Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

    ЗдравеЙте, колеги. Имам малак проблем с КТМ -а, коЙто преди никога не се е случвал. Моторът ми счупи лагера на биелата долУ на вала, свалих си вала и го закарах на ремонт, всичко мина ок, купих му и нови основни лагери и започнах да сглобявам. Всичко си мина перфектно - бутало, сегменти, всичко е ок, клапаните не бяха проверени дали не изпускат компресия като бяха наляти с бензин. Абе просто като цяло навсякЪде е с нови гарнитури и като го запалих запоЧна да пуШи ужасно. И направо се побЪрках - гори адски много масло и не може да се кара цапа свещТа постоянно. Моля, някоЙ, ако се е сблЪсквал сЪС сЪщия проблем да помага, че ми се кара адски много !!!

    Качвам и клип да видите как пуши мотора
    http://www.youtube.com/watch?v=z7RR-azLpuM
    Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:58. Причина: правопис
    жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

  • #2
    От: ПОМОЩ !!!! КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

    Сегмент! Масления... някой нещо е объркал...
    Honda XR600
    Kawasaki KLX650
    Honda XL600V Transalp
    +359 888 6З5 9З4

    Коментар


    • #3
      От: ПОМОЩ !!!! КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

      Първоначално публикуван от dmihailov Преглед на мнение
      Сегмент! Масления... някой нещо е объркал...
      На същото мнение съм - сегмент. Ако са пипани, може да е не само проблем с масления, но и обърнат компресионен примерно, който вместо да обира маслото по цилиндъра надолу, го бута нагоре в горивната камера ...
      Последно редактирано от Don Vito; 21-05-12, 10:52.
      Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
      Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

      Коментар


      • #4
        От: ПОМОЩ !!!! КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

        Чак толкова да пуши от обърнат сегмент - едва ли. По вероятно, да има счупен сегмент при монтирането на буталото в цилиндъра.
        Силата е нищо без контрол.

        Коментар


        • #5
          От: ПОМОЩ !!!! КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

          Колеги, днес отворихме пак КТМ-чо да видим какво е положението. Имахме сЪмнение за спукан сегмент, но не е така - всичко си е здраво, ще пробвам да сложа нов маслен сегмент. Компресионни не мисля, защото мотора си пали и вЪрви. Утре ще се обадя в КТМ да си порЪчам нов сегмент и ще стискам палци вечеъда сварши всичко
          Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:56. Причина: правопис
          жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

          Коментар


          • #6
            От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

            Oбадих се днес за сегмента, утре е при мен и се надявам всички мъки да свЪршат вече
            Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:55.
            жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

            Коментар


            • #7
              От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

              Не е лошо, така и така е разглобен, да се провери хлабината в "ключа" на всички сегменти. Ако са извън нормите да се подменят.
              A Lone Rider

              Коментар


              • #8
                От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                Не мисля, че има нужда, колега, моторът си има компресия и то доста добра, а раЗстоянието на ключовете не е повече от 1 - 1,5мм
                Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:55.
                жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

                Коментар


                • #9
                  От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                  Малко множко ми се вижда това раЗстояние, но... ОК.
                  На моя добитък KLR 600 сервизния лимит е 0,5 мм.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:54.
                  A Lone Rider

                  Коментар


                  • #10
                    От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                    Утре ще ги измеря и тях та работата да е супер . Като ще го правим , ще го правим като хората
                    жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

                    Коментар


                    • #11
                      От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                      ЗдравеЙте отново Днес ми пристигна масления сегмент, смених го и мотора си запали, както се Очакваше . Понапушваше сЪвсем леко и си виках е тва е от преди по колекторите, кЪдето са били омаслени. Да, но след малко каране, нещо от сорта 1-2 км, моторът взе отново да пуши, както преди . ВЪрнах се пред нас и го оставих да поработи към 1 минута. След това го изгасих и след 3-4 мин. пак го запалих и още с пЪрвото подаване на гаЗ, моторът просто угасна. Опитах се отново да го запаля, но без никакав ефект, защото моторът загуби компресия . Забелязах от страната на ангренажната верига от гарнитурата на главата леко е просЪлзило една капчица, което ме навява на мисЪлта, че е изгЪрмяла гарнитурата, но нямам отговор защо, след като тя е нова . Утре маЙ пак ще има отваряне да се види какво е ? И този пЪт, докато не се намери от какво прави всички мизерии, моторът няма да бЪде сЪбран А ако някоЙ има идея от какво е, да се обажда
                      Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:54. Причина: правопис
                      жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

                      Коментар


                      • #12
                        От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                        Първоначално публикуван от lud__Zaek Преглед на мнение
                        Здравеите отново Днес ми пристигна масления сегмент смених го и мотора си запали както се учакваше . По напушваше савсем леко и си виках е тва е от преди по колекторите кадето са били омаслени , да но след малко каране нещо от сорта 1-2 км мотора взе отново да пуши както преди . Варнах се пред нас и го оставих да поработи към 1 минута . След това го изгасих и след 3-4 мин. пак го запалих и още с парвото подаване на гас мотора просто угасна . Опитах се отново да го запаля но без никакав ефект защото мотора загуби компресия . Забелязах от страната на ангренажната вери от гарнитурата на главата леко е просалзило една капчица което ме навява на мисалта че е изгармяла гарнитурата , но нямам отговор защо като тя е нова . Утре маи пак ще има отваряне да се види какво е ? И този пат докато не се намери от какво прави всички мизерии мотора няма да баде сабран А ако някои има идея от какво е да се обажда
                        Погледни дали между главата и цилиндъра няма маслена магистрала с О-пръстен,ако той е пробил е възможно да вкарва масло в цилиндъра.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #13
                          От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                          Не знам, колега, направо вече ме хвЪрля в дерт този мотор. Няма такива прЪстени - Всичко уж си беше ок и от както счупи вала, Всичко трЪгна срещу мен На края ще се ядосам, ще го пусна да се продава, пЪк на коЙто му се занимава да си го оправи и да си го кара с кеф Иначе за вЪрвене е супер, много добре се представя
                          Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-12, 20:51. Причина: правопис
                          жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

                          Коментар


                          • #14
                            От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                            Колега,трябва си да го погледне,човек дето разбира и се занимава с това.През интернет не става,може да е износен цилиндъра и буталото,и тогава само с разместване на сегментите пак ще пуши и гори масло.

                            Коментар


                            • #15
                              От: КТМ LC4 620 пуши много след ремонт ??

                              Колега разбирам самнениятати , но аз съм човека които описваш вярно е че през нета не може да се оправи но просто питам за савет . Ремонтирал съм доста мотори и като отворя двигател знам какво да гледам и правя за разлика от доста " МАИСТОРИ " също така и това съм учил и заваршил . Просто не знам защо всичко в този мотор върви срещу мен за това се допитвам до вас за съвет .
                              жена,кола и мотор колкото повече ги ръчкаш толкова по хубаво им става :wink:

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X