Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за акумулатор на Тенере

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за акумулатор на Тенере

    Здравейте колеги,имам питане за акумулатора на Тенере 600 84год с кик стартер.Та значи при поредния оптичен тунинг и олекотяване на мотора махнах акумулатора заедно с кутията тъй като така или иначе не ми върши работа пък и свали около 2 кила.Питам има ли някакъв проблем за генератора понеже се появиха разбирачи които ми казват че има опасност за електронното.Само да поясня че мотора откакто го имам не му зарежда релето и си го карам така вече 3ти сезон и изминати около 10 000км само офф-роуд,махнал съм му всички консуматори на ток и просто акумулатор не ми трябва.Благодаря на отзовалите се

  • #2
    От: Питане за акумулатор на Тенере

    Принципно му трябва разтоварване на алтернатора/генератор. Акумулатора ти е изплънявал тази роля. Така има опасност да ти изгори нещо по ел.инсталацията.

    Сетих се още нещо, Точно над твоята тема има систематизирани теми от колегата ЕМО, само за ХТ може да ги разгледаш и да намериш отговор на въпроса ти. Имаш ли ел.схема за мотора ти. Виж дали има товарно реле което да поема товара.

    Принципно най слабата ти връзка ще избие при претоварване. Виждал съм хора да си връзват една крушка да им свети и да разтоварва.
    Който оцелее ще закусва!

    Коментар


    • #3
      От: Питане за акумулатор на Тенере

      Ми теоретично - ако релето загуби маса , остава да изгори и без това известната с крехкостта си звезда. Поне я извади твойта ако е здрава и я замени срещу некой лев с някое момче дето вече страда. Че са скъпи пущините и обикновенно им изгаря намотката , която захранва ел инсталацията. Запалването се захранва от втора намотка , която гори рядко.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #4
        От: Питане за акумулатор на Тенере

        Аз по едно време имах ТТ600 и то е заводско без акумулатор и затова реших да го махна и на Тенерето,ама като четох труда на Емо май пак трябва да го сложа.И все пак нали пише че Тенере има две независими намотки,аз точно затова питах,не ме интересуват светлините,а това мотора да пали и да върви безпроблемно както до сега..След интервенцията му направих няколко кръгчета и не усещам накаква разлика,ама не смея да рискувам и затова се допитвам до вас,че понякога правим преходи до 180км и никак няма да е приятно да ме изненада насред планината

        Коментар


        • #5
          От: Питане за акумулатор на Тенере

          Абе нали ти казвам. Сваляй тогава здравата звезда, намери някоя дефектирала и изрязвай намотките за ел инсталацията. Ще смъкнеш поне още 200 гр. :-). Кодоша те естествено. Такива неща си струва да се правят само по машина готвена за състезания.

          Слагай си обратно акумулатора и си го носи с тебе. Оня ден го гледах Беър Грилс по Дискавъри. Закъса в една пустиня и знаеш ли как лесно си запали огън с акумулатора? Приеми , че си го носиш в комплекта за оцеляване и няма да ти тежи толкова.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #6
            От: Питане за акумулатор на Тенере

            Жоре така и направих,сложих си пак акумулатора кило две не решават въпроса,важното е машината да е в кондиция.Другите два мотора са ми по над 200кила,в сравнение с тях Тенерето ми е като играчка.Ако модераторите решат може да изтрият темата или да я заключат,мисля че няма какво повече да изясняваме.Благодаря на отзовалите се

            Коментар


            • #7
              От: Питане за акумулатор на Тенере

              иначе принципно - акумулатора на XT-то може да се замени с кондензатор или батерия от кондензатори и ще работи безпроблемно.
              Например 10 бр. 1000 мкф/25 волта, свързани паралелно, издържат на XT гарантирано.
              Но не опитвай с 1 бр. 10000 мкф, защото обикновените такива няма да издържат дълго време.

              п.п.
              Забравих да кажа, че с кондензаторите има малък проблем при работа на съвсем ниски обороти и празен ход - фарът свети по-слабо и мигачите не мигат съвсем добре. Същото е положението, като да караш с мнооого остарял акумулатор.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X