълно, запали само с бутане. Та въпроса ми е от какво може да става това и дали някой се е сблъскал с такъв проблем.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ТТР 250

                              Оказа се, че мултицета е менте, измерих го с по-добър и ми зареждаше до 19.0V и смених релето с ново.
                              Днес пък отворих съединителя, че ми приплъзваше и какво да видя, махнах цедката, а под нея пълна със стружки и гумени боклуци + една гайка, направо ми прилоша, ето вижте.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:съединител.jpg
Прегледи:1
Размер:154.6 КБ
ID:5571807
                              И един въпрос, колко трябва да са феродовите дискове, понеже ги извадих 6, а по сервизната книжка са 7. Да не би да съм си изтеглил за друг модел. Понеже не пише за коя година е, а моя е 93.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X