Здравейте, колеги! След днешното каране ме застигна и едно падане. Моторът падна от около 2 метра слогче, завъртя се 2-пъти през кормило. До тук добре но, ........ идва и лошата част. Запалих, тръгнах, никакъв проблем, след около 5-6 до 10 км каране, няколко тренировки за старт и 2-3 изкачвания на къси екстремчета на мотора му стана нещо, падна ми акумулатора, тикнах го, по време на тикането дадох на контакт и без да си натискам копчето на стартера той въртеше, запалих, тръгнах, минах около 200-300 метра, спряхме и стартера продължава да върти. За секунди акумулатора подпуши и започна да пищи, а от стартера, където има един о-пръстен, започнаха да изкачат балончета (дали са от масло или от вода, не знам). Махнахме го от кабелите, целият пареше, но поне спря да пуши и пищи. Времето напредваше и аз се качих на мотора да го пробвам дали ще запали. След не малко тикане запали - в ниските обороти беше добре, ноо на високите никакъв го нямаше - като му дам газ и прекъсваше. Изгасих го и го прибрахме в къщи като си отидохме и след 15 мин му закачих акумулатора - ток имаше, само не искаше да завърти,а може би и за добре не е искал да завърти, да не стане някоя по голяма беля. (Ангренажа ми е за смяна и възможно ли е да е прехвърлил зъб на колелото или някое реле е избушило или стартера).Имам и още един въпрос - тъй като скоро го купих този мотор и не съм отварял двигателя, тааа въпроса ми е следния - този модел хт 600е 91г-93г има ли автоматичен декомпресор. Предварително благодаря за отговорите.


П.п. Колеги помагайте,че на 11 юни има състезание, на което трябва да се участва.



П.п. Колеги помагайте,че на 11 юни има състезание, на което трябва да се участва.
Коментар