Здравейте,
Честита коледа!
Изчетох вече написаното по темата но имам няколко въпроса, на които ще се радвам да намеря отговор.
Преди няколко дни реших, че е достатъчно топло да припаля ендурото ( DRZ400E). Дръпнах смукача, дадох два пъти газ до край и завъртях стартера, за съжаление мотора не запали. Повъртях малко и го оставих за да не изтощя акумулатора докрай. След това се качих в колата и установих че, не е чак толкова топло ( Беше -1).
В следващите дни опитах да го запаля на съответно на +3 и +9 градуса. Естествено акумулатора падна та се наложи да го вържа към колата с кабели, пробвах всякакви варианти, със смукач, без смукач, много въртене но нищо, засмърдя на безнин което ме навежда на мисълта че доста съм го задавил. Проверих дали има искра, има.
Ето и въпросите ми:
1. Ако съм го задавил много задължително ли е да махам свещта или мога да изчакам две-три седмици да изветрее горивото?
2. Давам му ток от колата с кабели ( Минавам и през акумулатора на мотора). Може ли да изгори нещо по този начин?
3. Възможно е да е избила свещта. Тук въпросите ми са: защо на студено избиват свещите и как да разбера, че сеща е свършила? Просто няма да дава искра ли?
4. Признавам си, не му бях спрял бензина ( никога не го спирам). В една от темите четох, че това е неправилно, някой може ли да каже защо е неправилно? На мен никога, на никой мотор не ми е преливал карбуратора от неспрян бензин.
Предварително благодаря на всички отговорили!
Честита коледа!
Изчетох вече написаното по темата но имам няколко въпроса, на които ще се радвам да намеря отговор.
Преди няколко дни реших, че е достатъчно топло да припаля ендурото ( DRZ400E). Дръпнах смукача, дадох два пъти газ до край и завъртях стартера, за съжаление мотора не запали. Повъртях малко и го оставих за да не изтощя акумулатора докрай. След това се качих в колата и установих че, не е чак толкова топло ( Беше -1).
В следващите дни опитах да го запаля на съответно на +3 и +9 градуса. Естествено акумулатора падна та се наложи да го вържа към колата с кабели, пробвах всякакви варианти, със смукач, без смукач, много въртене но нищо, засмърдя на безнин което ме навежда на мисълта че доста съм го задавил. Проверих дали има искра, има.
Ето и въпросите ми:
1. Ако съм го задавил много задължително ли е да махам свещта или мога да изчакам две-три седмици да изветрее горивото?
2. Давам му ток от колата с кабели ( Минавам и през акумулатора на мотора). Може ли да изгори нещо по този начин?
3. Възможно е да е избила свещта. Тук въпросите ми са: защо на студено избиват свещите и как да разбера, че сеща е свършила? Просто няма да дава искра ли?
4. Признавам си, не му бях спрял бензина ( никога не го спирам). В една от темите четох, че това е неправилно, някой може ли да каже защо е неправилно? На мен никога, на никой мотор не ми е преливал карбуратора от неспрян бензин.
Предварително благодаря на всички отговорили!
Коментар