Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.jpg
Прегледи:1
Размер:15.7 КБ
ID:5946378Не работи фара,габарита и осветлението на уреда за скоростта и изминатото разстояние.От къде да започвам?
    И четирите ли проводника излизащи от този Кокусан трябва да дават напрежение 12 и повече волта?
    Последно редактирано от Tornado; 07-11-11, 14:23.
    КТМ 400 EXC

  • #2
    От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

    Здравей, колега.
    Да и от двата проводника излизащи от статора трябва да има напрежение, не съм много сигурен за волтажа ,но е над 15в.
    ВзимаЙ мултицета и премери дали има напрежение на двата проводника. Ако има, провери след регулатора колко волта вади.
    При положение, че имаш захранване до регулатора, а след него не, значи е заминал регулатора, ако обаче до регулатора няма напрежение, значи си за статор, а тоЙ не е еВтин, за съжаление.
    Последно редактирано от viki terzieva; 13-11-11, 08:02. Причина: Правопис и пунктуация!
    LZ1VPM
    KTM 450 SX
    JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

    Коментар


    • #3
      От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

      Вече извадих статора защото започнах цялостно обслужване на мотора.На жълтия и белия проводник няма напрежение и като меря съпротивлението между жълт или бял проводник спрямо маса и двата дават нула т.е. уреда дава сигнал за късо.
      Да го пускам ли за пренавиване според тези обстоятелства?
      Отделната намотка която е залята с нещо черно само за запалването ли е?
      Прикачени файлове
      КТМ 400 EXC

      Коментар


      • #4
        От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

        Да,за запалването e !

        Коментар


        • #5
          От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

          Слаба активност няма ли подобни проблеми дори с други мотори?
          КТМ 400 EXC

          Коментар


          • #6
            От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

            Колега щом и на двата проводника няма напрежение , ме навежда на мисълта ,че общият край на двете намотки е прекъснал.
            Мери ги за верига не за съпротивление ,тоест ако има зумер мултицета с него.
            Не е възможно да изгорят и двете намотки.
            LZ1VPM
            KTM 450 SX
            JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

            Коментар


            • #7
              От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

              Като гледам почернялата намотка на звездата май тя си е заминала,ще иска пренавиване.Свиркай на Pe6o 74 ако се съгласи да помогне на Евелин DRZ му е пратихме и е направи без грешка.
              HONDA DOMINATOR 650
              ОРЕЛ ASTRA
              РСПБЗН-Приморско

              Коментар


              • #8
                От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

                Белият и жълтият ли са 2та края на силовата намотка, или имат и някаква средна точка която не се вижда на снимката?
                Не би трябвало нито жълтия нито белия да дават нулево съпротивление към корпус/маса, защото те са навити на изолационна подложка която няма контакт с корпуса. Иначе ако мериш съпротивлението м/у жълт и бял вероятно ще ти дава стойности около нулата, понеже проводника на тази намотка е с голямо сечение и почти няма съпротивление. Като я закачиш на мотора и завъртиш колко волта дава на 2та края на тази намотка, като мериш директно на нея/кабелите, преди регулатора ?
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #9
                  От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

                  Разпоих всички намотки към основата и мерих с мултицета.Няма късо към основата.
                  Така ли трябва да меря или при всичко закачено?
                  КТМ 400 EXC

                  Коментар


                  • #10
                    От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

                    Много глупости се изписаха за този мотор.Имай предвид че ако има прекъсната намотка в статора ще дава ток но няма да работи като хората ще пали при много силно ритане или само на бутане.защото неправи достатъчен ток.
                    За да няма спекулации вземи един мултицет и при стайна температура трябва да премериш статора(трябва да знаеш кой модел е) ако е в ред трябва да показва следните стойности:4К-3А(това е малкия статор) ИМПУЛС-\червен-зелен\ - 100 ома + -20ома
                    ВЪЗБУДИТЕЛ-\черен-червен\- \червен-бял\ -26 ома +- 5.2ома
                    ЗАРЕЖДАЩА(при два жълти)-\маса-жълт\ -0.74 ома +-0.15ома

                    4К-3В(това е голям статор) ИМПУЛС-\червен-злен\ - 100 ома +- 20ома
                    ВЪЗБУДИТЕЛ-\черен-червен\ -\червен-бял\ -15ома +- 3ома
                    ЗАРЕЖДАЩА(при жълт и бял )-\маса-жълт\ -0.65ома +- 0.15ома \бял-жълт\ -0.16ома +-0.03ом

                    Купувай само оригинални части всяко пренавиване и тем подобни глупости само ще ти оскъпи после новата като си я купиш.

                    Коментар


                    • #11
                      От: КТМ 400 ЕХС RACING 2002 г.няма осветление.

                      Благодаря за отзива и помоща на всички.Едно измерване на полюсите на батерията преди да разпилея мотора за обслужване и уж пренавиване на звездата тази вечер ме хвърли в размисъл.Показанията на уреда бяха ,че заряд има и беше около 14 волта и повече ,но все пак фара не работеше.
                      Тази вечер след като разпоих намотките от статора мерих чертах и заключих ,че всичко е наред.
                      Последва цялостно обследване на проводниците и ключа за включване на фара и смяната на къси и дълги.Оказа се ,че пластината в ключа не прави никакъв контакт и затова нямам ток към фара.
                      След старателно почистване и разтягане на пружинките вътре всичко е наред.
                      Ако някой не е разбрал моите заключения са ,че звездата е наред и всичко се въртяло около всичката мизерия и кал по превключватела който постепено е сдал багажа.
                      За да не пускам друга тема констатирах ,че лагерите на задната рама не мръднали и корозирали откакто са поставени и гресирани със смазка Нигрин.Втулките на семерините на предна и задна капла са в ужасно състояние и в момента търпят обработка.Този който е конструирал тази недосмислица да направи тези втулки от алуминиии който ще контактува с гума/семерината/ в комбинация с кал сигурно е бил освидетелстван.Втулките са така вкопани от ръба на семерината ,че ще се скъсат за сметка на здравия ръб на същата.
                      Въпрос понеже искам така и така съм го разпилял да придобие добър вид.
                      С какво да придам добър външен вид на двигателя без да го разпилявам т.е. да лъсне.Меглиото не върши чак толкова работа.
                      Последно редактирано от Tornado; 16-11-11, 20:09.
                      КТМ 400 EXC

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X