Скоро си купих yamaha yz450f ,нормално ли е да да ми губи по 150 грама антифриз на 2 , 3 часа каране на писта.Благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
yamaha yz450f
Свий
X
-
От: yamaha yz450f
Никой ли не знае? За ендурата знам, че не е нормално, а при чистия крос мисля, че е различно, но не съм сигурен и затова питам, да не би да имам кривина или гарнитура за смяна. Ще бъда благодарен, ако някой ми отговори!Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-10, 08:26.
-
От: yamaha yz450f
Ами колега за никоя система не е нормално да се губи,всяка една охладителна система е херметически затворена.Особено за няколко часа да губи си е проблем,ако няма никакъв теч е вероятно проблема да в гарнитурата.Създава ли налягане в охладителната система??0885719173-Красимир
Коментар
-
От: yamaha yz450f
По време на работа съм отварял капачката на радиатора-няма мехурчета,иначе като поработи 3,4 мин. на място и като загрее ,пуска вода през преливника на радиатора за което мисля че е нормално,още повече виждам че тази система няма разширителен съд. Наличието на този преливник без разширителен съд не значи ли, че системата НЕ е хермитична. Ако имаш на идея, да ми кажеш други начини за проверка на налягането в охладителната система, ще съм ти благодарен!!!Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-10, 08:28.
Коментар
-
От: yamaha yz450f
Колега може да имаш проблем с капачката на радиатора-сложи капачка от мотора на някой твой приятел с такава Ямаха и виж как е с нея. Но най-вероятно оставяш мотора твърде дълго време на едно място и водата/антифриза кипва. Като си в движение много трудно ще го прегрееш, но стоиш ли на едно място охладителната течност кипва за много кратко време, кривката става червена като домат и т.н....
Коментар
-
От: yamaha yz450f
Здравей колега, аз имам yz250f и по същия начин ми правеше на мене. Проверих на всички места, оказа се че отдолу на капака има малка дупчица. Водата минава през семеригата на водната помпа и за да не отива към двигателя навътре към маслото по точно, японците са направили дупката и оттам ми течеше. Сложих нова семеринга пак течеше. Когато отворих капака, махнах оста на водната помпа и забелязах че семерингата е изяла закалената стомана. Естествено трябваше да купувам нова ос и семеринга. Проблема се оправи.
Коментар
-
От: yamaha yz450f
Няма нехерметична охладителна система. Не е нормално да губи охладителна течност. Не е вярно, че няма разширителен съд, т.е. нагледно няма, но радиатора играе тази роля. И ако го пълниш догоре е нормално да изхвърля определено количество течност. В ръководството по експлоатация или "мануала", както го наричат повечето тук, подробно е описано докъде се налива течността, какво налягане е нормално да има в охладителната система, като е загрял двигателя, как се проверява херметичността и др. Но и без това, като гледам, тези ръководства никой не ги чете. А там пише всичко необходимо. Колегите по-горе също са изброили някои неща, които тябва да провериш или направиш. Не забравяй, че кросовите мотори нямат електрическа перка за охлаждане на радиатора и ако го държиш на място да работи това, че губи вода, ще ти е най-малкия проблем.Последно редактирано от viki terzieva; 22-09-10, 10:01.[URL="http://www.youtube.com/watch?v=9HxSw-FCv8U&feature=related"]
[/URL]
Коментар
-
От: yamaha yz450f
Аз имам УЗ 400 и той е без разширителен съд. Също губеше течност и не можех бая време да установя откъде. Накрая се оказа, че има пукнатина на тръбичката, която излиза от лявата страна на главата и се свързва с левия радиатор. Въпросната тръбичка оригинално е огъната и там където е сгъвката, е калайдисана. Точно от там изпускаше по малко антифриз, който от топлината се изпаряваше и не можех да разбера от къде го губи.Последно редактирано от viki terzieva; 22-09-10, 10:02. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не можех"
Коментар
-
От: yamaha yz450f
Колега на този мотор налягането в системата трябва да е около 1 атм. на капачката пише 1,1атм. А нивото до което се пълни антифриз е когато залее питата на радиатора нито грам повече а ако допълваш догоре е нормално да изхвърля част от него.Единствения сигурен начин да измериш налягането е да отидеш в някой по-сериозен сервиз и там трябва да имат един комплект който малко се ползва ама върши идеална работа.Той включва няколко модела капачки от радиатори и накрайници с който се помпа въздух и има манометър който си показва колко атм. е налягането.Успех
пп.Този мотор е така устроен че ако работи 10-ина минути на място завира такаче не позволявай това да се случи.0878424143
0887424150
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар