Здравейте колеги и успешен сезон.Имам едно питане за моята honda nss 250 има AGR клапан тъй като беше почнал да омаслява от едният край на тръбата разговарях с някои колеги и те ми предложиха да го затапя.Знам , че този клапан връща изгорелите газове отново в цилиндъра и допринася за по малка детоноция на двигателя освен това съм чувал , и че води до икономия на гориво.Какво е вашето мнение да го затапвам ли или да си го оставя.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
AGR клапан за или против
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: AGR клапан за или против
 
 ето това имам в предвид на снимката части 8 и 9
 http://www.lingshondaparts.com/honda...&block_03=3523Последно редактирано от dimitar123456; 01-04-13, 13:37.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: AGR клапан за или против
 
 Поне в колите и в по-тежкия транспорт (ЖП, флот) това се нарича EGR (рециркулация на отработени газове). И наистина служи за борба с детонациите и намаляване на разхода, но приносът му не е голям. Затапва се като почне да създава проблеми.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: AGR клапан за или против
 
 Ще спечелиш и мъничко мощност. Вместо отработени газове, в цилиндрите ще постъпва малко по-голямо количество свеж въздух, т.е. кислород. това ще бъде отчетено от ламбда сондата и съответно от компютъра ще бъде добавено и малко гориво, за достигане на зададените параметри на отработените газове. Но чудеса не бива да се очакват.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: AGR клапан за или против
 
 И мощност няма да види даже. EGR все едно не работи във върхови режими. Отделна тема е дали този мотор има ламбда. Не знам де, може и да има.
 
 Повишението на мощността се случва само ако преди това нещо е било оплескано, та като се оправи ти се струва че си хванал някой кон от полето.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: AGR клапан за или против
 
 Смених двете гарнитури едната беше изгоряла ,сега има чувството , че мотора работи по стабилно в ниските обороти.За сега ще го оставя клапана за да видя как е с разхода.Благодаря на всички които се отзоваха.Между другото каква роля играе устройство №3 от схемата.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




Коментар