Здравейте,
преди 2 седмици ми се счупи манивелата на КТМ-а, не самата манивала а механизъма вътре и сега не се връща нагоре. Един познат ми каза че сигурно е пружината и за това взех нова от КТМ(взех и двете пружини - тази която връща и тази която натиска за да зацепи пожеже излязаха 13лв.двете).
Та уж всичко точно, само остана да отворим и да я сменим, но като погледнах в мануала, поне по картинките защото е на немски, излиза че трява да цепя двигателя за да я сменя :О
Накой правил ли е нещо подобно и знае ли как аджеба се стига до тая прожина за да се смени?
И ако наистана трябва да се цепи двигателя, проблем ли е да карам така докато свърши сезона(за 1-2 пъти каране става въпрос), защото зимата така или иначе ми предстои смяна на бутало, сегменти и гумички на клапаните.
Другото което много ме учуди е, че вече в 2 каталога гледам(на WOSSNER и PROX), видях че сегментите за 1 и 2-ри ремонт са с еднин и същ парт номер което значи че са едни и същи а не с различни размери, а само размера на буталото има разлика?Това няма много логика и за това питам дали някой знае дали е така?
Надявам се че като отворя ще мога да мина само със смяна на сегменти, на едва ли.
преди 2 седмици ми се счупи манивелата на КТМ-а, не самата манивала а механизъма вътре и сега не се връща нагоре. Един познат ми каза че сигурно е пружината и за това взех нова от КТМ(взех и двете пружини - тази която връща и тази която натиска за да зацепи пожеже излязаха 13лв.двете).
Та уж всичко точно, само остана да отворим и да я сменим, но като погледнах в мануала, поне по картинките защото е на немски, излиза че трява да цепя двигателя за да я сменя :О
Накой правил ли е нещо подобно и знае ли как аджеба се стига до тая прожина за да се смени?
И ако наистана трябва да се цепи двигателя, проблем ли е да карам така докато свърши сезона(за 1-2 пъти каране става въпрос), защото зимата така или иначе ми предстои смяна на бутало, сегменти и гумички на клапаните.
Другото което много ме учуди е, че вече в 2 каталога гледам(на WOSSNER и PROX), видях че сегментите за 1 и 2-ри ремонт са с еднин и същ парт номер което значи че са едни и същи а не с различни размери, а само размера на буталото има разлика?Това няма много логика и за това питам дали някой знае дали е така?
Надявам се че като отворя ще мога да мина само със смяна на сегменти, на едва ли.
Коментар