Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем Хускварна SM 610 S

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем Хускварна SM 610 S

    Здравейте, имам следния проблем с моторчето ми, а то е Husqvarna SM 610S 2001. Значи моторчето го разхвърлях за смяна на Ангренажна верига и успокоИтел, обаче хората, коИто са ми сваляли маховика се оказа,че са го изкривили от чопа.
    Така последва цепене на двигателя, сваляне на вала и изправяне вала е уставен на (2десети което е допостимото), сЪбрахме двигателя и го запалихме. Работи перфектно, обаче ми гори масло.
    Пълни ми се цилиндъра с масло и ауспуха е пълен с масло. СЕгментите са ми перфектни.
    Цилиндърът, също вала и биелата и те, от какво може да е това? Имам едно клапанче за маслото долу на единия картер, то беше износено и е сменено. Нямам идея от какво може да е.
    Сега е свален цилиндъра и главата сигментите са си ок, отново няма Счупен, но на двата сигмента,масления и този над него ключовете бяха един върхУ друг.
    Някой има ли идея или да се е сблъсквал с подобен проблем.
    Последно редактирано от viki terzieva; 20-03-11, 14:53. Причина: Правопис. НякоЙ е единствено число, а някоИ - множествено

  • #2
    От: Проблем Хускварна SM 610 S

    Масло може да влезе покрай сегментите или през водачите на клапаните. Доколкото си спомням отдушника на двигателя влизаше в рамката , да не си го свързал на друго място.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Проблем Хускварна SM 610 S

      Ами,то ОТдушниците,няма как да ги объркаш, а сЕгментите са ок.
      Последно редактирано от viki terzieva; 20-03-11, 14:54. Причина: правопис - пише се ОТдушник и сЕгменти

      Коментар


      • #4
        От: Проблем Хускварна SM 610 S

        Снощи отворих главата и свалих цилиндъра, всичко си беше ок. Исках да наглася ключовете отново на 12о градуса.
        Направих го и затворих двигателя.
        И днес го запалих, повървя 300 метра и всичко беше ок. След което засгасна в движение и след това започна пак да пуши и от кривките на цилиндъра за ауспуха потече масло отново.
        Някаква идея или подобен проблем ?
        Последно редактирано от viki terzieva; 20-03-11, 14:55.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем Хускварна SM 610 S

          Водачите на клапаните погледна ли ги ? Счупен или износен водач , гумичките на клапаните , виждал съм водачи които се движат в главата , и покрай тях тече масло.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            Ами не съм ги гледал, но моторът го разглобих за смяна на ангренажна верига,преди това работише перфектно и не буташе грам масло.! Не мисля, че при разглобяването и то главата не е барана може да стане нещо на гумичките и клапаните .

            Явно с тая машина никой не може да ми помогне.И никой не е имал подобен проблем.Благодаря.
            Последно редактирано от viki terzieva; 20-03-11, 14:56.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем Хускварна SM 610 S

              Абе, колега, сега видях проблема ти. Според мен е клапанът в картера и гумичките на клапаните - аз имам хусаберг и той е горе-долу същия.
              Последно редактирано от viki terzieva; 17-06-11, 14:40. Причина: Моля, използвайте главни букви!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X