Здравейте колеги , скоро си взех Suzuki DR 200 , но е за разпределителен вал и там където лагерува е много износено.
Та искам да попитам дали ще може да се изстърже малко от разпределителния вал и да се направят втулки или черупкови лагери ??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki DR 200 проблем !!
Свий
X
-
От: Suzuki DR 200 проблем !!
А как ще направи ''циментация'' на мястото където ще се престъргва?Първоначално публикуван от armada_db Преглед на мнениеможе даваи при стругар
0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Suzuki DR 200 проблем !!
Е уш тази опция да отпадне с набиването на черупка или лагери,ма нещо неми се вярва тази работа.Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеА как ще направи ''циментация'' на мястото където ще се престъргва?HONDA DOMINATOR 650
ОРЕЛ ASTRA
РСПБЗН-Приморско
Коментар
-
От: Suzuki DR 200 проблем !!
Не е добра идея да се разстъргва разпределителния вал,по скоро главата трябва да се престръже и да се сложат някакви черупкови лагери ако има достатъчно място.Обикновен стругар няма да ти свърши работа,но ако отидеш в някой специализиран цех за ремонт на колянови валове и такива работи може и да измислят нещо.Имат стандартни черупки ако най малкия размер може да пасне и ако някой се наеме да ти го направи може и да стане.Не знам как е главата точно на този двигател но принципно валовете лагеруват направо във алуминия,мисълта ми е че по скоро той ще се износи от колкото термично обработения чугун от който е направен вала.Моя съвет е да отидеш при някой който се занимава с тези неща и е наясно,в противен случай ще купуваш глава+вал.Успех с ремонта.Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Коментар
-
От: Suzuki DR 200 проблем !!
Понеже и аз се борих с подобен проблем (почти решен с нова глава) да споделя мнения на специалисти: вал не се престъргва, само се шлайфа ако има възможност и допуска го позволява. Варианта с черупкови лагери също не става - няма толкова малък размер, а и да се намери - няма гаранция за резултата. Вероятността да превърти лагер или някакъв друг проблем да се появи е много голяма, все пак ако беше добра идея - производителя щеше да ги вгражда още в завода. Най-добрия вариант е смяна на глава и вал (аз поне до този извод стигнах), всичко друго е хазарт, а хазарта никога не е бил успешен избор. Знам, че е криза, за мен също беше трудно решение, но принципа "евтиното излиза по-скъпо" в случая важи с пълна сила. Не се занимавай с глупости и мисли за смяна на глава/вал...Honda XR600
Kawasaki KLX650
Honda XL600V Transalp
+359 888 6З5 9З4
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар