Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със ямаха тт 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със ямаха тт 600

    Правих ремонт на Ямахата и понеже след първото сглобяване на мотора, протече от гарнитурата на капака на клапаните, го разглобих пак мотора и видях, че проблемът е във въпросния капак,беше леко крив. Шлайфнах го леко на стъкло, колкото само да видя къде не ляга изцяло и на мястото сложиш повече силикон, но след сглобяването моторът почна като загрее, да гасне и после, докато не изстине, не може да го запаля. Отделно като е топъл просто едвам се рита ,адски трудно е, а декомпресора ми е регулиран правилно. Съмнява ме, че капакът е слязал малко надолу и като загрее метала, се разширява и натиска разпределителния вал и оттам гасне и после трудно се рита. Мисля да сваля капака и да прешлайфам със шкурка местата, където ляга разпределителния вал,как ще ме посъветвате?
    Последно редактирано от viki terzieva; 25-05-11, 14:59.
    0 8 76 36 8 542

  • #2
    От: проблем със ямаха тт 600

    Като свалиш капака ще си покаже дали е застъргвало някъде, напълно е възможно. Каква е гарнитурата на капака, ако опасенията са ти правилни, виж дали не може да се повдигне посредством др. гарнитура, или нещо от сорта. Пробвал ли си като загрее и не може да се рита, да провериш движи ли се нормално палеца на декомпресора?

    Коментар


    • #3
      От: проблем със ямаха тт 600

      Капакът е без гарнитура фабрично,относно застъргването ,явно преди е имало проблем, защото на едното легло, където лагерува вала, му е набита алуминиева втулка и може тогава леко да са тръкнали главата и при мене да е било фатално, като и аз съм тръкнал допалнително капака,а относно декомпресорът, сега ще проверя дали се движи нормално като загрее.
      0 8 76 36 8 542

      Коментар


      • #4
        От: проблем със ямаха тт 600

        Преди да омаскариш главата провери дали наистина сия омаскарил. Откачи веригата, навий капака и бръкни от някъде да се убедиш че вала не се върти лесно. Правилният начин за напасване на размера е с борщанга. Търсих преди години в София такава за тенере 660 и не открих. Много внимавай с това нещо. По същество то си е лагер и изисква много висока точност на обработката.

        Ако наистина е затегнал вала, има един гаражен метод ..... който не е за препоръчване , но пред алтернативата -нова глава си е изход /в смисъл че може и да стане/. увиваш листче индиго на тези места от вала които лагеруват в главата и внимателно го поставяш на мястото му. Затягаш и сваляш отново капака. Индигото евентуално е маркирало местата за търкане..... и така много пъти докато не тръгне вала мазно и хубаво.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          От: проблем със ямаха тт 600

          Точно това и аз си мислех да направя,лошото е, че това го прави, когато е загрял двигателя ,явно тогава хлабините изчезват и металът се разширява и няма как да си проличи, когато е студен къде търка.А другия сшит е, че двигателят се сваля, за да се свали капака.
          Последно редактирано от viki terzieva; 25-05-11, 16:05.
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • #6
            От: проблем със ямаха тт 600

            Няма логика. Алуминия /главата/ е с по-голямо линейно разширение от стоманата /вала/. При затопляне е редно хлабината да се увеличи малко. Но това са някакви хилядни вероятно. Не може да затяга от това.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: проблем със ямаха тт 600

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              Няма логика. Алуминия /главата/ е с по-голямо линейно разширение от стоманата /вала/. При затопляне е редно хлабината да се увеличи малко. Но това са някакви хилядни вероятно. Не може да затяга от това.
              Точно за това затяга.При загряване хлабината намалява а не се увеличава.
              Polaris Magnum 500
              Mercedes ml320

              Коментар


              • #8
                От: проблем със ямаха тт 600

                .А другия сшит е, че двигателят се сваля, за да се свали капака.
                Ти ме утрепа...Защо пък трябва да сваляш двигателя!?!
                Другото на което не мога да си отговоря-защо се опитваш да направиш трудното(да прешлайфаш леглата) вместо лесното(да сложиш по-дебела гарнитура)???
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #9
                  От: проблем със ямаха тт 600

                  Един болт по средата беше със замазана глава и трябваше да го разпробивам,а относно гарнитурата - няма как да стане, понеже е без гарнитура горе. Вече шлайфах леглата на вала ръчно и мотора стана,вече не затяга щом загрее.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 02-06-11, 14:47.
                  0 8 76 36 8 542

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X