Вярно ли е че на мотор след като му се направи ОСНОВЕН ремонт след 400 км като почнрш да го цедиш и върви 1 вид а след 800 се отпушва повече и почва да варви все повече и повече става въпрос за ХОНД МТХ 125-р благодаря за отговорите
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпрос относно разработка на 4т двигател
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: въпрос односно основен ремонт??
За точните километри не съм сигурен ,но по принцип е вярно. Нарича се разработка на двигателя. По време на разработката двигателя трябва да се щади и да работи на разнообразни обороти и натоварвания (но не и на много високи), трябва да му се осигури добро смазване и охлаждане защото по-бързо загрява. Ако се претовари ремонтиран двигател без да е разработен може и да задере и да има нужда от нов ремонт! След правилно направена разработка двигателя постепенно "отпушва" и достига максималната си мощност."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
Между другото, тъкмо докато го разработваш, трябва да му сипваш най-най-хубавото и скъпо масло. Което и да изхвърлиш след примерно 500 километра ако двигателят е автомобилен. Разработването изяжда 30% от междуремонтния ресурс ако е неправилно.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Разработване на XT600(3tb) след основен ремонт?
Привет на всички!Случая е следния:вчера си взех мотора (XT600e-3TB) от основен ремонт-нов комплект бутало-сегменти-болт,шлайф на цилиндър(1-ви ремонт),гумички за клапани.Въпроса ми е колко км. според вас трябва да се разработва-да го карам по-леко(с по-малко обороти)От майстори чух доста различни мнения-50-100км
,500-600км ,около1000
? Моля за съвет,някой с опит можеби...
							
						[B]VFR 800FI[/B] :wink: [B] AB(-)[/B]
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
Прочети и тази тема - Разработка на нов мотоциклетен двигател. Статия от Motoman в превод от Goblin.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Разработване на XT600(3tb) след основен ремонт?
Според мен е колко повече толкова по добре !!!имай впредвид че е ваздушно масленно охлаждане и сега като е сменено всичко хлабините са мн малки!!!не го карай да загрява много на место да работи от начало по 5 10 мин !!!като е студен го оставяи да позагрее малко и тогава караи леко!!!и му следи маслото докато легнат сегментите може да изгри масло!!!Опел Корса В 1,4 82 коня
Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
Ямаха ХТ 600Е
Симсон SR 49 1959 г. :D
0898234666:D
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
Мерси за бързите отговори.Мисля да го покарам 500-600км по магистралите(до Пловдив,до Благоев и Ботевград-от софия ) с 70-80км/ч и ще е готов
.Сменям маслото и развивам
							
						[B]VFR 800FI[/B] :wink: [B] AB(-)[/B]
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Разработване на XT600(3tb) след основен ремонт?
[QUOTE]зависи колко са ти разстъргали цилиндъра.Ако е оставена по-голяма хлабина не ти трябва разработка,ако е много стегнат трябва да внимавашПървоначално публикуван от Shegy Преглед на мнениеПривет на всички!Случая е следния:вчера си взех мотора (XT600e-3TB) от основен ремонт-нов комплект бутало-сегменти-болт,шлайф на цилиндър(1-ви ремонт),гумички за клапани.Въпроса ми е колко км. според вас трябва да се разработва-да го карам по-леко(с по-малко обороти)От майстори чух доста различни мнения-50-100км
,500-600км ,около1000
? Моля за съвет,някой с опит можеби...
на сушата и град помага
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
колега не излзизай по магистралите рано е още!!покараи го леко из града малко !!оставяи го повече на студено да работи !!!Опел Корса В 1,4 82 коня
Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
Ямаха ХТ 600Е
Симсон SR 49 1959 г. :D
0898234666:D
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
Жорка в статията пише че се отнася САМО за нови двигатели...Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеПрочети и тази тема - Разработка на нов мотоциклетен двигател. Статия от Motoman в превод от Goblin.MG RACING
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
А не е ли хонинга нещото на 4т двигател за по лесното смазване и напасване на новите сегменти по цилиндъра или се бъркам нещо.Не е важен външният вид, а сърцето. На капака на моето пише :[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
Хонинга служи точно за смазване.Първоначално публикуван от Mitaka_s4 Преглед на мнениеА не е ли хонинга нещото на 4т двигател за по лесното смазване и напасване на новите сегменти по цилиндъра или се бъркам нещо.MG RACING
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Разработване на XT600(3tb) след основен ремонт?
Хубаво масло и гас няма какво да стане карам тт 600 4gv с ново бутало сегмнти бутален болт и шлаиф кара 1 сезон после отново сегмети понеже хонинга бързо ги изяжда и отново газПървоначално публикуван от Shegy Преглед на мнениеПривет на всички!Случая е следния:вчера си взех мотора (XT600e-3TB) от основен ремонт-нов комплект бутало-сегменти-болт,шлайф на цилиндър(1-ви ремонт),гумички за клапани.Въпроса ми е колко км. според вас трябва да се разработва-да го карам по-леко(с по-малко обороти)От майстори чух доста различни мнения-50-100км
,500-600км ,около1000
? Моля за съвет,някой с опит можеби...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Въпрос относно разработка на двигателя
глупости хьонинга е вледтствие от шлаифа приличат на драскотини и незнам колко смазва но със сигурност износва добре сегментитеПървоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнениеХонинга служи точно за смазване.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар