Здравейте!
От скоро съм собственик на Хускварна ТЕ450 2007 година и днес направих по-сериозно каране.възникна ми следният проблем , като покарах повечко в гората спря да ми отделя съединителя , като напомпам 5-6 пъти и се втвърдява помпата съединителя работи , като сменя скорост и покарам натискам и пропада , напомпвам и се оправя.оставих мотора за 30-40 минути пих една бира и се качвам и съединителя си бачка , като покарам повече отново създава проблеми.
до преди днешното каране мотора съм го карал 4-5 пъти по 3-4 км маршрут тук из селото до работата ми и несъм имал подобен проблем.
след като проверих нивото на течноста установих че е в нормите , та ме съмнява че просто тя е остаряла и е нужно да се смени.
та въпросите са ми към по-опитните тук майстори вие какво мислите , ако е нужна смяна каква течност да взема , има ли някъква тънкост при смяната за да не дръпне въздух който после трудно да искарам , от каде да источа и така нататък.
От скоро съм собственик на Хускварна ТЕ450 2007 година и днес направих по-сериозно каране.възникна ми следният проблем , като покарах повечко в гората спря да ми отделя съединителя , като напомпам 5-6 пъти и се втвърдява помпата съединителя работи , като сменя скорост и покарам натискам и пропада , напомпвам и се оправя.оставих мотора за 30-40 минути пих една бира и се качвам и съединителя си бачка , като покарам повече отново създава проблеми.
до преди днешното каране мотора съм го карал 4-5 пъти по 3-4 км маршрут тук из селото до работата ми и несъм имал подобен проблем.
след като проверих нивото на течноста установих че е в нормите , та ме съмнява че просто тя е остаряла и е нужно да се смени.
та въпросите са ми към по-опитните тук майстори вие какво мислите , ако е нужна смяна каква течност да взема , има ли някъква тънкост при смяната за да не дръпне въздух който после трудно да искарам , от каде да источа и така нататък.
Коментар