Дълго ме е мъчил въпроса защо Ямаха правят YZ който тук-там някой може да кара, и WR който всеки отпушва да върви повече.
Освен стандартните модификацих да се получи моторетка за каране (сива жица, ауспух, филтър и шнорхели, ограничител на газта, онова за картерните + JD Kit),
на WR-a бях пренебрегнал - throttle positioning censor и air cut valve.
Скоро отскубнах едното, и обърнах мембраната на другото + запушване на дупката за вакуум.
От тогава карам по-усмихнат. Няма ги прекъсванията с малко газ, добре реагира и се понамали разхода.
Дали тези двете са недомислица, или просто не работят като започне да се преправя WR-a.
Някой има ли подобни наблюдения?
Освен стандартните модификацих да се получи моторетка за каране (сива жица, ауспух, филтър и шнорхели, ограничител на газта, онова за картерните + JD Kit),
на WR-a бях пренебрегнал - throttle positioning censor и air cut valve.
Скоро отскубнах едното, и обърнах мембраната на другото + запушване на дупката за вакуум.
От тогава карам по-усмихнат. Няма ги прекъсванията с малко газ, добре реагира и се понамали разхода.
Дали тези двете са недомислица, или просто не работят като започне да се преправя WR-a.
Някой има ли подобни наблюдения?
Коментар