Здравейте,
Преди няколко дни сменях ангренажната верига, нагласих всичко както си е било, мотора си запали, карах го около 1 ч. и почна да лопа яко, свалих десният капак и се оказа че гайката с обратната резба която стяга 2те зъбчатки(едната която движи ангрен. верига, другата съединитела) се беше развила. Под нея си има контра шайба. Реших, че не съм я стегнал добре и я стегнах още по здраво, но след 5-6км каране пак се разлопа и огасна.
Отворих и пак се беше охлабила ,даже шпонката беше излязла от малката зъбчатка която движи ангренажа, голям късмет съм имал че не е ударило клапаните. След зацепване пак заработи, но си мисля че има нещо нередно. Имали ли сте такъв проблем?
Мотора е drz400S 2004 год.
Ето и проблемната гайка:
Преди няколко дни сменях ангренажната верига, нагласих всичко както си е било, мотора си запали, карах го около 1 ч. и почна да лопа яко, свалих десният капак и се оказа че гайката с обратната резба която стяга 2те зъбчатки(едната която движи ангрен. верига, другата съединитела) се беше развила. Под нея си има контра шайба. Реших, че не съм я стегнал добре и я стегнах още по здраво, но след 5-6км каране пак се разлопа и огасна.
Отворих и пак се беше охлабила ,даже шпонката беше излязла от малката зъбчатка която движи ангренажа, голям късмет съм имал че не е ударило клапаните. След зацепване пак заработи, но си мисля че има нещо нередно. Имали ли сте такъв проблем?
Мотора е drz400S 2004 год.
Ето и проблемната гайка:
Коментар