Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малки тайни или как yz...f-a wr...f-a да запали с едно докосване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малки тайни или как yz...f-a wr...f-a да запали с едно докосване

    Напоследък чувам от ляво и отдясно че YZ400-426f a палел трудно .даже като като продавах моя един клиент го бяха разубедили с такива слухове.Затова искам да заяавя ясно че това грубо се разминава с истината.Просто някой не си е прочел инструкцията за експлоатация като може би се е мислел за по умен от братята японци.Зд това реших да отворя тази тема .следващите дни очакваите продължение


  • #2
    при студен или топъл двигател.
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #3
      И в двата случая мотора пали без грешка, срига да спазиш елементарна процедура! Не се залъгвайте, не е нужно десният крак да е значително по голям от левият, някой го палят и с ръка!

      Следва продължение....

      Коментар


      • #4
        Аз карам WR 426 и не се оплаквам.Е, като го задавиш или паднеш с него се налага малко да го пориташ с декомпресора,но това става с всички мотори в такива ситуации. Веднъж му изби свещ по време на каране (като цяло за годината съм сменил 3 броя свещи), убих се да го ритам и всички майки на японците пострадаха,но това е по други причини.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
          И в двата случая мотора пали без грешка, срига да спазиш елементарна процедура! Не се залъгвайте, не е нужно десният крак да е значително по голям от левият, някой го палят и с ръка!

          Следва продължение....
          Искренно се надявам тази тема да бъде доразвита,защото аз имам проблем при паленето на студен двигател.
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

            Като цяло мисля че най-важното е състоянието на мотор-а - защото ходихме да гледаме един ВР400 и просто никои не успя да го запали а хората с които бях си разбират от работата.
            После може наистина да палят супер лесно но защо да не се улесни това чрез малко тунинг :
            http://www.thumpertalk.com/forum/sho...ghlight=cam+03
            http://www.thumpertalk.com/forum/sho...ghlight=cam+03
            Това би струвало не повече от 200-250лв
            Но както споменах на занимарен мотор и стартер не помага
            [IMG]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #7
              До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

              Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
              Напоследък чувам от ляво и отдясно че YZ400-426f a палел трудно .даже като като продавах моя един клиент го бяха разубедили с такива слухове.Затова искам да заяавя ясно че това грубо се разминава с истината.Просто някой не си е прочел инструкцията за експлоатация като може би се е мислел за по умен от братята японци.Зд това реших да отворя тази тема .следващите дни очакваите продължение
              здравейте имам по скромен мотор ТТР-250Р искам да си взема по нов и моштен но точно по тази причина немога да се спра нито на модел нито марка всьщност се двуомя м/у Yamaha Suzuki м/у другото ТТР-ката пали дето се вика чакмак бес значение от манивела или стартер ще следя темата с интерес моля за помощ
              [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

              Коментар


              • #8
                До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                Продължението на темата гледам малко се позабавило.
                Има-няма три години.
                ........................
                Иван Маринов
                CRF 250 X
                Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                Коментар


                • #9
                  До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                  Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                  Продължението на темата гледам малко се позабавило.
                  Има-няма три години.
                  То че се е забавило ,забавило се е ама май няма шанс и да продължи като гледам?
                  [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                  Коментар


                  • #10
                    До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                    Искам да науча тънкостта ... Дано някой сподели .
                    to be continued ...
                    [URL="http://userbarmaker.com/"][/URL]

                    Коментар


                    • #11
                      До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                      Имам YZ 450 . Палене студен: 1во отварям бензина и дърпам смукача,2ро навивам ръчката на гаста един път когато е топло и два пъти когато е студено времето след това ритам.Ако не запали до две три ритания повтарям цялата операция. Много важно при YZта а и при другите марки и модели е да риташ манивелата от горе до долу (много хора си мислят че го правят а всъшност не го правят)за целта трябва само да прекрачиш мотора а не да седнеш и да риташ. Палене топъл: 1во Стискам палчето което е върху съединителя и е топъл стартер или както някои го нариат обоготител ( това палче не е декомпресор, при моделите YZ и WR след 2002 декомпресора е автоматичен а може би и преди това не сам сигурен за годината) 2ро ритам един път ако не запали ритам втори път без да стискам обогатитела и така един път с обогатитела един път без докато запали.Мотора почти винаги ми е палил от 1во до 3то ритане.ЗАБЕЛЕЖКА: всеки мотор си има особености които трябва да усетиш

                      Коментар


                      • #12
                        До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                        И аз се надявам на същото
                        [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                        Коментар


                        • #13
                          До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                          Стига сте се глезили.Иска да се ритне веднъж,но силно.А ако не ви харесва ги продавайте и си купувайте мотори с стартери.Който може да пали YZF400 и 426 значи е добър карач.

                          Коментар


                          • #14
                            До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                            Като е топъл и от половин ритане пали,ама студен ме изпоти няколко пъти докато го запаля.Явно не е само до ритането.
                            [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: малки тайни или как yz...f-a wr...f-a дазапалиседнодокосване

                              Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                              следващите дни очакваите продължение

                              Близките 1000-2000 дни! Много полезна тема. Еваларка!
                              Поне да бяхте дали инструкциите да се мъчим сами да открием тайната.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X