Днес отворих капака на клапаните да погледна луфтовете.Бях си наумил че са големи и мотора е шумен.Какво беше учудването ми след като видях че не само не са големи ,ами някой клапани бяха почти без луфт
Наложи се набързо да разкача ангренажната верига , да сваля валовете и да извадя пуловете.Всички се нуждаят от шлайфане(или смяна с нови)
Съвета ми е , проверявайте си редовно тези неща , клапан без луфт е въпрос на време да изгори.
Спецялно при кавазакитата , това може да се комбинира с преглед на автоматичния декомпресор .Намира се на изпускателния вал , преглеждат се нитовете и пружинката.
На снимките с маркер се вижда колко трябва да са новите пулове.
Със стрелките съм посочил нитовете на декомпресора, които трябва добре да се прегледат.
Внимание , ако нямата нужните технически познания , или пък необходимите инструменти и прибори(микрометри , луфтомери и тн.)не се захващайте.По -добре си дайте мотора на майстор ,да ви е мирна главата
Ангренажната верига също се разкачва , внимавайте с центровката.

Наложи се набързо да разкача ангренажната верига , да сваля валовете и да извадя пуловете.Всички се нуждаят от шлайфане(или смяна с нови)

Съвета ми е , проверявайте си редовно тези неща , клапан без луфт е въпрос на време да изгори.
Спецялно при кавазакитата , това може да се комбинира с преглед на автоматичния декомпресор .Намира се на изпускателния вал , преглеждат се нитовете и пружинката.
На снимките с маркер се вижда колко трябва да са новите пулове.
Със стрелките съм посочил нитовете на декомпресора, които трябва добре да се прегледат.
Внимание , ако нямата нужните технически познания , или пък необходимите инструменти и прибори(микрометри , луфтомери и тн.)не се захващайте.По -добре си дайте мотора на майстор ,да ви е мирна главата

Коментар