Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ - повишено налягане на маслото и изхвърля семерингите на вала(620 LC4)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ - повишено налягане на маслото и изхвърля семерингите на вала(620 LC4)

    Става въпрос за КТМ 620 EGS 1995.
    Историята е следната - сменяхме бутало, сегмети, гумички на клапани и т.н. и след ремонта се появи проблем. Семерингите на вала направо изкачат и това след 5 мин каране. Лепихме ги, слагахме какви ли не, но проблема остна. За това си ми сля че наляганетпо на маслото е проблема да ги кара да изкачат. Сигурен съм че има повишено налягане, защото при едно каране мотора загасна и като отворихем филтърната кутия филтъре беше облят в масло, а като отворих щеката на маслото да проверя нивото, то плисна все едно отваряш капачката на антифриза на запален двигател

    Разгледах схемата на движение на маслото в двигателя - той е с 2 маслени помпи, еднат изпомпва маслото от вала, другата го прекарва през малкия филтър в двигателя. Има и bypass valve, в който се съмнявах че не отваря и наистина, вчера като отворихме буталцето беше заседнало.
    Но в някои форуми пишат че този клапан отваря само при студено масло + запушен филтър.
    Ново буталце ще се поръчва + пружина и т.н., но не съм 100% сигурен че само в него е проблема. Какво друго може да е?
    Какво да гледаме кат отваряме...така или иначе ще се отваря за да се сменят пак семрингите на вала защото маслото е целото в стужки и гума.
    Някой имал ли е подобен проблем?

  • #2
    От: ПРОБЛЕМ - повишено налягане на маслото и изхвърля семерингите на вала(620 LC4)

    Щом е плиснало масло на загасен двигател - 101 % имаш проблем с вентилацията на картерните газове. Провери си отдушника ( отдушниците ) . Наскоро ми докараха един майсторски осран ЦРФ 450 - пак след "основен" ремонт , само че даже не можеше да запали. След отстраняване на пороците , двигателят най - сетне взриви. Но след 2-3 минути езда маслото взе да цвърчи през семеринга на манивелата . Оказа се , че освен всичките майсторлъци бяха запушили и отдушника на скоростната кутия , който е между двата картера. Най - лесно се проверява като отвиеш капачката (щеката) и духнеш с уста през маркучите на отдушниците . Трябва да няма осезаемо съпротивление.
    Последно редактирано от pe6o74; 17-04-12, 22:15.

    Коментар


    • #3
      Re: От: ПРОБЛЕМ - повишено налягане на маслото и изхвърля семерингите на вала(620 LC4

      Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
      бяха запушили и отдушника на скоростната кутия , който е между двата картера.
      между кои два картера говорим?
      КТМ-а е с масло в рамата и има два големи маркуча за отдушници - единия от капака на клапаните, другия от скоростите, но и двата са поне 25мм дебели(вътрешно) и не знам как може да се запушат

      иначе разбира се че като отваряме ще продухаме взички маслени магистрали
      въпроса ми беше дали може да има и друг проблем, нещо друго специфично за което да гледаме
      то е ясно че клапана е бил блокирал, но не се знае от кога...може би преди не е било проблем защото сегментите и буталото бяха зле и не е имало таава компресия(и под буталото) за да стане това налягане
      иначе мотора, след като му изпрах въздушния филтър, сега грам пушек не излиза от ауспуха и пали стиден от първия път, да не говорим и че върви като луд

      ето я схемата на маслото, за информация
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:OilCircuit.jpg
Прегледи:1
Размер:100.0 КБ
ID:5366885

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X