Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за изтърбушен ауспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за изтърбушен ауспух

    Здравейте колеги от скоро съм собственик на Кавазаки КЛХ250 1999 година. Предстои ми минаване през кат за регистрация и се хванах малко да го вкарам в ред тъй като нямаше светлини и мигачи. С тях всичко е 6 обаче мотора много гърми. Все съм чувал шумни мотори ама този направо гърми . Разглобих ауспуха и какво да видя напълно празен е Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-197.jpg
Прегледи:1
Размер:145.6 КБ
ID:6008809Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-198.jpg
Прегледи:1
Размер:152.3 КБ
ID:6008810Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-200.jpg
Прегледи:1
Размер:68.2 КБ
ID:6008811 въпроса ми е не трябва ли да има нещо вътре и какво? 2Т ауспусите имаха една дупчена тръба закачена към тази капачка на втората снимка в лявата ми ръка, която се вижда и около нея навивах вата но при 4Т не знам как стои въпроса.
    Другия проблем който ми прави ауспуха е че когато покарам 10-тина километра и спра започва да мирише на стопена пластмаса. Огледах го и се оказа , че там където се захваша ауспуха за рамката планката контактува със задния калник го топи.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-191.jpg
Прегледи:1
Размер:162.6 КБ
ID:6008812Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-194.jpg
Прегледи:1
Размер:75.8 КБ
ID:6008813Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-01-195.jpg
Прегледи:1
Размер:89.4 КБ
ID:6008814 Не ми е проблем да подложа някакви конци от азбестово одеало , за да изолирам калника от планката, но ми се струва ненормално да се нагрява до толкова планката , че да ми топи калника. Другото което забелязах вижда се на 2-та и 3-тата снимка е , че болта който държи ауспуха за рамата е доста по малък от дупката на планката. Предполагам , че оригинално там е имало някаква втулка , която хем е отдалечавала ауспуха от калника хем го е фиксирала на мястото му. Приемам всякакви идеи и съвети как да спра топенето на калника и нормално ли е да загрява ауспуха дотолкова , че да топи пластмасите или да търся разтеглена верига или нерегулирани изпускателни клапани ( държа да отбележа , че не съм забелязъл кривката да почервенява или нещо подобно ) ?

  • #2
    От: Въпрос за изтърбушен ауспух

    Има нещо гнило в тоя ауспух, най-добре е да се види друг такъв.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за изтърбушен ауспух

      Сигурен съм , че има нещо гнило , но нямам друг 4Т мотор под ръка да му отворя ауспуха и да огледам за какво иде реч. Ако някой колега си отвори неговия и качи снимки също ще ми е от полза .

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за изтърбушен ауспух

        Щом си виждал 2-т.заглушител,и
        при 4-тактовите е същото-надупчена тръба,обвита с вата.а на ухото най-вероятно е имало гумен тампон.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за изтърбушен ауспух

          Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
          Щом си виждал 2-т.заглушител,и
          при 4-тактовите е същото-надупчена тръба,обвита с вата.а на ухото най-вероятно е имало гумен тампон.

          Сигурно ли е това с надупчената тръба ако е така веднага ще купя материал и ще отида да го заваря на СО. За гумения тампон и на мен ми мина през ум , но щом планката топи пластмасовия калник какво ли ще се случи на тампона ?

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за изтърбушен ауспух

            Като сложиш вата,изгорелите газове няма да достигат до външната стена на заглушителя и той няма да се нагрява толкова.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за изтърбушен ауспух

              Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
              Като сложиш вата,изгорелите газове няма да достигат до външната стена на заглушителя и той няма да се нагрява толкова.

              И аз си мислях че може да има нещо такова но в интернет намерих следната тема точно за заглушител на КЛХ там има публикуван следния разрер на заглушителя Натиснете снимката за да я уголемите

Име:auspuh.jpg
Прегледи:1
Размер:41.8 КБ
ID:5468106 тук вместо надупчената тръба виждам метална плоскост която завихря по някакъв начин изходящите газове

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                Не толкова, че ги завихря колкото това, че преминават през прегради. Ако искаш да го правиш тих ще си трябва такова изпълнение с прегради, Ако искаш да не те спъва ще се наложи да намериш надупчена тръба, ситна мрежа и вата.
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                  Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                  ...........................и да намериш надупчена тръба, ситна мрежа и вата.

                  Перфорираната тръба и ватата са ми ясни за какво са. Но за какво да ползвам ситната мрежа за някакава преграда перпендикулярно на перфорираната тръба или как ?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                    Както казаха и по-горе колегите сложи надупчена тръба в средата по цялата дължина на гърнето и после вата.Няма да се нагрява толкова корпуса и да топи калника.Има ефект,личен опит.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                      С мрежата се увива тръбата и след това се слага ватата. При мен даже на изхода има мрежа като конус, но това е искрогасител до колкото знам.
                      Като за мрежа ти говоря за нещо с отвор 0.4-0.5мм и нишката с подобна дебелина.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                        Днес свалих ауспуха да го огледам по подробно и се оказа , че всичко си е вътре откъм входната му част ( има перпендикулярно на движението на газовете перфорирана ламарина след което има наклонени диагонално два улея в различни посоки) . Изтърбушена е само перфорираната тръба в задния му край , като дължината и трябва да е 75мм. Утре ще потърся по вторичните суровини и местата, където ремонтират ауспуси за едно парче перфорирана тръба с вътрешен диаметър 48mm и дължина 75мм. Няколко капки с СО-то слагам вата и ще видя какво ще стане

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за изтърбушен ауспух

                          Здравейте колеги малко късно но не ми остана време да пиша какво е станало. Свалих ауспуха и изкарах всичко от вътре. Оказа се , че не е изтърбушен целия а само една тръба е отрязана. Вътре имаше една перфорирана тръба ( 0.5мм диаметър на отворите ) в , която има 2 насрещно разположени конуса (предполагам , че е някакъв заглушител) . Но до края на ауспуха липсваше една тръба 90мм . Намерих една от ладово гърне отново перфорирана с 0.5мм отвори и я заварих. обвих всичко с вата и работата си дойде на мястото. Мотора утихна звука му стана по плътен и ауспуха не се нагрява толкова. Ето една грозна драсканица какво имаше в гърнето и какво съм добавил.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:aspuh.jpg
Прегледи:1
Размер:42.9 КБ
ID:5469537
                          Дано темата е полезна и на други колеги

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X