Здравейте колеги. Предполагам на всички любители на по-засуканите местенца им се е случвало да си изтърват мотора и той да застане с "главата надолу". След което маслото от картера по отдушника отива във карба и мотора "става" двутактов. Как сте си решили този проблем. Мой познат го беше изкарал въпросният отдушник от карба и го беше пуснал с преливниците от карба под мотора. Недостатък според мен на този метод е че маслото лесно ще се пълни с мизерия и прахоляци(може би някакво филтърче би решило проблема). Мисля си дали може да се сложи клапанче на този отдушник (нещо подобно на тези за резервоарите). Хем парите си излизат нормално, хем когато е на челна стойка маслото няма да напълни карба или да изтича директо (както би станало ако е изведен под мотора). Визирам RFS двигателите . Не знам дали и новите го имат този дерт. Кажете как да го лекувам .
Поздрави от Варна.
Поздрави от Варна.
Коментар