Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

    Вероятно има колеги, които знаят отговора на този вапрос и питането им звучи банално, но то е отправено именно към тях.
    Колеги ме съветват да превключвам скоростите на моя WR250F без да натискам съединителя. Иначе съединителят се "палел", износвал, жилата се късали, а освен товма не се губело време за самото превключване.
    От друга страна, един от известните майстори на ендуро мотори /нарочно не споменавам имена/ съветвал скоростите винаги да се включват с помощта на съединителя.
    Това, което питам е:
    Наистина ли включването без съединител е препоръчително, може ли да доведе до повреда и предвидени ли са нашите ендуро мотори за такова превключване? Иначе - може ли постоянното превключване със съединител /най-вече в гората/ да доведе до по-бързото му износване и... да го нарека най-просто "загряване" на механизмите му?

    Използвах търсачката, но не намерих такава информация.

  • #2
    От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

    Нещо по темата:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...=122544&page=2

    Коментар


    • #3
      От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122544
      луд умора няма!!!

      Коментар


      • #4
        От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

        Благодаря на колегите! Явно правилният въпрос е бил: Търсачката - мога или не мога да работя с нея?!!!

        Коментар


        • #5
          От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

          Четох темата от линка внимателно. Разбрах, че някои са изминали 40 000 км. без проблем с такова превключване. Разбрах също и, че японците съветват да се натиска съединителя. Аз лично бих предпочел да натискам съединител и да си имам по едно резервно жило. Но не намерих отговор на втория въпрос:
          Честото използване на съединителя в гората, може ли да доведе до "паленето му". Явно под "палене" се има предвид висока температура в самия механизъм, вследствие на честата му употреба и оттам - опасност от блокиране, счупване, бързо износване и пр.
          Ама как само го обясних с елементарните си познания за двигателите.... !?!!!

          Коментар


          • #6
            От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

            Първоначално публикуван от popov308 Преглед на мнение
            Четох темата от линка внимателно. Разбрах, че някои са изминали 40 000 км. без проблем с такова превключване. Разбрах също и, че японците съветват да се натиска съединителя. Аз лично бих предпочел да натискам съединител и да си имам по едно резервно жило. Но не намерих отговор на втория въпрос:
            Честото използване на съединителя в гората, може ли да доведе до "паленето му". Явно под "палене" се има предвид висока температура в самия механизъм, вследствие на честата му употреба и оттам - опасност от блокиране, счупване, бързо износване и пр.
            Ама как само го обясних с елементарните си познания за двигателите.... !?!!!
            Зависи от използването му..... Ако си го ползваш нормално, не някакви издевателсва, би трябвало, да няма проблем...... Ама знае ли се.....
            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
            Honda Dominator 650
            088ЧЧ93979-->Борис
            0878956Ч38-->Борис

            Коментар


            • #7
              От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=21003
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #8
                От: Превключване на предавки БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ - за и против

                Айде пак. Ще го обясня възможно най-просто. Съединителя се нагрява само ако има приплъзване между дисковете. Може да се получи от неправилни настройки, износване, неправилно масло или омекване на пружините. Както и от задкормилното устройство естествено. При нормална експлоатация не може да прегрее защото производителя не предвижда такова приплъзване. То е признак на заболяване и нужда от доктор.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X