Привет на всички!
Значи мотора проблема е следния, при студен двигател като запали и поработи малко на смукач, след като го върна не може да се изфорсира, едва стига 2500 оборота. Почва да прекъсва препуква и няма сила, не може да се кара изобщо. На тихи работи перфектно. След като позагрее малко ( не само да достигне работна температура ) а просто да поседи топъл мотора и след няколко препалвания проблема постепенно изчезва и може да се кара, върви си много добре. Интересно е, че като го загасиш и след малко го запалиш първоначално се изфорсира 1-2 пъти и после отново започва да прекъсва.
Някакви идеи и предложения? Ще кажа аз какво си мисля.
1. Реглаж на карба - понеже миналия сезон го човърках, гореше много и пропушваше черно ( сега не пуши) Смъкнах иглите едно деление и развих винтовете за сместа. Възможно ли е прекалено да съм обеднил сместа? Но от друга страна малко като загрее би трябвало да се оправи, а пък и като тръгне, върво много добре, може да го настъпиш до 6000 оборота и нагоре без проблем. Ако е бедна сместа не би ли следвало във високите да губи мощност?
Така или иначе мисля тея дни да го разглобя тоя карб.
2. Ток - свеща е нова, смених миналата седмица и съм карал 20-30 км. Сещам се още за куп други проблеми около тока ама няма как да ги диагностицирам.
Чакам предложения, най-вече от колегите с пегасо. Колегата Veselin май че разбира и помага много, ще се радвам ако има някакви идеи. Приемам и оферти за диагностика и ремонт на място
. Ако на някой му се разхожда до кв. Борово да свирка. От мене бирата
и квото там трябва. Тел. ми е 0889637868. Идват празници и мисля да покарам хубаво. Време на остана !
Значи мотора проблема е следния, при студен двигател като запали и поработи малко на смукач, след като го върна не може да се изфорсира, едва стига 2500 оборота. Почва да прекъсва препуква и няма сила, не може да се кара изобщо. На тихи работи перфектно. След като позагрее малко ( не само да достигне работна температура ) а просто да поседи топъл мотора и след няколко препалвания проблема постепенно изчезва и може да се кара, върви си много добре. Интересно е, че като го загасиш и след малко го запалиш първоначално се изфорсира 1-2 пъти и после отново започва да прекъсва.
Някакви идеи и предложения? Ще кажа аз какво си мисля.
1. Реглаж на карба - понеже миналия сезон го човърках, гореше много и пропушваше черно ( сега не пуши) Смъкнах иглите едно деление и развих винтовете за сместа. Възможно ли е прекалено да съм обеднил сместа? Но от друга страна малко като загрее би трябвало да се оправи, а пък и като тръгне, върво много добре, може да го настъпиш до 6000 оборота и нагоре без проблем. Ако е бедна сместа не би ли следвало във високите да губи мощност?
Така или иначе мисля тея дни да го разглобя тоя карб.
2. Ток - свеща е нова, смених миналата седмица и съм карал 20-30 км. Сещам се още за куп други проблеми около тока ама няма как да ги диагностицирам.
Чакам предложения, най-вече от колегите с пегасо. Колегата Veselin май че разбира и помага много, ще се радвам ако има някакви идеи. Приемам и оферти за диагностика и ремонт на място

