Мотора си беше ок,но след реглаж на клапаните на 0.12мм мотора дигна много компресията едвам го ритам, и не може да завърти стартера ,клапаните бяха стегнати доста,ако може някой да ме посъветва нещо ще съм много благодарен,дали 0.12мм е правилния реглаж също държа да отбележа че досега го палех доста лесно за 450ка и студен и топъл,но сега върви доста повече,ама стартер няма,като го натисна няколко пъти и превъртя но не пали.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Свий
X
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Първоначално публикуван от crossmaster Преглед на мнениеНе си зацепил правилно разпределителния валПоне на мойта yz250f това беше .
Кажи коя година ти е мотора.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Първоначално публикуван от jorrro Преглед на мнениеМотора си беше ок,но след реглаж на клапаните на 0.12мм мотора дигна много компресията едвам го ритам, и не може да завърти стартера ,клапаните бяха стегнати доста,ако може някой да ме посъветва нещо ще съм много благодарен,дали 0.12мм е правилния реглаж също държа да отбележа че досега го палех доста лесно за 450ка и студен и топъл,но сега върви доста повече,ама стартер няма,като го натисна няколко пъти и превъртя но не пали.
Да,- 0.12мм е правилния реглаж!KTM 530 EXC
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Първоначално публикуван от kosiqn Преглед на мнениеВ заглавието пише 2003.
Иначе колегата Искрен Г. е прав. А за хлабината, аз от 3 години си ги правя моите клапани на 0.15. Една идея по-шумно но ти е мирна глвата (при екстремни температури на двигателя в някое дере)Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Колеги искам да споделя с вас че моторетката е 450cc и се пали доста тегаво особено в гората, след каране.
Аз съм 100кг. и пак ми е терсене, но има едно но (на мен ми е прецакан декомпресора) не ми се дават пари за нова ос.
Ако на стартер пали тегаво виж Акумулатора или четките на стартера
Това е часта която ти трябва номер 19
LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Оказа се че съм правил реглаж на клапаните в горна мъртва точка ако не се лъжа,отворих капачетата на клапаните и ги докарах всичките да имат малко луфт като ги пипам но така не трябва ,защото не палеше на стартер ,след това гледах http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 и се оказа че трябва да са отворени изпускателните клапани за да регулираж входящите и обратното.а за клапаните ще пробвам и аз на 0.15 щом е по добре,и да попитам как да обогатя малко сместа че свеща е леко бяло-сива карба ако не се лъжа е KEIHIN FCR-41 дигнах зегерката на иглата с 1 деление и промяна на цвета няма,дали свеща трябва да е такава? погледнах свеща защото като го покарам и при спиране за почивка като го запаля при подаване на газ гасне не винаги после стартер пали лесно газ и няма проблем, при подаване на рязко газ не глъхне.
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Първоначално публикуван от jorrro Преглед на мнениеОказа се че съм правил реглаж на клапаните в горна мъртва точка ако не се лъжа,отворих капачетата на клапаните и ги докарах всичките да имат малко луфт като ги пипам но така не трябва ,защото не палеше на стартер ,след това гледах http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 и се оказа че трябва да са отворени изпускателните клапани за да регулираж входящите и обратното.а за клапаните ще пробвам и аз на 0.15 щом е по добре,и да попитам как да обогатя малко сместа че свеща е леко бяло-сива карба ако не се лъжа е KEIHIN FCR-41 дигнах зегерката на иглата с 1 деление и промяна на цвета няма,дали свеща трябва да е такава? погледнах свеща защото като го покарам и при спиране за почивка като го запаля при подаване на газ гасне не винаги после стартер пали лесно газ и няма проблем, при подаване на рязко газ не глъхне.
хлабината е станала прекалено голяма така ли е?KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
-
От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем
Първоначално публикуван от влади кх Преглед на мнениеПо моята логика
хлабината е станала прекалено голяма така ли е?
Хлабината на клапаните ти трябва да са на смукателните(тези отзад които са) 0,10 , а на изпускателните 0,15...виж на зъбака на разспределителния вал имаш два белега(дупчици) трябва да се засичат с корпуса на кутията на клапаните и долу на самия маховик имаш засечка която прилича на Т или О нея засичаш с корпуса долу...ако не се засечът тези неща няма как и да палиш...нямаш центровка на валовете...ако искаш се обади,ако не ти е ясно>>>0897950300...Успех колега!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар