Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно биела на 4т крос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно биела на 4т крос

    Здравейте,искам да ви попитам как се разбира дали биелата е за смяна става въпрос за yz450f 2007 год.И при 450 има ли опасност от счупване на биелата,защото на един мой приятел мотора (уз250ф 2003)му се чупи биелата и беше станало голяма каша.Но някой казват че 450 са мн по здрави в биелите отколкото 250?Ако може някой да даде малко инфо по този въпрос с биели на 4т крос.Мерси предварително!

  • #2
    От: Относно биела на 4т крос

    Първоначално публикуван от crossmaster Преглед на мнение
    Здравейте,искам да ви попитам как се разбира дали биелата е за смяна ....
    По звука /чаткането/ на двигателя. Ако не чука на метал - карай. Но щом питаш - явно има нещо.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Относно биела на 4т крос

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      По звука /чаткането/ на двигателя. Ако не чука на метал - карай. Но щом питаш - явно има нещо.
      Най-сигурния начин е да откриеш характерните лъскави стружки в масления филтър и кутийката му. Чаткането не 100 % тръгнала биела.

      Коментар


      • #4
        От: Относно биела на 4т крос

        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
        Най-сигурния начин е да откриеш характерните лъскави стружки в масления филтър и кутийката му. Чаткането не 100 % тръгнала биела.
        Добре де. Аз наскоро открих в YZF250 лъскави стружки и бяха от пръснат диск на съединител.... и буталната група си беше о.к. Мисълта ми беше, че трябва да има чаткане и тогава да се търси от къде е. Докато работи "мазно" всичко би трябвало да е наред. Освен ако не е .....
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          От: Относно биела на 4т крос

          Написъл съм лъскави ХАРАКТЕРНИ стружки , а не какви да е лъскави . Алуминиевите сиво-бели стружки от диск са съвсем различни. Пръснат феродов диск на съединител трябва да си наистина анти моторист за да не го усетиш. А вероятноста да се случат и двете беди едновременно клони към минус безкрайност.

          Коментар


          • #6
            От: Относно биела на 4т крос

            Не съветвам никой да чака да намира стружки из маслото.
            При мен двигателя работеше като часовник,без никакви признаци на проблем.
            Биелата се скъса ,по точно се беше отворила в буталния болт.
            Пораженията бяха катастрофални.
            Цилиндър,бутало,клапани,картери,балансиращ вал и за да е удоволствието пълно счупено колело от скоростите.
            Допълнително и нова биела.

            Който може да смята колко $$$ !!!

            Коментар


            • #7
              От: Относно биела на 4т крос

              Първоначално публикуван от crossmaster Преглед на мнение
              Но някой казват че 450 са мн по здрави в биелите отколкото 250
              Няма как да са по-здрави може да са по масивни но усилията действащи на тях са двойни отколкото при 250сс. Инженерите разработили двигателите са се погрижили да бъдат максимално здрави и на двете кубатури но изненади винаги има.
              Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

              Коментар


              • #8
                От: Относно биела на 4т крос

                А може ли да се смени само биела?Или трябва всичко смисъл бутало ангренажна верига и т.н

                Коментар


                • #9
                  От: Относно биела на 4т крос

                  Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                  Пръснат феродов диск на съединител трябва да си наистина анти моторист за да не го усетиш. ...
                  Човека си е. Пръв мотор му е. И защо е избрал такъв - не знам. Пък и го е купил от състезател..... отклонихме се от темата.

                  Кросмастер. Още от началото се опитвам да ти подскажа да вземеш да понапишеш повечко. Само с информацийката която ни даваш ще си изпоскубеме брадите за няма нищо.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #10
                    От: Относно биела на 4т крос

                    Винаги ми е било любопитно какво се случва с мотора(и с моториста) когато в движение му блокира двигателя(било заради скъсана биела,било заради скъсана ангренажна верига).Започва ли да се влачи задната гума и как това се отразява на стабилността на мотора. Джарта , я кажи...
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #11
                      От: Относно биела на 4т крос

                      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                      Винаги ми е било любопитно какво се случва с мотора(и с моториста) когато в движение му блокира двигателя(било заради скъсана биела,било заради скъсана ангренажна верига).Започва ли да се влачи задната гума и как това се отразява на стабилността на мотора. Джарта , я кажи...
                      Аз мога да кажа за скъсана силова верига. Блокира ми задната гума на Тенерето точно между Балчик и Каварна на един откос около 50м висок преди години. Видях ангелчета отблизо, но за късмет /може би/ не отлетях с тях. Много отрезвяващо действа. Не бива майтап с тези неща.

                      Ангренажа почти няма шанс да ти блокира гумата, но ще пръсне картера ако не си късметлия като този с YZF-a за който писах по горе. Джартов да каже.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #12
                        От: Относно биела на 4т крос

                        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                        Човека си е. Пръв мотор му е. И защо е избрал такъв - не знам. Пък и го е купил от състезател..... отклонихме се от темата.

                        Кросмастер. Още от началото се опитвам да ти подскажа да вземеш да понапишеш повечко. Само с информацийката която ни даваш ще си изпоскубеме брадите за няма нищо.
                        Значи за сега нямам никакви оплаквания от мотора.Но исках да знам как мога да разбера по какво се разбира когато биелата е заминала.А да не чакам да се счупи.А днес приказвах с един приятел който тренира мотокрос и ми каза че след 2007 вече биелите горе нямат иглен лагер и се нетрошат само блокират и мотора угасва!Той за сега 2 му блокира биела и още не се е трошила моторът му е уз250ф 2009.Сега нз дали е прав или не!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Относно биела на 4т крос

                          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                          Аз мога да кажа за скъсана силова верига. Блокира ми задната гума на Тенерето точно между Балчик и Каварна на един откос около 50м висок преди години. Видях ангелчета отблизо, но за късмет /може би/ не отлетях с тях. Много отрезвяващо действа. Не бива майтап с тези неща.

                          Ангренажа почти няма шанс да ти блокира гумата, но ще пръсне картера ако не си късметлия като този с YZF-a за който писах по горе. Джартов да каже.
                          Онова бутало дето го стъргахме стана ли ?
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Относно биела на 4т крос

                            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                            Не съветвам никой да чака да намира стружки из маслото.
                            При мен двигателя работеше като часовник,без никакви признаци на проблем.
                            Биелата се скъса ,по точно се беше отворила в буталния болт.
                            Пораженията бяха катастрофални.
                            Цилиндър,бутало,клапани,картери,балансиращ вал и за да е удоволствието пълно счупено колело от скоростите.
                            Допълнително и нова биела.

                            Който може да смята колко $$$ !!!
                            А какъв ти е бил моторът.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Относно биела на 4т крос

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Онова бутало дето го стъргахме стана ли ?
                              Работи и пее. Мерси още веднъж. Наскоро мерих компресия на този мотор , че нещо глъхнеше на тихи обороти. Оказа се , че боклуци от резервоара блокират иглите и вдига ниво в карбураторите. А компресията е над 10 на студен двигател.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X