Здравейте колеги от скоро съм собственик на Кавазаки КЛХ250 1999 година. Предстои ми минаване през кат за регистрация и се хванах малко да го вкарам в ред тъй като нямаше светлини и мигачи. С тях всичко е 6 обаче мотора много гърми. Все съм чувал шумни мотори ама този направо гърми
. Разглобих ауспуха и какво да видя напълно празен е 



въпроса ми е не трябва ли да има нещо вътре и какво? 2Т ауспусите имаха една дупчена тръба закачена към тази капачка на втората снимка в лявата ми ръка, която се вижда и около нея навивах вата но при 4Т не знам как стои въпроса.
Другия проблем който ми прави ауспуха е че когато покарам 10-тина километра и спра започва да мирише на стопена пластмаса. Огледах го и се оказа , че там където се захваша ауспуха за рамката планката контактува със задния калник го топи.

Не ми е проблем да подложа някакви конци от азбестово одеало , за да изолирам калника от планката, но ми се струва ненормално да се нагрява до толкова планката , че да ми топи калника. Другото което забелязах вижда се на 2-та и 3-тата снимка е , че болта който държи ауспуха за рамата е доста по малък от дупката на планката. Предполагам , че оригинално там е имало някаква втулка , която хем е отдалечавала ауспуха от калника хем го е фиксирала на мястото му. Приемам всякакви идеи и съвети как да спра топенето на калника и нормално ли е да загрява ауспуха дотолкова , че да топи пластмасите или да търся разтеглена верига или нерегулирани изпускателни клапани ( държа да отбележа , че не съм забелязъл кривката да почервенява или нещо подобно ) ?




Другия проблем който ми прави ауспуха е че когато покарам 10-тина километра и спра започва да мирише на стопена пластмаса. Огледах го и се оказа , че там където се захваша ауспуха за рамката планката контактува със задния калник го топи.
Коментар