Имам следния проблем на Кавазакито кл650 . Връща ми масло във филтърната кутия най-вероятно през одушника...Мотора вървеше идеално , докато почна да пали трудно на загрял и на едно каране последното ми излизане с него, почна да се спъва изведнъж и спрях той работи треперещо и почна да пуши бяло. и го загазих и видях как прави локва от масло на тревата.. Отбутах го до вкъщи и като го разглобих изтече масло от филтърната кутия. Запалих го без филтърни кутии без гърне без нищо и заработи
перфектно. измих кутията, изсуших я 2 дни и го сглобих, запали и заработи перфектно. Маслото преди му беше в повече даже и на пачи крак беше пълно. Източих го маслото до средата на прозорчето при чистенето на филтърната кутия и сглабянето и след като заработи реших да покарам. Запалих го заработи екстра позагрях го на място малко , след това го загасих облякох си екипа и го запалих пак,малко трудно запали щото е топъл и не иска много да пали,но покарах 500-800 метра върнах се попогледнах го да не тече масло от някъде сичко е ок. Ама пак не иска да запали топъл и се отказах викам свеща е щом студен пали перфектно а топъл едвам едвам. Днес смених свеща запалих го трудно и като запали почна да работи малко странно треперещо качване на обороти и пиши черно ама не много. и пак локва под мотора и се отказах. Кажете какво може да му е.. Имам и друг проблем. И днес го направи. Когато го палех запали и се включи сам на скорост и потегли..
Е така от вибрациите при форс на място го направи 2-3 пъти вече. Благодаря ви за търпеливото четене на некадърно написания ми текст и надявам се да помогнете . Благодаря предварително !
перфектно. измих кутията, изсуших я 2 дни и го сглобих, запали и заработи перфектно. Маслото преди му беше в повече даже и на пачи крак беше пълно. Източих го маслото до средата на прозорчето при чистенето на филтърната кутия и сглабянето и след като заработи реших да покарам. Запалих го заработи екстра позагрях го на място малко , след това го загасих облякох си екипа и го запалих пак,малко трудно запали щото е топъл и не иска много да пали,но покарах 500-800 метра върнах се попогледнах го да не тече масло от някъде сичко е ок. Ама пак не иска да запали топъл и се отказах викам свеща е щом студен пали перфектно а топъл едвам едвам. Днес смених свеща запалих го трудно и като запали почна да работи малко странно треперещо качване на обороти и пиши черно ама не много. и пак локва под мотора и се отказах. Кажете какво може да му е.. Имам и друг проблем. И днес го направи. Когато го палех запали и се включи сам на скорост и потегли..

Коментар