Моторът е WR 250 F появи се пукнатина на цилиндъра точно пред оптегача на веригата от преди месец.Първоначално омасляваше 2 кв см около нея в последствие след всяко каране омасляването се засилва вече са 4-5 капки масло на каране.Оптегача работи коректно няма следи от удар странично нито по него нито по цилиндъра.Двигателя не е отварян 2 години.Някой чувал ли е за подобна повреда на какво може да се дължи проблема?

Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Странна пукнатина на цилиндъра
Свий
X
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
На много ямахи YZ 125 и 250 съм виждъл спукани алуминиеви задни вилки. И то от каране. Явно алуминият им нещо куца. Глави съм виждъл също спукани от каране с вода и замръзване. За да се спука там твоят цилиндър значи има някакво напрежение. Крива глава, крив цилиндър , неправилно стягане при сглобяване, а може и нещо друго. Защо не свалиш обтегача и да светенеш вътре и да огледаш?
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениенеправилно стягане при сглобяване. Защо не свалиш обтегача и да светенеш вътре и да огледаш?
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеТова си е заводски дефект при отливката. Вътре има шупла. Просто не се е проявил в гаранционния срок. Там температурата каква е? Има начини за лечение.Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от Радо Преглед на мнение
Температурата е такава каквато е на маслото няма налягане и е кухо пространство през което минава веригата.
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Това е временно решение . Пукнатината в този случай е динамична - увеличава се , защото има остатъчно напрежение . И ще расте докато не се пукне на цяло, т.е. да се освободи напрежението. При твоя случай със заза пукнатината е била статична.
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова е временно решение . Пукнатината в този случай е динамична - увеличава се , защото има остатъчно напрежение . И ще расте докато не се пукне на цяло, т.е. да се освободи напрежението. При твоя случай със заза пукнатината е била статична.Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова е временно решение . Пукнатината в този случай е динамична - увеличава се , защото има остатъчно напрежение . И ще расте докато не се пукне на цяло, т.е. да се освободи напрежението. При твоя случай със заза пукнатината е била статична.
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от Радо Преглед на мнениеРешението е качествена заварка при свален цилиндър няма да правя експерименти с течен метал дори и да спре да се разраства пукнатината.Проблема е че не мога да си обесня дефекта на 100% и при последвала заварка рискувам да се окажа в в ситуация с още една пукнатина .Възможен е дефект крива глава или цилиндър но пукнатината не започва от самото начало на цилиндъра.Ще направя още няколко карания следейки пукнатината ако не се увеличи повече няма да предприемам никакви разглобявания и заварки.Увеличи ли се сваляне на глава и цилиндър шлайфане на двете нова гарнитура и болтове на главата.
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Решението е : Сваляне на цилиндъра , качествено измиване и заварка на аргон. Челосване на главата и цилиндъра . Нови гарнитури и правилно сглобяване с динамометричен ключ. Козметиката на заварката не я споменавам.
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеРешението е : Сваляне на цилиндъра , качествено измиване и заварка на аргон. Челосване на главата и цилиндъра . Нови гарнитури и правилно сглобяване с динамометричен ключ. Козметиката на заварката не я споменавам.
Другото е наистина временно,но това си е лично мое мнение.
п.п Внимавай много кой и как ще ти го заварява обаче!!!
Не е важно какво караш, а как го караш !
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
След няколко дневни размисли стигнах до някъде не толкова логично обяснение на пукнатината.При връщане на скорост на заден ход веригата да опъва оптегача по силно отколкото при нормалната и посока на въртене съчетано с дефект на алуминия най-вероятно шупла.Възможен ли е този вариант? В случая застраховка за повторно пропукване би била невъзможна дори и при качествена заварка.А темата съм я пуснал да може да се изясни проблема с пукнатината начина за ремонт съм го уточнил в по горното ми мнение.Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Това връщане на скорост на заден ход , означава ли че пускаш мотора на скорост без да го палиш по наклон , само че седнал с гърба към кормилото? Ако е така или е нещо друго разясни по-подробно как го връщаш на скорост на заден ход и каква е идеята ти с това дело?
Коментар
-
От: Странна пукнатина на цилиндъра
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова връщане на скорост на заден ход , означава ли че пускаш мотора на скорост без да го палиш по наклон , само че седнал с гърба към кормилото? Ако е така или е нещо друго разясни по-подробно как го връщаш на скорост на заден ход и каква е идеята ти с това дело?
Означава че изпускам мотора на скорост назад на екстремни пътеки който се опитвам да кача но не успявам мотора изгасва и някои път минава метър на зад.При същата ситуация WR450 2003 г се случва да счупи корпуса на редуктора на съединителя. При модела 450 от 2004 г нагоре проблема е отстранен с друг вид редуктор.Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар