Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител MZ ETZ 150

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител MZ ETZ 150

    Здравейте, колеги. Днес се сдобих с MZ ETZ 150. Може би добре го купих, а може би не, само за скромната сума от 300лв. Има един-два проблема, но съединителят ми нещо не е добре. Налага ми се да го паля на бутане, понеже няма манивела (сектора за паленето се е преронил), та когато включа на скорост и има страшна компресия, запалих го, тръгнах на 2-ра, и върви доста добре. Но когато съм на скорост и натисна съединителя все едно не съм го натискал, пак си е на скорост. Не отделя ли, какво...? Не мога да го настроя, какво ли не пробвах... от този който взех мотора ми каза, че трябва да сваля там капака където са съединителните дискове, да махна това палче ли е, какво е и да сложа след тънката му част едно желязно топче от лагер... така и направих, но пак не става. Някой може ли да ми даде нещо схема или да ми обясни вътре между оста и палчето трябва ли да го има това желязно топче или не.

    Много ми е важно да разбра, да ви кача чесно, защото още не съм го платил и мога да се изциганея и да го върна. Интерсува ме, ще мога ли да го оправя, и дали няма да ме убели с пари. Благодаря много предварително.

    Поздрави, Данаил!
    Последно редактирано от Di4kata; 14-07-10, 21:11. Причина: Редактиране на заглавието
    Пази душата си, не гумите!

  • #2
    От: Съединител MZ ETZ 150

    Колега между двата пръта на съеденителя не е топче а е продълговато около 10 мм като ролка от ролков лагер е.Съеденителя когато го стиснеш мек ли е??
    0885719173-Красимир

    Коментар


    • #3
      От: Съединител MZ ETZ 150

      Ами не, корав е... Като го отпусна зле... прекалено мек въобще все едно нищо не прави, като го натегна е много корав.
      Пази душата си, не гумите!

      Коментар


      • #4
        От: Съединител MZ ETZ 150

        Има-едно-центроване,което-маи-не-си-направил.Пружината-която-притиска-дисковете-е-един-вид-пружинна-шаиба.Трябва-така-да-се-регулира-че-като-го-стиснеш,тя-да-се-изметне-на-другата-страна.3-или-5-болтчета-бяха,но-трябва-да-отвориш-левия-капак.Някои-като-го-е-отварял-ги-е-навил-докраи,и-сега-няма-отделяне.
        Нямаминтервалsorry
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #5
          От: Съединител MZ ETZ 150 - помощ спешно!

          На МЗ-та съединителя ми е залепвал при смяна на маслото на скоростите - като се изцеди хубаво старото дисковете се слепват и после не може да влезе между тях новото масло и съединителя не ми отделяше. Така ми се наложи да го разглобя за първи път.
          Провери дисковете и металните и бакелитовите. Провери и касетата да не са много нащърбени каналите , по които се движат зъбците на металните дискове (малката касета).
          Съчма има.
          Реглажа на съединителя на 150-ката е малко калпавичък:
          1. Болта, с който обираш луфта на жилото на дръжката на съединителя, го навиваш докрай.
          2. На единия капак на скоростите има гумено капаче (кръгло) - изчопляш го с отверка без да го късаш!
          3. Под гуменото капаче се вижда винт с навита на него гайка. Винта има и шлиц за плоска отверка! Държиш контра с отверката и с тръбно ключе разхлабваш гайката на поне два оборота.
          4. С отверката навиваш винта много финно, без усилие, докато усетиш че си обрал луфта, но без да натягаш, после връщаш малко.
          5. Затягаш гайката като държиш контра на винта с отверка и не му позволяваш да мръдне. Мръдне ли, почваш отначало!
          6. Правиш финния реглаж от болта на дръжката, така че самата дръжка да не е под напрежение от жилото а да има празен ход от около 2-3мм. преди да почне да дърпа жилото.

          Мануала можеш да го дръпнеш от тук: http://htftp.offroad-bulgaria.com/sl...0%20skanirano/
          Прочети много внимателно за разглобяването и сглобяването на съединителя.
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #6
            От: Съединител MZ ETZ 150 - помощ спешно!

            Дисковете са притиснати от един капак с 5 прожини които го държат. За съжаление имам снимка, но не мога да я кача нещо...

            Благодаря, колеги. Ще го видя утре и ако не мога да го направя, мислех да го карам на майстор, но ще се размине, и ще си го върна.
            Пази душата си, не гумите!

            Коментар


            • #7
              От: Съединител MZ ETZ 150 - помощ спешно!

              Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнение
              Дисковете са притиснати от един капак с 5 прожини които го държат. За съжаление имам снимка, но не мога да я кача нещо...

              Благодаря, колеги. Ще го видя утре и ако не мога да го направя, мислех да го карам на майстор, но ще се размине, и ще си го върна.
              Този капак се зацепва на точно определена позиция иначе нямаш съединител!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #8
                От: Съединител MZ ETZ 150 - помощ спешно!

                Колеги, днес ходих при един майстор... от 50г. се занимава с такива работи, и оправихме съединителя (без пари) Сложих гарнитура, масло... и мога да кажа че сега работи добре, пали на 1 метър, но нещо оборотите трябва да оправям. Благодаря на всички!

                Поздрави, Данаил!
                Пази душата си, не гумите!

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител MZ ETZ 150

                  Колеги, аз си свърших работа и благодаря на всички. Ако модераторите решат, нека да заключат темата.

                  Поздрави!
                  Пази душата си, не гумите!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител MZ ETZ 150

                    Какво и е било на моторетката,сподели?!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител MZ ETZ 150

                      "Майстора" при който е бил за поправка, е взел паричките и не е направил нищо (за мое голямо щастие). Когато я взех от приятелят ми, той ми каза, че "майстора" му е казал, че трябва само да се сглобят съединиелните дискове. Само, че и моят приятел е един разбирач, когато го сглабял, слагал някакви топчета от лагер, между двата пръта на съеденителя защото "майстора" казал, че бил загубил тези продълговати около 10мм като от ролков лагер, както каза колегата Красимир Канев. Та работата беше там, че извадихте тези топчета, регулирахме съединителя, и моят майстор ми каза, че трябва да си сложа гарнитура, да си сложа капака и да налея масло. Когато влезе масло между дисковете всичко ще е точно и така и стана. За мое голямо щастие си бях купил 1 литър масло M10D от Петрол, до колкото си спомням и го сипах, точно толкова и му трябваше точно. Аз карам в двигателя само с M10D.... Нещо не мога да си оправя оборотите, или са много високи или много ниски. Спрял съм въздуха до край, увеличавам оборотите, но като превключвам скорости и отпускам газта, държи едни много висико обороти, имам чуството, че ще гръмне двигателя. За това сега ги държа ниски (но пък са прекалено ниски и не ги държи).... Утре като го сглобя ще видя, какво ще направя.
                      От днес мотора е с нова визия, ще видите разликите след 1 ден.
                      Пази душата си, не гумите!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X