Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с DRZ 400

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с DRZ 400

    Здравейте,колеги.Имам следния проблем,имам Сузуки дрз 400 ,когато спускам на скорост усещам ,че мотора за част от секундата угасва и се пали сам,като запалва веднага.Другият случай когато гасне е когато работи на място около 15-20 сек.Ако някой е имал сходен проблем да помага.

  • #2
    От: Проблем с DRZ 400

    на старата уз250ф ми направи същия проблем,но беше от карбуратора беше се затиснал единия жиглиор.Свали и си изчисти карбуратора дано се оправи

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с DRZ 400

      Колеги проблема се задълбочи.Днес както работеше мотора изгасна,и изгуби компресия.След като елиминирах някой предположения,свалих капака на главата.Оказа се ,че като завъртам двигателя чрез стартера,веригата не се върти.Разглобих капака където е долното колело и се оказа,че гайката се е развила.Питането ми е следното.Оказа се ,че голямото зъбно колело,,първото,, има шпонка,а второто на което е веригата няма.Та въпроса ми е ,трябва ли да има шпонка,ако има откъде да я намеря,и как да направя центровката.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с DRZ 400

        Здравей, шпонката е една и е обща за двете колела. Разгледай много внимателно ангренажното колело. Щом то превърта - това означава , че нищо не го фиксира към коляновия вал. Вероятно шпонката е скъсана. Премери дължината на шпонката и я сравни със сбора от дължините на каналите в двете колела. Ето и снимка , за да се ориентираш нагледно : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture2 099.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5311376

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с DRZ 400

          Ако мотора ти е двувалов центровката се извършва по следният начин:
          Прикарваш буталото в горна мъртва точка ( долу от прозорчетата на капака на магнета предполагам знаеш за какво говоря)
          оптегача на веригата го сваляш и го рестартираш до крайно свито положение. След това нагласяш валовете както е показано на снимката На изпускателните със ЕХ марките успоредни на ръба на двигатели а на всмукателните с IN марките успоредни на ръба.
          Оптегача на веригата се слага последен след като всичко е нагласено и стегнато.
          Това се отнася за двувалов мотор за едноваловите нямам представа как става. Ако съм изпуснал някоя подробнос поправете ме, че отдавна правих центровка на моя и може да съм пропуснал нещо
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cam-timing2.jpg
Прегледи:1
Размер:73.9 КБ
ID:5311684
          KAWASAKI Let the good times roll

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с DRZ 400

            Благодаря,ви до тук ,но днес го сглобих като направих всичко,но за съжаление има проблем .Като въртя да го запаля няма пак компресия,и си мисля ,че онзи ден нещо е станало с клапаните може би,и пак ще го разглобявам.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с DRZ 400

              Два изкривени изпускателни клапана

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с DRZ 400

                Дано се разминеш само с тях. Провери много внимателно и водачите им.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с DRZ 400

                  Занесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с DRZ 400

                    Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнение
                    Занесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва.
                    Свържи се със Ренди от Плевенската група, да ти обясни какво се случи със стария му мотор марка-ВОР, след присаждане на клапани от лек автомобил, и тогава експериментирай.
                    Силата е нищо без контрол.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с DRZ 400

                      Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнение
                      Занесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва.
                      От трън на глог , че е по-висок. Погледнах в кристалното кълбо и видях .... скоро ще скъсаш клапан и ще търсиш мноооого повече части и все оригинални от сузуки. Вади това чудо от главата и си намирай клапани. Ако ще втора употреба да са. С тези експрименти не само мотора рискуваш да счупиш а и нещо по тебе и околните.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X