Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда ХР250

Свий
X

• Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

• Хонда ХР250

Здравейте, колеги Аз съм още начинаеща с моторите и особено четиритактовите Взех си една Хонда Хр 250 Р тъй като исках ендуро. Най-вече заради фарчето и стойката. Обаче това "желано" фарче излиза доста проблемно. За един ден в опити да светне изгорихме 5 крушки Не знам защо така се получава, но това ме натъжава Ще ви кажа какво се случва някой ако даде мение по въпроса ще съм му много благодарна Когато мотора работи на ниски обороти фара свети, щом поддадем гас крушката изгаря. Случва се нещо, но не знам какво е. Поздрави

От: Хонда ХР250

Слагаш ли крушка точно за модела ти? Или квато има в магазина?
    Life is good... on a dirt bike!

Коментар

Добре дошъл във форума,проблема идва от регулатора на напрежение http://www.hondapartshouse.com/oempa...e/wire-harness на снимката е №5 се пада . Замерете какво на напрежение идва на фара не трябва да надвишава 14,6V при 4000 обр.мин.
      300 exc

Коментар

Първоначално публикуван от Pavel_007 Преглед на мнение
        Добре дошъл във форума,проблема идва от регулатора на напрежение http://www.hondapartshouse.com/oempa...e/wire-harness на снимката е №5 се пада . Замерете какво на напрежение идва на фара не трябва да надвишава 14,6V при 4000 обр.мин.
        Много точно написано, само дето колегата е дама, така че добре дошла във форума
        SUZUKI DRZ SuperMoto

Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

Коментар

Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
          Много точно написано, само дето колегата е дама, така че добре дошла във форума
          Много съжалявам не съм обърнал внимание ,така че добре дошла .
          Също така да уточня,че като мериш с мултицет да е на {~ AC } на променлив напрежение (ако си със акумулатор ,което ме съмнява трябва да е на
          {- DC }