Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда цр125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хонда цр125

    Имам много странен проблем:
    Като си карам бавно е окей, но като го изрежа докрай и мотора започва да прекъсва (сякаш се дави,тръгва,дави,тръгва), най-чудното ми е че него прави винаги...
    Съмнявам се в карба, защото свещта ми е черна с доста нагар и масло по нея, а също така, като наклоня мотора някъде на 80градуса на лявата страна тече яко...
    Имах подобен проблем с клапите преди време(Не се отваряха, системата се беше счупила), но сега всичко е сменено и няма как да е от тях...

  • #2
    От: Хонда цр125

    Нивото на бензина на карба намали с 1-2 степени, затова ти дави. Вкарва повече бензин+масло и няма пълноценно изгаряне.
    Поздрави!
    П.п. прегледай тази тема може да ти помогне http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=41942
    Yamaha WR 200

    Коментар


    • #3
      От: Хонда цр125

      Какво ще рече 1-2 степени, то не се ли намаля като се криви пластинката дето бута иглата?Не се ли мери в разстояние от бензина до края на чашката(мм)?

      Коментар


      • #4
        От: Хонда цр125

        На самата игла има едни каналчета. От тези каналчета се променя нивото на бензина нагоре надолу. Поправете ме ако греша
        Поздрави!
        Yamaha WR 200

        Коментар


        • #5
          От: Хонда цр125

          Двамата говорите за различни неша. speedrifter ти обяснява как да си намалиш количеството бензин постъпващо в цилиндъра. А NoName говори за новот на бензина в поплавъковата камера. NoName ако не ти тече бензин от карбуратора по добре не пипаи нивото на полавъка а пробваи, както speedrifter ти казва да свалиш иглата едно деление надолу. Темата която speedrifter ти е дал като линк мисля,че ще ти е полезна. Отделно във форума имаше една много хубава тема за това как трябва да изглежда свеща и кой цвят за какво е свидетелство.

          Коментар


          • #6
            От: Хонда цр125

            Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
            Двамата говорите за различни неша. speedrifter ти обяснява как да си намалиш количеството бензин постъпващо в цилиндъра. А NoName говори за новот на бензина в поплавъковата камера. NoName ако не ти тече бензин от карбуратора по добре не пипаи нивото на полавъка а пробваи, както speedrifter ти казва да свалиш иглата едно деление надолу. Темата която speedrifter ти е дал като линк мисля,че ще ти е полезна. Отделно във форума имаше една много хубава тема за това как трябва да изглежда свеща и кой цвят за какво е свидетелство.
            Благодаря ти за пояснението
            NoName, проблема ти не е странен. Щом свещта ти е черна, точно това трябва да направиш както по-горе. Цвета на свещта трябва да е "керемидев", тогава мотора работи правилно и гори нормално. Сега на теб хем ще ти гори много, хем няма да върви както трябва
            Успех!
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #7
              От: Хонда цр125

              Аз разбрах, че и двамата говорим за различни неща
              А отностно нивото тече от карба и сам го написал...
              Проблемът ми е странен, защото него правише и изведнъж както си карах, бам и почна да прекъсва и да се дави(Също както беше с клапите, но не е...)

              Коментар


              • #8
                От: Хонда цр125

                Значи трябва да си почистиш карбуратора. Най-вероятно имаш боклуци вътре и някой от тях пречи на иглата да затвори притока на гориво. Провай да свалиш карбуратора да го разглобиш внимателно и да почистиш всичко вътре с бензин. После го издухваш на компресор някъде и сглабяш. Ако имаш късмет теча ще престане. Ако не престане трябва да си поиграеш с нивото на бензина. Това става точно от пластинката за, която говориш по нагоре. Нивото според карбуратора е различно трябва да намериш мануал. За микуни с 36мм отвор откъм цилиндъра е 13мм под ръба на поплавъковата камера

                Коментар


                • #9
                  От: Хонда цр125

                  Я си провери първо въздушния филтър,или направо пробвай едно кръгче без него.
                  Силата е нищо без контрол.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хонда цр125

                    смени свеща и пак пробваи

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хонда цр125

                      Колега, тва е кросов мотор при това 2Т иска си газ иначе мьрляви и дави. поздрави

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хонда цр125

                        Отностно (Tode_m), пич да не мислиш че го карам с 20, естествено че си го цедя...
                        Искам само да попитам НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ КОЛКО ММ ТРЯБВА ДА Е НИВОТО В КАРБА (От бензина до върха на чашката)?? Хонда цр125 годината на производство е 2003 (Проверих един мануал за 2003 година ама там непишеше нивото, а искам да си го оправя защото е прекалено високо, при наклон 80*(На мотора) на лявата страна почва да тече и то доста, на дясната страна също тече, но наклонът трябва да е по голям...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хонда цр125

                          колега нивото за твоя мотор е 7.5 мм

                          Коментар


                          • #14
                            От: Хонда цр125

                            А ето и една полезна снимка
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Honda CR-125 R Service Manual 1998.pdf - Adobe Reader.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5201304

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X