Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Свий
X
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Здравей, колега.
Да и от двата проводника излизащи от статора трябва да има напрежение, не съм много сигурен за волтажа ,но е над 15в.
ВзимаЙ мултицета и премери дали има напрежение на двата проводника. Ако има, провери след регулатора колко волта вади.
При положение, че имаш захранване до регулатора, а след него не, значи е заминал регулатора, ако обаче до регулатора няма напрежение, значи си за статор, а тоЙ не е еВтин, за съжаление.LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Вече извадих статора защото започнах цялостно обслужване на мотора.На жълтия и белия проводник няма напрежение и като меря съпротивлението между жълт или бял проводник спрямо маса и двата дават нула т.е. уреда дава сигнал за късо.
Да го пускам ли за пренавиване според тези обстоятелства?
Отделната намотка която е залята с нещо черно само за запалването ли е?КТМ 400 EXC
Коментар
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Колега щом и на двата проводника няма напрежение , ме навежда на мисълта ,че общият край на двете намотки е прекъснал.
Мери ги за верига не за съпротивление ,тоест ако има зумер мултицета с него.
Не е възможно да изгорят и двете намотки.LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Белият и жълтият ли са 2та края на силовата намотка, или имат и някаква средна точка която не се вижда на снимката?
Не би трябвало нито жълтия нито белия да дават нулево съпротивление към корпус/маса, защото те са навити на изолационна подложка която няма контакт с корпуса. Иначе ако мериш съпротивлението м/у жълт и бял вероятно ще ти дава стойности около нулата, понеже проводника на тази намотка е с голямо сечение и почти няма съпротивление. Като я закачиш на мотора и завъртиш колко волта дава на 2та края на тази намотка, като мериш директно на нея/кабелите, преди регулатора ?Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Много глупости се изписаха за този мотор.Имай предвид че ако има прекъсната намотка в статора ще дава ток но няма да работи като хората ще пали при много силно ритане или само на бутане.защото неправи достатъчен ток.
За да няма спекулации вземи един мултицет и при стайна температура трябва да премериш статора(трябва да знаеш кой модел е) ако е в ред трябва да показва следните стойности:4К-3А(това е малкия статор) ИМПУЛС-\червен-зелен\ - 100 ома + -20ома
ВЪЗБУДИТЕЛ-\черен-червен\- \червен-бял\ -26 ома +- 5.2ома
ЗАРЕЖДАЩА(при два жълти)-\маса-жълт\ -0.74 ома +-0.15ома
4К-3В(това е голям статор) ИМПУЛС-\червен-злен\ - 100 ома +- 20ома
ВЪЗБУДИТЕЛ-\черен-червен\ -\червен-бял\ -15ома +- 3ома
ЗАРЕЖДАЩА(при жълт и бял )-\маса-жълт\ -0.65ома +- 0.15ома \бял-жълт\ -0.16ома +-0.03ом
Купувай само оригинални части всяко пренавиване и тем подобни глупости само ще ти оскъпи после новата като си я купиш.
Коментар
-
От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.
Благодаря за отзива и помоща на всички.Едно измерване на полюсите на батерията преди да разпилея мотора за обслужване и уж пренавиване на звездата тази вечер ме хвърли в размисъл.Показанията на уреда бяха ,че заряд има и беше около 14 волта и повече ,но все пак фара не работеше.
Тази вечер след като разпоих намотките от статора мерих чертах и заключих ,че всичко е наред.
Последва цялостно обследване на проводниците и ключа за включване на фара и смяната на къси и дълги.Оказа се ,че пластината в ключа не прави никакъв контакт и затова нямам ток към фара.
След старателно почистване и разтягане на пружинките вътре всичко е наред.
Ако някой не е разбрал моите заключения са ,че звездата е наред и всичко се въртяло около всичката мизерия и кал по превключватела който постепено е сдал багажа.
За да не пускам друга тема констатирах ,че лагерите на задната рама не мръднали и корозирали откакто са поставени и гресирани със смазка Нигрин.Втулките на семерините на предна и задна капла са в ужасно състояние и в момента търпят обработка.Този който е конструирал тази недосмислица да направи тези втулки от алуминиии който ще контактува с гума/семерината/ в комбинация с кал сигурно е бил освидетелстван.Втулките са така вкопани от ръба на семерината ,че ще се скъсат за сметка на здравия ръб на същата.
Въпрос понеже искам така и така съм го разпилял да придобие добър вид.
С какво да придам добър външен вид на двигателя без да го разпилявам т.е. да лъсне.Меглиото не върши чак толкова работа.Последно редактирано от Tornado; 16-11-11, 20:09.КТМ 400 EXC
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар