Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Луфтове на клапани KLX-650

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Луфтове на клапани KLX-650

    Днес отворих капака на клапаните да погледна луфтовете.Бях си наумил че са големи и мотора е шумен.Какво беше учудването ми след като видях че не само не са големи ,ами някой клапани бяха почти без луфт
    Наложи се набързо да разкача ангренажната верига , да сваля валовете и да извадя пуловете.Всички се нуждаят от шлайфане(или смяна с нови)
    Съвета ми е , проверявайте си редовно тези неща , клапан без луфт е въпрос на време да изгори.
    Спецялно при кавазакитата , това може да се комбинира с преглед на автоматичния декомпресор .Намира се на изпускателния вал , преглеждат се нитовете и пружинката.
    На снимките с маркер се вижда колко трябва да са новите пулове.
    Със стрелките съм посочил нитовете на декомпресора, които трябва добре да се прегледат.
    Внимание , ако нямата нужните технически познания , или пък необходимите инструменти и прибори(микрометри , луфтомери и тн.)не се захващайте.По -добре си дайте мотора на майстор ,да ви е мирна главатаАнгренажната верига също се разкачва , внимавайте с центровката.
    Прикачени файлове
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

  • #2
    До: Луфтове на клапани KLX-650

    Браво страхотен съвет който аз спазвам неимоверно, даже съм си закупил час метърче

    за да знам кога са минали 10 моточаса плюс цял комплект пулове


    за да не търся по цяла седмица и мотора да стой разглобен.
    Та поради тая причина половината от мойте приятели ми се подиграват, че повече правя мотора отколкото го карам
    но из гората се смея аз като започнат техните мъки.
    Нужно е да проумем, че на кросовите мотори клапаните са консуматив и трябва редовно регулиране.

    P.P. Моя мотор не е KLX а CRF но принципа е важен.

    Коментар


    • #3
      До: Луфтове на клапани KLX-650

      Още малко по темата , оказа се че тунелите на разпределителните валове са се поизяли , поради запушена от буклуче маслена магистрала в главата.След чудене и умуване , и най-вече с помоща на колегата Scrapheap , реших да коригирам главата.За целта , горните пети на разпр. валове се шлайфат , монтират се на главата (без валовете)и отвора се калиброва на бор щанга до размера на шийката на вала.
      Става без разлика от ново , обаче.....Обаче се оказа че в София няма място където могат да го направят.Нямали координатна машина , много малка бор щанга трябвало , и тн. глупости.
      Не можах да повярвам , все пак 21 век сме , операцията не е толкова сложна.
      Както и да е , за мой късмет , след като обиколих София на длъж и на шир , случайно мой познат ме насочи към фирма "Джуди" на Хладилника.И там се оказа че няма проблем , става.За разлика от катакомбите из които ходих , те бяха в нов хубав цех , и най-важното с нови машини SERDI , което както се вижда е от значение.
      Та , ако на някой му потрябват услуги свързани с металообработване , директно да ходи там и да не си губи времето
      адрес:кв."Хладилника"
      ул."люба Величкова"24
      тел:02/868 94 74
      0888/922 668
      Забележка:това не е скрита реклама на нескафе , нямам общо с фирмата и собствениците и.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X