Здравейте,колеги.Имам следния проблем,имам Сузуки дрз 400 ,когато спускам на скорост усещам ,че мотора за част от секундата угасва и се пали сам,като запалва веднага.Другият случай когато гасне е когато работи на място около 15-20 сек.Ако някой е имал сходен проблем да помага.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с DRZ 400
Свий
X
-
От: Проблем с DRZ 400
Колеги проблема се задълбочи.Днес както работеше мотора изгасна,и изгуби компресия.След като елиминирах някой предположения,свалих капака на главата.Оказа се ,че като завъртам двигателя чрез стартера,веригата не се върти.Разглобих капака където е долното колело и се оказа,че гайката се е развила.Питането ми е следното.Оказа се ,че голямото зъбно колело,,първото,, има шпонка,а второто на което е веригата няма.Та въпроса ми е ,трябва ли да има шпонка,ако има откъде да я намеря,и как да направя центровката.
Коментар
-
От: Проблем с DRZ 400
Здравей, шпонката е една и е обща за двете колела. Разгледай много внимателно ангренажното колело. Щом то превърта - това означава , че нищо не го фиксира към коляновия вал. Вероятно шпонката е скъсана. Премери дължината на шпонката и я сравни със сбора от дължините на каналите в двете колела. Ето и снимка , за да се ориентираш нагледно :
Коментар
-
От: Проблем с DRZ 400
Ако мотора ти е двувалов центровката се извършва по следният начин:
Прикарваш буталото в горна мъртва точка ( долу от прозорчетата на капака на магнета предполагам знаеш за какво говоря)
оптегача на веригата го сваляш и го рестартираш до крайно свито положение. След това нагласяш валовете както е показано на снимката На изпускателните със ЕХ марките успоредни на ръба на двигатели а на всмукателните с IN марките успоредни на ръба.
Оптегача на веригата се слага последен след като всичко е нагласено и стегнато.
Това се отнася за двувалов мотор за едноваловите нямам представа как става. Ако съм изпуснал някоя подробнос поправете ме, че отдавна правих центровка на моя и може да съм пропуснал нещо
KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
От: Проблем с DRZ 400
Занесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва.
Коментар
-
От: Проблем с DRZ 400
Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнениеЗанесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва..
Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: Проблем с DRZ 400
Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнениеЗанесох главата да я правят.Търсих клапани,но намерих само оригинални -90 лв. бройката.Затова майстора ги направи от автомобилни изпускателни клапани,но им престърга стеблата от 7мм на 5мм.В момента главата е готова,но незнам дали това е правилния начин.Дали ще работят както трябва.Вади това чудо от главата и си намирай клапани. Ако ще втора употреба да са. С тези експрименти не само мотора рискуваш да счупиш а и нещо по тебе и околните.
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар