Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Палене на студено (ДРЗ400Е)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Палене на студено (ДРЗ400Е)

    Здравейте,
    Честита коледа!
    Изчетох вече написаното по темата но имам няколко въпроса, на които ще се радвам да намеря отговор.
    Преди няколко дни реших, че е достатъчно топло да припаля ендурото ( DRZ400E). Дръпнах смукача, дадох два пъти газ до край и завъртях стартера, за съжаление мотора не запали. Повъртях малко и го оставих за да не изтощя акумулатора докрай. След това се качих в колата и установих че, не е чак толкова топло ( Беше -1).
    В следващите дни опитах да го запаля на съответно на +3 и +9 градуса. Естествено акумулатора падна та се наложи да го вържа към колата с кабели, пробвах всякакви варианти, със смукач, без смукач, много въртене но нищо, засмърдя на безнин което ме навежда на мисълта че доста съм го задавил. Проверих дали има искра, има.
    Ето и въпросите ми:
    1. Ако съм го задавил много задължително ли е да махам свещта или мога да изчакам две-три седмици да изветрее горивото?
    2. Давам му ток от колата с кабели ( Минавам и през акумулатора на мотора). Може ли да изгори нещо по този начин?
    3. Възможно е да е избила свещта. Тук въпросите ми са: защо на студено избиват свещите и как да разбера, че сеща е свършила? Просто няма да дава искра ли?
    4. Признавам си, не му бях спрял бензина ( никога не го спирам). В една от темите четох, че това е неправилно, някой може ли да каже защо е неправилно? На мен никога, на никой мотор не ми е преливал карбуратора от неспрян бензин.
    Предварително благодаря на всички отговорили!

  • #2
    От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

    ДРЗ-та нямаше ли декомпресор, ако има ръчен, въртиш на стартер при дръпнат декомпресор. Ако е задавен не е нужно чак седмци да седи, за да изветрее закачаш към по-голям акумулатор и въртиш без да подаваш газ, така или иначе ще изхвърли бензина. Най-добрият вариант е да го пуснеш по инерция на скорост, пали гарантирано, проблем е ако няма къде да го пуснеш

    Коментар


    • #3
      От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

      Сваляш свещТа, нагряваш я с горелка в областТа на електрода, в краен случаЙ я припичаш на котлона за няколко минути, докато изсъхне добре. Слагаш я на лулата, даваш на маса, въртиш, ако има искра палиш и караш.
      Последно редактирано от viki terzieva; 25-12-10, 17:30.
      Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

      Коментар


      • #4
        От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

        Не давай газ преди да завъртиш.Пробвал съм с моя и после съм си окъсвал обувките докато запали
        на сушата и град помага

        Коментар


        • #5
          От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

          Хубаво е да спираш бензина, защото примерно аз си бях оставил Симсона в двора с пуснат бензин, заваля дъжд, почвата омекна, моторът падна и беше изтекЪл Всичкия бензин.
          С махната свещ завЪрти на стартер да прочисти хубаво.
          Не знам на Сузикито как е, обаче на една Хонда има копче рън и офф и като е на офф и на контакт, стартерът си върти, а аЗ се чудЯ що не пали
          Поздрави и честита коледа на всички!
          Последно редактирано от viki terzieva; 25-12-10, 17:32. Причина: Правопис и пунктуация!
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • #6
            От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

            Според мен след като си го задавил, навий пълна газ и завЪрти както е с газ,и трябва да запали. Не пречи, че му даваш ток от по-голям акумУлатор нали пак си е 12в. Ако е стоял моторът повече време 2-3 седмици му източи бензина от карбуратора-спираш кранчето и отвИваш болт отдолУ на чашката за кръстата отверка, след като изтече бензина, завий болта, пусни нов бензин и пали тогава.Успех
            Последно редактирано от viki terzieva; 25-12-10, 17:34. Причина: акумУлатор
            0888 074 049

            Коментар


            • #7
              От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

              Това последното може и по-лесно-спираш бензина, слагаш го на една страна да полегне, изчакваш да изтече и го вдигаш обратно

              Коментар


              • #8
                От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                ...не пипай газта при палене.
                HUSGVARNA 630 SMR
                PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                Коментар


                • #9
                  От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                  Благодаря за съветите.
                  Днес на 11 градуса, просто дръпнах смукача на първо положение, натиснах копчето и мотора запали от раз и заработи стабилно. Явно на ДРЗ-та найстина не трябва да се пипа газта на студено. Даже не съм го връзвал с кабелите към колата.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                    Ами при първоначално палене може и да не пипаш газта, аз написах да дадеш газ вече при задавен мотор.
                    0888 074 049

                    Коментар


                    • #11
                      От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                      Да ви кажа какво е моето наблюдение към проблема с паленето във минусови температури,за двутактов мотор не съм чул да вижда зор,проблема е при 4т,аз си мисля че да не запали е, или има някакъв проблем,или нещо не е изпълнено както трябва при самата процедура по паленето.Но също си мисля че самите електроники не са проектирани за студове,какво са ни виновни производителите че ние сме откачалки и караме целогодишно,по принцип разумен човек кара мотор през топло време и там този проблем не съществува.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                        Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                        Да ви кажа какво е моето наблюдение към проблема с паленето във минусови температури,за двутактов мотор не съм чул да вижда зор,проблема е при 4т,аз си мисля че да не запали е, или има някакъв проблем,или нещо не е изпълнено както трябва при самата процедура по паленето.Но също си мисля че самите електроники не са проектирани за студове,какво са ни виновни производителите че ние сме откачалки и караме целогодишно,по принцип разумен човек кара мотор през топло време и там този проблем не съществува.
                        Аз не съм съгласен,че електрониката не била направена за минусови температури.Зора с паленето не зависи от електрониката,ако е така да не би след като запали мотора ,електрониката която се намора под седалката или някаде си там да не би да се затопля и мотора започва да работи.Проблема на 4т мотори си е в самия чалъм на палене.При резачките проблем няма нито при палене нито при каране.Коршуми от всякаде са си.Моя на -10 съм го палил от 3-4 ритания и пали,да не говорим,че съм го палил и с ръка на минусови температури.Работата отива към спам... но нека ако не го одобрят модераторите да го изтрият.
                        0888 074 049

                        Коментар


                        • #13
                          От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                          И според мен е чалъм особенно ако си без стартер.Натискаш леко манивелата докато стигне малко преди гмт (то се усеща) но без газ и натискаш яко трябва да е рязко и да използваш тялото.Иначе сме се опитвали с газ да ритаме и после и стартера 10 сек не може да запали.И при цвай такта си има чалъми ама там са много по значителни.
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • #14
                            От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                            Утре ще пробвам дали мотора ще запали на минусова температура без газ и ще пиша пак. Ако някой може да отговори точно на горните въпроси също ще е полезно.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Палене на студено (ДРЗ400Е)

                              в двора с пуснат бензин, заваля дъжд, почвата омекна, моторът падна и беше изтекЪл Всичкия бензин.
                              Поне аз за тази причина се сещам ако има някой да допълни.
                              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X