Исказването на този човек много ме озадачи.. Не съм въобще наясно с хонда, но съм останал с впечатление, че се износвали леглата на клапаните и затова все хората реват заради тях( говоря за моделите около 2004година ) Въпрос.. Вярно ли е това което продавача на хондата казва, че стоманените клапани които е сложил никога няма да се износят т.е. да се прави реглаж? Смятам че съм доста наясно, като цяло с двигателя, и понеже " в България ние все сме по умни " немога да повярвам на твърдението че година и половина няма да се барнат клапаните!!! И също така някой може ли да ми обясни какво става когато се износят леглата на клапанчетата? Сменяеми ли са или трябва нова глава...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стоманени клапани?
Свий
X
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от alexey Преглед на мнениеИ също така някой може ли да ми обясни какво става когато се износят леглата на клапанчетата? Сменяеми ли са или трябва нова глава...0888 074 049
-
От: Стоманени клапани?
За стоманените клапани не мога да кажа нищо, но предполагам че са по-издръжливи от титаниевите, но мога да кажа, че при редовно почистване и смазване на въздушния филтър и титаниевите са ОК.
Та може да прозвучи невероятно по-долу написаното, но...мотора е ЦРФ 450Р 2002г.Като го купих преди 3,5години, беше още със оригиналната предна гума и заводските накладки. За това време, по вело километраж имам около 7500км. Интересното е че клапани не съм пипал - като отворя дросела до горе, и бръкна с магнит той не се лепи на стеблата на клапаните - следователно са титаниеви. Хлабините ги проверявам веднъж в годината, и до момента не са мръднали и променяни - също и на декомпресора. Мое мнение е, че много се спекулира с тези прословути клапани на Хондите. Да не забравяме, че от офроуд машините не само Хондите са с титатиеви клапани, а и много от шосейните мотоциклети също са с такива, а аз не съм чувал някой да реве от тях. Смятам че редовното почистване на въздушния филтър,увеличава многократно живота на клапаните.Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнениеСмятам че редовното почистване на въздушния филтър,увеличава многократно живота на клапаните.
Ако има просветени по въпроса моля разяснете ми .Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
При теб случея е следния:
Купуваш си почти чисто нов мотор(след като гумата не е била износена следователно не е каран от профисионалист). 450 кубика не се карат в много критични обороти пък и е кросов мотоциклет рязак, 250ките в почти всички случеи се използва 70% от капацитета на двигателя, това води до доста по бързо износване на частите му.
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнениеЗа стоманените клапани не мога да кажа нищо, но предполагам че са по-издръжливи от титаниевите, но мога да кажа, че при редовно почистване и смазване на въздушния филтър и титаниевите са ОК.
Та може да прозвучи невероятно по-долу написаното, но...мотора е ЦРФ 450Р 2002г.Като го купих преди 3,5години, беше още със оригиналната предна гума и заводските накладки. За това време, по вело километраж имам около 7500км. Интересното е че клапани не съм пипал - като отворя дросела до горе, и бръкна с магнит той не се лепи на стеблата на клапаните - следователно са титаниеви. Хлабините ги проверявам веднъж в годината, и до момента не са мръднали и променяни - също и на декомпресора. Мое мнение е, че много се спекулира с тези прословути клапани на Хондите. Да не забравяме, че от офроуд машините не само Хондите са с титатиеви клапани, а и много от шосейните мотоциклети също са с такива, а аз не съм чувал някой да реве от тях. Смятам че редовното почистване на въздушния филтър,увеличава многократно живота на клапаните.
Там за няколко манша мотора изпитва голям тормоз, а в любителското ендуро е различно и издържа много повече
П.П. Търсих мануал за РМ-а, но не открих...Yamaha WR 200
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Проблемът с всмукателните клапани на по-старите модели crf е че пружините са прекалено меки, клапаните - не чак толкова здрави, а леглата им - прекалено твърди. При по-агресивно каране и по-занемарена поддръжка, тези характеристики, съчетани с агресивния профила на гърбицата на разпределителния вал (прекалено "рязко" затваряне на клапана) предизвикват по-силни от предвиденото удари на клапана в леглото му. От това клапанът се "вкопава" все повече и повече в леглото си, и работата постепенно се оплита. Започват едни заяждания в полузатворено ама не съвсем положение (и съпътстващото връщане на нажежени изгорели газове през клапан чиято работа не е да борави с изгорели газове от горната си страна), и всякакви видове болежки. Американците му викат "mushrooming", или "гъбясване" на клапана.
Допринасящите фактори са
- Мръсен въздушен филтър, изпускащ всмукателем маншон между филтър и карбуратор
- Липса на поддръжка и редовно регулиране на клапаните.
- Рязък профил на гърбицата на разпределителния вал, с много рязко отваряне и затваряне и затваряне на клапана.
- Възможно ниско качество на оригиналните клапани на Хонда от тези години. Тези модели са проектирани малко на тъгъдък, с една торба новости и нововъведения, и не всичко е било доклатено от самото начало.
- Прегряване от бедна смес и/или кофти бензин.
Стоманените клапани са решение ако се търси здравина. Цената е минимална загуба на мощност и минимален спад на скоростта с която двигателят вдига обороти. В повечето случаи не само не се усеща в не-състезателни условия, но при ендуро е и плюс.
Слагането на нови стоманени клапани без смяна на пружините е противопоказно, понеже уморените стари пружини ще имат още повече проблеми да "обуздаят" тежките стоманени клапани от колкото да се справят с леките оригинални титаниеви (с които пак не са се справяли особено добре).
Идеалният вариант е стоманени клапани комплект с прилежащите пружини и прочие джаджи. Не е по-евтино, но става наистина по-здраво. Това си върви и с един коментар от горния англоезичен линк, където се споменава че трябва да се "recut the valve seats". Там е разковничето, операция която в България някои могат да свършат като хората, други - хич. И не става с дрелка.Последно редактирано от Goblin; 04-09-11, 04:38.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеПроблемът с всмукателните клапани на по-старите модели crf е че пружините са прекалено меки, клапаните - не чак толкова здрави, а леглата им - прекалено твърди. При по-агресивно каране и по-занемарена поддръжка, тези характеристики, съчетани с агресивния профила на гърбицата на разпределителния вал (прекалено "рязко" затваряне на клапана) предизвикват по-силни от предвиденото удари на клапана в леглото му. От това клапанът се "вкопава" все повече и повече в леглото си, и работата постепенно се оплита. Започват едни заяждания в полузатворено ама не съвсем положение (и съпътстващото връщане на нажежени изгорели газове през клапан чиято работа не е да борави с изгорели газове от горната си страна), и всякакви видове болежки. Американците му викат "mushrooming", или "гъбясване" на клапана.
Допринасящите фактори са
- Мръсен въздушен филтър, изпускащ всмукателем маншон между филтър и карбуратор
- Липса на поддръжка и редовно регулиране на клапаните.
- Рязък профил на гърбицата на разпределителния вал, с много рязко отваряне и затваряне и затваряне на клапана.
- Възможно ниско качество на оригиналните клапани на Хонда от тези години. Тези модели са проектирани малко на тъгъдък, с една торба новости и нововъведения, и не всичко е било доклатено от самото начало.
- Прегряване от бедна смес и/или кофти бензин.
Стоманените клапани са решение ако се търси здравина. Цената е минимална загуба на мощност и минимален спад на скоростта с която двигателят вдига обороти. В повечето случаи не само не се усеща в не-състезателни условия, но при ендуро е и плюс.
Слагането на нови стоманени клапани без смяна на пружините е противопоказно, понеже уморените стари пружини ще имат още повече проблеми да "обуздаят" тежките стоманени клапани от колкото да се справят с леките оригинални титаниеви (с които пак не са се справяли особено добре).
Идеалният вариант е стоманени клапани комплект с прилежащите пружини и прочие джаджи. Не е по-евтино, но става наистина по-здраво. Това си върви и с един коментар от горния англоезичен линк, където се споменава че трябва да се "recut the valve seats". Там е разковничето, операция която в България някои могат да свършат като хората, други - хич. И не става с дрелка.
Всички собственници на Хонда трябва да го научат наизуст!
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение...Всички собственници на Хонда..."Суетата, е любимият грях на дявола"!
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
За момента недейте купува никакви налични на пазара стоманени клапани за 250 сс. Имат проблем с пружините в комплекта. Новият модел е почти готов и след 1 месец ще е наличен навсякъде. За 450 сс няма проблем със стоманените клапани ако все пак на някого му се налага да си вземе!
Коментар
-
От: Стоманени клапани?
Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнениеЗа момента недейте купува никакви налични на пазара стоманени клапани за 250 сс. Имат проблем с пружините в комплекта. Новият модел е почти готов и след 1 месец ще е наличен навсякъде. За 450 сс няма проблем със стоманените клапани ако все пак на някого му се налага да си вземе![SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар