Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

    Мотора си беше ок,но след реглаж на клапаните на 0.12мм мотора дигна много компресията едвам го ритам, и не може да завърти стартера ,клапаните бяха стегнати доста,ако може някой да ме посъветва нещо ще съм много благодарен,дали 0.12мм е правилния реглаж също държа да отбележа че досега го палех доста лесно за 450ка и студен и топъл,но сега върви доста повече,ама стартер няма,като го натисна няколко пъти и превъртя но не пали.

  • #2
    От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

    Не си зацепил правилно разпределителния вал Поне на мойта yz250f това беше .

    Коментар


    • #3
      От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

      Първоначално публикуван от crossmaster Преглед на мнение
      Не си зацепил правилно разпределителния вал Поне на мойта yz250f това беше .
      Ако двигателя е RFS (от старите), разпределителния вал не се пипа.
      Кажи коя година ти е мотора.
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #4
        От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

        Първоначално публикуван от jorrro Преглед на мнение
        Мотора си беше ок,но след реглаж на клапаните на 0.12мм мотора дигна много компресията едвам го ритам, и не може да завърти стартера ,клапаните бяха стегнати доста,ако може някой да ме посъветва нещо ще съм много благодарен,дали 0.12мм е правилния реглаж също държа да отбележа че досега го палех доста лесно за 450ка и студен и топъл,но сега върви доста повече,ама стартер няма,като го натисна няколко пъти и превъртя но не пали.




        Да,- 0.12мм е правилния реглаж!
        KTM 530 EXC

        Коментар


        • #5
          От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

          В заглавието пише 2003.

          Коментар


          • #6
            От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

            мотора дигна много компресията едвам го ритам, и не може да завърти стартера
            Охлабили сте декомпресора и сега той не функционира.
            Gas Gas ec 250

            Коментар


            • #7
              От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

              Първоначално публикуван от kosiqn Преглед на мнение
              В заглавието пише 2003.
              Моя грешка.
              Иначе колегата Искрен Г. е прав. А за хлабината, аз от 3 години си ги правя моите клапани на 0.15. Една идея по-шумно но ти е мирна глвата (при екстремни температури на двигателя в някое дере)
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • #8
                От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

                Колеги искам да споделя с вас че моторетката е 450cc и се пали доста тегаво особено в гората, след каране.
                Аз съм 100кг. и пак ми е терсене, но има едно но (на мен ми е прецакан декомпресора) не ми се дават пари за нова ос.
                Ако на стартер пали тегаво виж Акумулатора или четките на стартера
                Това е часта която ти трябва номер 19


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dekompresor.png
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5370366
                LZ1VPM
                KTM 450 SX
                JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                Коментар


                • #9
                  От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

                  Оказа се че съм правил реглаж на клапаните в горна мъртва точка ако не се лъжа,отворих капачетата на клапаните и ги докарах всичките да имат малко луфт като ги пипам но така не трябва ,защото не палеше на стартер ,след това гледах http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 и се оказа че трябва да са отворени изпускателните клапани за да регулираж входящите и обратното.а за клапаните ще пробвам и аз на 0.15 щом е по добре,и да попитам как да обогатя малко сместа че свеща е леко бяло-сива карба ако не се лъжа е KEIHIN FCR-41 дигнах зегерката на иглата с 1 деление и промяна на цвета няма,дали свеща трябва да е такава? погледнах свеща защото като го покарам и при спиране за почивка като го запаля при подаване на газ гасне не винаги после стартер пали лесно газ и няма проблем, при подаване на рязко газ не глъхне.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

                    ЗДР от няколко дена карам КТМ 520 SX и като е хубаво загрял пали доста трудно а като е студен е чакмак може ли да ми кажете дали е от клапаните и каква трябва да е хлабината на 520SX

                    Коментар


                    • #11
                      От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

                      Първоначално публикуван от jorrro Преглед на мнение
                      Оказа се че съм правил реглаж на клапаните в горна мъртва точка ако не се лъжа,отворих капачетата на клапаните и ги докарах всичките да имат малко луфт като ги пипам но така не трябва ,защото не палеше на стартер ,след това гледах http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 и се оказа че трябва да са отворени изпускателните клапани за да регулираж входящите и обратното.а за клапаните ще пробвам и аз на 0.15 щом е по добре,и да попитам как да обогатя малко сместа че свеща е леко бяло-сива карба ако не се лъжа е KEIHIN FCR-41 дигнах зегерката на иглата с 1 деление и промяна на цвета няма,дали свеща трябва да е такава? погледнах свеща защото като го покарам и при спиране за почивка като го запаля при подаване на газ гасне не винаги после стартер пали лесно газ и няма проблем, при подаване на рязко газ не глъхне.
                      По моята логика
                      хлабината е станала прекалено голяма така ли е?
                      KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Реглаж клапани ktm 450 sx 2003 проблем

                        Първоначално публикуван от влади кх Преглед на мнение
                        По моята логика
                        хлабината е станала прекалено голяма така ли е?

                        Хлабината на клапаните ти трябва да са на смукателните(тези отзад които са) 0,10 , а на изпускателните 0,15...виж на зъбака на разспределителния вал имаш два белега(дупчици) трябва да се засичат с корпуса на кутията на клапаните и долу на самия маховик имаш засечка която прилича на Т или О нея засичаш с корпуса долу...ако не се засечът тези неща няма как и да палиш...нямаш центровка на валовете...ако искаш се обади,ако не ти е ясно>>>0897950300...Успех колега!!!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X