Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ключ на сегмент при cross-hatch хонинг.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ключ на сегмент при cross-hatch хонинг.

    Здравеите..
    Сложих Wiseco бутало на XR-a, но нещо не мога да се рабера с баща ми за ключа на сегмените (колко сегмента е отворен,когато се сложи в цилиндъра).

    По документация от Wiseco,ключа трябва да е около 0.04мм на всеки сантиметър от диаметъра на цилиндъра.

    Т.е при 98мм ,трябва да е около 0.4мм.
    При мен е малко под 0.3мм.

    Баща ми разглежда хонинга като вид грапавини,които след 100-200км ми казва ще се загладят и ключа щял да се увеличи и щяло да е наред всичко.

    Ами сега?
    Моля за коментари!


    Другото което пишеше в Wiseco док. ,беше че след хонинга цилиндъра трябва да се измие с топла вода и сапун за да паднат абразивите.
    Бащата май го е мил само с безнин (и евнтиуално с памучен парцал)...
    Цилиндъра съм го сложил и леко притегнал.
    Има ли смисъл докато не съм го затворил да го свалям и мия със сапун?

  • #2
    До: Ключ на сегмент при cross-hatch хонинг.

    Хонингът няма да се заглади а и не трябва. При полирани ризи износването е по-интензивно. Хонингът задържа маслото по стените на цилиндъра. Освен това ключът ти е ОК. Слагай и карай без угризения. Просто известно време не го юркай много и гледай да не го прегряваваш.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      До: Ключ на сегмент при cross-hatch хонинг.

      На ХТ 600 е 0,30-0,45 за компресионните и 0,10-0,20 за масления.Така че не се притеснявай.Това за сапуна и вода го чвам за първи път и немога да коментирам.Аз съм практикувал така;издухвам с компресор,псле измивам обилно с бензин и накрая мажа с двигателно масло да избегна корозията.

      Коментар


      • #4
        До: Ключ на сегмент при cross-hatch хонинг.

        Първоначално публикуван от AICBERG Преглед на мнение
        На ХТ 600 е 0,30-0,45 за компресионните и 0,10-0,20 за масления.Така че не се притеснявай.Това за сапуна и вода го чвам за първи път и немога да коментирам.Аз съм практикувал така;издухвам с компресор,псле измивам обилно с бензин и накрая мажа с двигателно масло да избегна корозията.
        +1
        Ако миеш с вода непременно ВЕДНАГА след това трябва да подсушиш и намажеш с чисто масло. Ама при 4т не виждам причина да не го измиеш с бензин
        При двутактовите е по-оправдано използването на силна сруя вода, но в твоя случай няма смисъл.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X