Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отдушник на маслени пари. КТМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отдушник на маслени пари. КТМ

    Здравейте колеги. Предполагам на всички любители на по-засуканите местенца им се е случвало да си изтърват мотора и той да застане с "главата надолу". След което маслото от картера по отдушника отива във карба и мотора "става" двутактов. Как сте си решили този проблем. Мой познат го беше изкарал въпросният отдушник от карба и го беше пуснал с преливниците от карба под мотора. Недостатък според мен на този метод е че маслото лесно ще се пълни с мизерия и прахоляци(може би някакво филтърче би решило проблема). Мисля си дали може да се сложи клапанче на този отдушник (нещо подобно на тези за резервоарите). Хем парите си излизат нормално, хем когато е на челна стойка маслото няма да напълни карба или да изтича директо (както би станало ако е изведен под мотора). Визирам RFS двигателите . Не знам дали и новите го имат този дерт. Кажете как да го лекувам .
    Поздрави от Варна.
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

  • #2
    От: Отдушник на маслени пари. КТМ

    http://thumperracing.net/index.php?r...product_id=212

    ето така!
    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

    Коментар


    • #3
      От: Отдушник на маслени пари. КТМ

      За това говоря. Само дето малко цената не ми допада.
      Намерих в Ибей това : http://www.ebay.co.uk/itm/CRANKCASE-...item336c6015bf
      което страшно много ми прилича на това :http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D...BF%D0%B0%D0%BD.
      Слагал съм такива на колите си, и имам спомен, че ако духаш слабо в посоката в която не трябва да пуска гориво, клапана не се задейства. Въпроса е какво количество пари излизат от този отдушник и дали ще задействат клапана (особенно на високи обороти). Ако не го задействат това е решението за 10лв (ако го задействат - това НЕ Е решението).
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #4
        От: Отдушник на маслени пари. КТМ

        Само че , през този клапан освен че , излиза , трябва и да влиза въздух , най-вече при едноцилиндровите двигатели. Поради тази причина , отдушника е при филтъра , защото трябва да влиза чист въздух , без прах и пясък. За целта продават малки филтри , които се монтират на изхода на отдушника , но трябва да стоят на по-високо ниво.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          От: Отдушник на маслени пари. КТМ

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Само че , през този клапан освен че , излиза , трябва и да влиза въздух , най-вече при едноцилиндровите двигатели. Поради тази причина , отдушника е при филтъра , защото трябва да влиза чист въздух , без прах и пясък. За целта продават малки филтри , които се монтират на изхода на отдушника , но трябва да стоят на по-високо ниво.
          Идеята е маркуча да си остане във филтърната кутия, просто някъде маркуча се прекъсва и му се слага клапанче (това е перфектният вариант). А относно посоката на въздух ето каква ми е идеята.
          Взема се един клапан за гориво. Поставя се с обратна посока спрямо излизащите пари. Така за засмукване на въздух няма да има никакъв проблем клапанчето пропуска в тази посока. Въпросът е дали клапанчето ще се задейства от излизащите пари (защото маслените пари са от "непропускащата" страна на клапана). Ако не се задейства ще е супер. Парите си излизат, притокът на свеж въздух е осигурен, а в екстремна ситуация (разбирайте с главата надолу), вече би трябвало да се задейства от маслото. Ще го пробвам тези дни и ще пиша за резултатите.
          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

          Коментар


          • #6
            От: Отдушник на маслени пари. КТМ

            Ако маркуча си остане в кутията , най-добрия вариант е този който ти е показал suhoi27 , пробвано е , и е точно за целта. Налягането в картера се променя постоянно от оборотите и температурата , съмнявам се , че нещо друго ще свърши работа , но пробвай.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #7
              От: Отдушник на маслени пари. КТМ

              Преди време беше обсъждано това, но за стария двигател там фабрично маркуча на картерните газове го дават в единия вариант да влиза във филтърната кутия, в другия виси свободно зад двигателя.

              Коментар


              • #8
                От: Отдушник на маслени пари. КТМ

                Както нагоре така и надолу.буталото създава компресия която трябва да излезе от някъде .единия вариант са клапаните а другия е отдушника за картерната компресия.Най-простия вариант който съм правил за този модел е -сменяш маркуча с по-дълъг .като тръгва вертикално нагоре със завой покрай резервоара и карбуратора слиза до долния край на амортисьора като в края се прави дупка пъха се дунанапрен 2-3см в маркуча .слага се една свинска опашка да не пада и така хем излиза компресията хем задържа маслото .

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X