Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ямаха хт 600е

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с ямаха хт 600е

    Здравейте, колеги! След днешното каране ме застигна и едно падане. Моторът падна от около 2 метра слогче, завъртя се 2-пъти през кормило. До тук добре но, ........ идва и лошата част. Запалих, тръгнах, никакъв проблем, след около 5-6 до 10 км каране, няколко тренировки за старт и 2-3 изкачвания на къси екстремчета на мотора му стана нещо, падна ми акумулатора, тикнах го, по време на тикането дадох на контакт и без да си натискам копчето на стартера той въртеше, запалих, тръгнах, минах около 200-300 метра, спряхме и стартера продължава да върти. За секунди акумулатора подпуши и започна да пищи, а от стартера, където има един о-пръстен, започнаха да изкачат балончета (дали са от масло или от вода, не знам). Махнахме го от кабелите, целият пареше, но поне спря да пуши и пищи. Времето напредваше и аз се качих на мотора да го пробвам дали ще запали. След не малко тикане запали - в ниските обороти беше добре, ноо на високите никакъв го нямаше - като му дам газ и прекъсваше. Изгасих го и го прибрахме в къщи като си отидохме и след 15 мин му закачих акумулатора - ток имаше, само не искаше да завърти,а може би и за добре не е искал да завърти, да не стане някоя по голяма беля. (Ангренажа ми е за смяна и възможно ли е да е прехвърлил зъб на колелото или някое реле е избушило или стартера).Имам и още един въпрос - тъй като скоро го купих този мотор и не съм отварял двигателя, тааа въпроса ми е следния - този модел хт 600е 91г-93г има ли автоматичен декомпресор. Предварително благодаря за отговорите.

    П.п. Колеги помагайте,че на 11 юни има състезание, на което трябва да се участва.
    Последно редактирано от viki terzieva; 27-05-11, 20:49.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

  • #2
    От: Проблем с ямаха хт 600е

    Този модел ямаха има такъв навик- да му "залепва" релето и стартерът да продължава да върти,даже и след като махнеш контакта. Това често се получава от слаб акумулатор-както в твоя случай. Акумулаторът ти е "паднал" в следствие от удър при падането на мотора. Причините са две: механична повреда на самия акумулатор или повреда в зареждането(реле-регулатор,ел. инсталация...). Със слаб акумулатор и неизправно зареждане двигателя не може да се изфорсира до максимални обороти,даже трудно и над средни. Сложи здрав акумулатор и оборотите ще си дойдат.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с ямаха хт 600е

      Искам да напомня,че това всичкото стана след около 5-6 км след падането,а когато го изправихме обърнахме учудващо взе да върти около 5 секунди и не падна и след тези 5-6 км каране падна, не можа да завърти двигателя. А и след като махнахме акУмулатора го пробвахме да го тикнем и тогава се установи, че не може да се изфорсира,а преди това с акУмулатора се изфорсирваше както трябва.
      Последно редактирано от viki terzieva; 28-05-11, 14:31. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не може"
      [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с ямаха хт 600е

        Ако прочетеш внимателно какво съм ти написал, ще разбереш къде е проблемът ти. Без акумулатор не опитвай да го палиш.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с ямаха хт 600е

          Има вариант докато си карал стартера да е въртял,и затова да е изтощил акумулатора.
          Polaris Magnum 500
          Mercedes ml320

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с ямаха хт 600е

            Не знам защо стигате до извод, че при слаб акумолатор няма да може да се форсира? На моята Ямаха често при продължителен престой и слаб акумулатор след запалване с бутане няма проблем !След като се покара малко си възбужда и няма проблем!! Та Маринчо търси проблема другаде!! Таман в темата да споделя и аз нещо!! Доста време не бях карал мотора и онзи ден ме дърпаха до бензиностанцията ,заредих и с дърпане запали. Поработи да сгрее и връщайки смукача, изгасна!! Направих няколко опита - същата работа!! Викам си ще се отваря!!!Малййй то резервоари, седалки, филтърни кутии ,Ужас!! Та отваряйки го си викам дано открия историята на заболяването! Що щеш?На оста, на която са закачени жилата, има вилка повдигаща шибъра, четири милиметровото болтче се развило иии Нанай си мазут!!Залепих го, продухах всяка дупчица и установих, че болтчето за реглаж на въздуха се достига при свален капак на поплавъка!!!Та Въпросът ми е! Знае ли някой за тоя модел колко оборота от начално положение трябва да се развие въпросния винт?? Защото не е като друг модел болтчето да е вън,и си регулирай колкото щеш!!
            Последно редактирано от viki terzieva; 28-05-11, 14:33.
            Най-добре е да имаш богати приятели!!!
            Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с ямаха хт 600е

              Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
              Незнам защо стигате до извод че при слаб акумолатор няма да може да се форсира? На моята Ямаха често при продължителен престой и слаб акумолатор след запалване с бутане няма проблем !След като се покара малко си възбужда и няма проблем!! Та Маринчо търси проблема другаде!! Таман в темата да споделя и аз нещо!! Доста време не бях карал мотора и онзи ден ме дърпаха до бензиностанцията ,заредих и с дърпане запали. Поработи да сгрее и връщаики смукача изгасна!! Направих няколко опита същата работа!! Викам си ще се отваря!!!Малййй то резервоари седалки филтърни кутии ,Ужас!! Та отваряики го си викам дано открия историята на заболяването! Що щеш?На оста на която са закачени жилата има вилка повдигаща шибъра, четири милиметровото болтче се развило иии Нанай си мазут!!Залепих го продухах всяка дупчица и истанових че болтчето за реглаж на въздуха се достига при свален капак на поплавъка!!!Та Въпросът ми е! Знаели някой за тоя модел колко оборота от начално положение трябва да се развие въпросния винт?? Защото нее като друг модел болтчето да е вън,и си реголирай колкото щеш!!

              Има и други вариант релето,че е залепнало залепнало е ама съществува и това,да е прехвърлила зъб ангренажната верига и от това да е проминала центровката.
              [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с ямаха хт 600е

                Не съм от тия дето много мрънкат за правописа щото и аз не съм цвете за мирисане , ама на теб колега почти нищо не успях да ти разшифровам.

                Каквото съм разбрал ще кажа. Автоматичен декомпресор трябва да има мисля.

                Високите режими може и да си ги загубил заради частично запушване на главен жигльор например. Нали си се търкалял и може да е засмукал боклуци от поплавковата камера. Провери. Може и веригата да е , но по-малко вероятно. По-скоро с това пищене и пушене по елинсталацията е да си окъсил нещо и да си насмел електрониката. Знае ли човек.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с ямаха хт 600е

                  А на другия въпрос ще отговорите ли.Дали ямахичката има автоматичен декомпресор.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с ямаха хт 600е

                    След като има стартер трябва да е с автоматичен декомпресор.А и ако няма жило на главата не се чуди.Във всеки случай е с декомпресор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с ямаха хт 600е

                      Няма декомпресор този модел!!!!
                      Опел Корса В 1,4 82 коня
                      Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                      Ямаха ХТ 600Е
                      Симсон SR 49 1959 г. :D

                      0898234666:D

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с ямаха хт 600е

                        Колеги, тази кутийка по малка от кибрит ми прави следния проблем - сложил съм един акУмулатор от кола и с него въртя(само за проба).Като му закача кабелите от големия акУмулатор и нещо става по мотора, не иска да върти - все едно в акумулатора няма ток,като разклатя тази кутийкау тока идва и започва да въртиу но още малко му остава,за да запали и тази кутийка щъкне и пак същото на нова сметкау продухване и така.Та мисълта ми е дали е изгоряло това и как се нарича,стои до акУмулатора.И ако му пръсна малко контактен спрей, дали ще се оправи.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1070.jpg
Прегледи:1
Размер:21.9 КБ
ID:5281977Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1068.jpg
Прегледи:1
Размер:51.0 КБ
ID:5281976Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1069.jpg
Прегледи:1
Размер:24.2 КБ
ID:5281975Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1067.jpg
Прегледи:1
Размер:49.6 КБ
ID:5281974


                        Моторът го запалихме чрез разместване на кутийката. Като запали реших да видя дали ще зарежда и учудващо за мене като махнах минуса, моторът направи същотото както и преди - на ниски Обороти си работи,а на високи само препуква.
                        Последно редактирано от viki terzieva; 31-05-11, 17:06. Причина: акумулатор
                        [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с ямаха хт 600е

                          Защо не си свали ръководството и си прочети внимателно кое за какво е и да не задаваш такива въпроси!!!
                          Опел Корса В 1,4 82 коня
                          Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                          Ямаха ХТ 600Е
                          Симсон SR 49 1959 г. :D

                          0898234666:D

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с ямаха хт 600е

                            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                            Този модел ямаха има такъв навик- да му "залепва" релето и стартерът да продължава да върти,даже и след като махнеш контакта. Това често се получава от слаб акумулатор-както в твоя случай. Акумулаторът ти е "паднал" в следствие от удър при падането на мотора. Причините са две: механична повреда на самия акумулатор или повреда в зареждането(реле-регулатор,ел. инсталация...). Със слаб акумулатор и неизправно зареждане двигателя не може да се изфорсира до максимални обороти,даже трудно и над средни. Сложи здрав акумулатор и оборотите ще си дойдат.
                            Няма как да е от акумулатора,този мотор е с две намотки,едната е за осветелнието и калксон и тн,а другата е само за искарата,на мойто ТТ-даже едната намотка е изгоряла и няма фарове но неми пречи даго карам в гората.
                            0 8 76 36 8 542

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с ямаха хт 600е

                              Първоначално публикуван от Марин Илчев Преглед на мнение
                              Колеги тази кутийка по малка от кибрит ми прави следния проглем сложил съм един акомулатор от кола и с него въртя(само за проба).Като му закача кабелите от големия акомулатор и нещо става по мотора не иска да върти все едно в акомулатора няма ток,като разклатя тази кутийка тока идва и започва да върти но още малко му остава,за да запали и тази кутийка щъкне и пак всъщото на нова сметка продухване и така.Та мисълта ми е дали е изгоряло това и как се нарича,стои до акомулатора.И ако му пръсна малко контактен спрей дали ще се оправи.


                              [ATTACH=CONFIG]335971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]335970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]335969[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]335968[/ATTACH]


                              Мотора го запалихме чрез разместване на кутийката като запали реших да видя дали ще зарежда и учудващо за мене като махнах минуса мотора направи същотото както и преди на ниски убороти си работа,а на високи само препуква.
                              Още няколко пъти махни клемата при работещ двигател и скоро ще търсиш освен реле - регулатор а и комутатор. Защо искаш съвети, като въобще не ги четеш и продължаваш да правиш грешки?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X