Здрасти..
Сложих си Микуни с акселераторна помпа..Карбуратора е на 400-500 км...с него дойде и един по отворен филтър (или K&N или някакъв подобен)..
Та мотора ми пали много по-лесно отколкото с оригиналния кабуратор..
Но установих много неприятен проблем...когато загрее добре (маслото към 80-85 градуса), започва да ми прекъсва и то при много леко чукване на газта...т.е когато дам 1/8 до 1/4 газ. (дави ли се не знам,но почти изгасва)
На свободен ход мотора работи много равномерно.
Ако му як яко газ мотора се изрязва много добре (акселераторната помпа работи).
На събора срещнах един Жоро,който е имал XR600,a сега кара Beta.Та той ми каза ,че негов познат също е имал проблеми с този вид карбураотри.
Не мога да разбера дали ми прекъсва от бедна или богата смес?!
Жигльорите са по спецификация на Микуни и немската фирма Топхам.Имам още няколко размера главни дюзи,но си мисля,че проблема е в системата която захранва празния ход..(pilot)...pilot jet,pilot screw...
Между другото видях ,че акселераторната помпа трябва да има едно болтче ,което регулира кога да се включва помпата (при какво положение на газта)...при мен липсва болтчето..уж му подложих нещо..,но не стана
Може и това да е..но защо докато не е загрял напълно (работил 5-10 мин..маслото 50-60 градуса..но без смукач вече) го няма този проблем??!!
Някакви идеи?
Сложих си Микуни с акселераторна помпа..Карбуратора е на 400-500 км...с него дойде и един по отворен филтър (или K&N или някакъв подобен)..
Та мотора ми пали много по-лесно отколкото с оригиналния кабуратор..
Но установих много неприятен проблем...когато загрее добре (маслото към 80-85 градуса), започва да ми прекъсва и то при много леко чукване на газта...т.е когато дам 1/8 до 1/4 газ. (дави ли се не знам,но почти изгасва)
На свободен ход мотора работи много равномерно.
Ако му як яко газ мотора се изрязва много добре (акселераторната помпа работи).
На събора срещнах един Жоро,който е имал XR600,a сега кара Beta.Та той ми каза ,че негов познат също е имал проблеми с този вид карбураотри.
Не мога да разбера дали ми прекъсва от бедна или богата смес?!
Жигльорите са по спецификация на Микуни и немската фирма Топхам.Имам още няколко размера главни дюзи,но си мисля,че проблема е в системата която захранва празния ход..(pilot)...pilot jet,pilot screw...
Между другото видях ,че акселераторната помпа трябва да има едно болтче ,което регулира кога да се включва помпата (при какво положение на газта)...при мен липсва болтчето..уж му подложих нещо..,но не стана
Може и това да е..но защо докато не е загрял напълно (работил 5-10 мин..маслото 50-60 градуса..но без смукач вече) го няма този проблем??!!
Някакви идеи?
Коментар