Проблемът е следния, мотора пали от раз, в ниските работи перфектно, но когато започна да му давам гаЗ започва да гърми, прекъсва. Интересното е, че като го покарам извесТно време и се оправя, и цял ден го карам и нямам никви дертове. Като спра и иЗстине се повтаря същата процедура. Сменял съм карбуратура с друг, но не се оправя. Смених и свещ, чисто нова бобина, реле регулатор, черната кутия под седалката, проверих и клапаните, и от нищо не се оправя. Някой ако има някаква идея, да сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с drz400e
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
От: проблем с drz400e
А сигурен ли ,че тези части,които си слагал са 101 % работещи? Ако е така на мен ми намирисва на болка долу в запалването(под левия капак в маслото).Най-добре намери познат или приятел със същия ,като твоя модел,но работещ нормално и тогава разменяй частите.
-
От: проблем с drz400e
Точно това направих, взех от работещ мотор частите и ги слагах на моя.
Единствено остана долу в двигателя да видя звездата и датчика на хол, но до колкото знам датчика на хол или работи или не, а звездата не е ли за зареждането, ако избие някоя от намотките няма да произвежда ток за зареждане.
Направо съм шах от какво може да е
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Смени и нея. Комутаторът(черната ти кутийка) се захранва от напрежение,генерирано от звездата. Направо ползвай целия капак на приятеля ти,заедно с намотките,за да не му ги сваляш излишно. Използвай ЗАДЪЛЖИТЕЛНО осигурител за резби при монтажа на друга звезда в капака. Очаквам скоро усмивка на лицето ти.Последно редактирано от viki terzieva; 30-01-11, 09:42.
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Според мен е от свещТа, щом като загрее и се оправя. Ти с каква свещ го пробва? Ако е била същата да, но пробваЙ с различно топлинно числоHyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Най-накрая ми остана свободно време. Разглобих мотора, свалих звездата, огледах я и видимо една от намотките имаше по-тъмен цвят на места. Закарах я на един. Нави ми нова намотка, монтирах я и няма проблеми. Вчера цял ден съм карал по баирите. Благодаря на колегата pe6o74.Последно редактирано от viki terzieva; 30-01-11, 09:41.
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
И аз искам да питам тук,пак става въпрос за DRZ400E-2005г.мотора си върви,само че при рязко подава не на газ,връщам газта и след това я отварям рязко-получава се едно заглъхване,а когато подавам постепенно газ го няма този проблем,мотора си има сила във високия диапазон от обороти,форсира се,върви,но това е много дразнещо.Не мога да дам информация от кога го прави,защото днес го гледах/карах с цел покупка и се интересувам от какво може да е.По мое скромно мнение,проблема е в карбуратора,но не съм запознат дали тези модели имат ускорителна помпа а и ще се радвамда чуя вашите предположения,за да мога аз да си направя изводите колко ще ми струва ремонта при евентуална покупка.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Първо трябва да установиш с какъв тип карбуратор си. Е - модела заводско си излиза с механичен,но на твоя какъв е? Ако е вакуумен трудно ще решиш проблема със заглъхването. Ако ти е с оригиналния,най-вероятно не ти работи ускорителната помпа(запушена,развалена или лостовата система,която я натиска не е ред). И(или) жигльорите са ти малки. Най-добре свали и извърти настрани карбуратора(без да изливаш бензина в него и без да сваляш жилата). Ако помпата му е наред трябва като дадеш рязко гас да видиш силна тънка струйка бензин да излиза в посока към двигателя. Ако липсва-разглобяваш,продухваш внимателно и сглобяваш в обратния ред. Проверяваш и работата на лостовата система. Обезателно напълваш с бензин и пробваш отново. Ако не ти работи ускорителната помпа ще разбереш и по-трудното палене при минусови температури и при по-дълъг престой.
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Пешо,благодаря ти за отговора!И аз си мислех за ускорителната помпа,и е факт че симптомите описани от теб съвпадат-наистина по трудно пали мотора при минусови температури и при по дълъг престой.Мотора не е мой,просто е обект на бъдеща покупка от моя страна и сега за това се интересувам,колко ще ми излезе ремонта ако го взема или начините за отстраняване.Ще задам и още един въпрос,пак за същия мотор-смукача след като го опъна и ако го пусна се връща веднага,в смисъл нищо не го задържа в работно положение.Ще съм много благодарен на Пешо а и на други съфорумници за съвети!Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Погледни там ,където оста на смукача влиза в карбуратора. Трябва да има една гумичка като калпаче и оста минава през нея. На оста има издуто,което се заклещва в тази гумичка. Силите на триене са по-големи отколкото тази на пружината и задържат смукача в работно положение. При теб щом се връща сам,означава че гумичката(ако не липсва разбира се) е спукана или износена и не задържа оста. Ако нямаш изправна взимаш възможно най-тънката свинска опашка(черна за да не си личи) и стягаш върха на гумичката. Вече имаш работещ смукач. След като излекуваш и ускорителната помпа,за да пали по-лесно в студа трявба да дръпнеш смукача,после даваш рязко 1-2 пъти газ и след това стартираш при върната газ.Последно редактирано от pe6o74; 06-02-11, 14:44.
Коментар
-
От: Проблем с drz400e
Още един път ще ти благодаря за изчерпателните отговори,утре най вероятно ще ида и почти на 100% ще взема мотора.Ако имам още въпроси ще ги задавам към теб(ако нямаш нищо против разбира се),още повече че сме много близко,имайки предвид градовете в които живеем..Аз съм от КазанлъкYamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар